Na lange tijd lezen zonder account recent besloten om toch te registreren en (een poging te doen) om actief mee te praten met autogekken.
In het dagelijkse leven doe ik iets met IT, maar mijn spaarzame vrije tijd spendeer ik graag aan fietsen of auto's. Aangezien het hier over auto's gaat zal ik daar wat op inzoomen. Volgens mij kende ik (zo ongeveer) alle automerken al ruim voor mijn 3e levensjaar en wat er eenmaal in zit, gaat er ook niet zo makkelijk uit.
Stukje historie:
VW Polo 9n 1.4. - Pure driving fun, maar je moet toch van a naar b. Was wel meteen de laatste keer dat ik 'kwaliteit' uit Wolfsburg kocht

Daarna:

Mini Cooper S R56 met JCW pack. Toen begon de need for speed, maar ook de wens om lekker te kunnen sturen.
As-is:

BMW 130i met leuke goodies. Aangezien ik meer voor het werk moest rijden en vaak ook door DLD kwam wilde ik ook wat minder gebroken aankomen op mijn bestemming, maar ik wilde niet inleveren op prestaties.
BMW 523iT (foto van het web). Voor de familiezaken. Onderhoud doe ik zoveel mogelijk zelf en dan leer ik meteen wat technische vaardigheden.
De laatste tijd rijd ik echter nauwelijks nog voor werk, de 130i staat dan ook voornamelijk stil. Na wat overwegingen besloten om te kijken naar een minder daily auto en meer puur rijplezier, bijvoorbeeld voor op het circuit. Nu is de zoektocht gestart en mag de 130i het veld ruimen na trouwe dienstjaren.
Huidige overwegingen vliegen nog wat heen en weer maar zitten ergens rond MX5/Lotus/Caterham.. wordt vervolgd.