De Aston vind ik de mooiste, maar kopen wacht maar tot ik 65+ ben.
De Sagaris vind ik geweldig, tenminste zoals TVR de specs op papier heeft gezet. Als hij in het echt ook zo was, zou dat mijn keuze zijn, maar 100pk te weinig, 200kg te veel en een top van net boven de 250 op de teller (WTF?

), nee dank je feestelijk, geen zin om een ton uit te geven en dan bedonderd te worden.
Z06 lijkt me prima, beetje de GTT van de supercars, maar als een GT3 en F430 ook in het lijstje staan en financieel mogelijk zijn hoef ik die Corvette natuurlijk ook niet meer. Een meer dan prima alternatief voor twee jaar doorsparen voor een van de paardjes, maar niet voor die auto's zelfs.
GT3 of F430 dus. Hart zegt Ferrari, verstand GT3.
Met een beperkt budget is het een makkelijke keuze: GT3. Er moet wel geramd kunnen worden met zo'n auto en de running costs van een Ferrari zijn dan niet de leukste.
Met een ruimer budget de Ferrari. V8 brul is magnifiek en de auto raakt me meer dan de perfectie van een GT3.
Met de 20 miljoen van de staatsloterij op de bank gewoon allebei graag.
Maar dan zou ik nog liever TVR kopen en ze weer eens auto's laten bouwen zoals het hoort, want dit was een aanfluiting voor een prachtig merk.