http://www.telegraaf.nl/tv/autovisie/tv ... 013__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kox is geen journalist.smiley schreef:Ik ben bang dat als journalisten op 100% gaan rijden, dat het hele testrijd feest wel eens snel afgelopen kan zijn.
Ik ook. Klaar. De rest is allemaal leuk en aardig maar kan er niet aan tippen. Niet voor wat ik in auto's zoek.Tom schreef:Daarom heb ik alleen nog maar een abo op Evo
Ja voor die paar paardekoppen die hier bmw rijden passen ze gewoon de resultaten aanRobin schreef:Ik heb ook sterk 't idee dat de AV journo's hier meelezen en de boel op het spits drijven door bijv de M550xD zo (te) hoog te laten scoren, for the sake of it en omdat journo's altijd gelijk hebben(tov de nietsvermoedende lezer)
Maar we lopen dan weer Chris Harris achterna, die zei dat een Cayman 275pk te weinig pk hep, omdat die een Audi s8 (of zo) niet kon bijhouden in een rechte lijn ...Robin schreef:Eigenlijk vind ik inderdaad die 275pk tamme Cayman de winnaar.
Eigenlijk maar 4 karren die eruit springen: Macca, Turbo, Cayman en Jag(voor zover 't om fun gaat)
Bullshit. Wat interesseert Pon het nou wat voor een tijd die Golf rijdt op het circuit.Hielke schreef:Die tijd van de Golf is de grootste dissonant uit de test. Uit de foto van die linker voorband trouwens ook goed verklaarbaar. Uit het verslag (niet de tekst van Kox) willen ze doen blijken dat die extreme slijtage het gevolg is van het elektronisch geregelde mechanische sper. Ik geloof daar geen snars van. Het zou betekenen dat een ieder die met zo'n auto het circuit opgaat, na een gering aantal snelle rondjes ook alweer huiswaarts kan gaan omdat de banden opgerookt zijn. Nonsense. Waarschijnlijk waren die banden al niet best (dom van Pon), en nog waarschijnlijker is het dat een andere Autovisie medewerker gedurende de dag die auto over een aantal ronden doodleuk door het onderstuur heen heeft gestuurd zonder dit te merken. Krijgt Kox dan nadien die auto in handen om z'n kunstje te doen dan kan zelfs hij er niks fatsoenlijk meer van maken. Op staaldraad is het moeilijk grip vinden.
Welke auto? De Cayman natuurlijk.