Video: Best Motoring 1/4m races M6 vs NSX-r, RS4, Busa etc.
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Meen dat die NSX 280pk aan boord heeft.
Blijf het toch apart vinden dat die NSX-r er steeds zo goed uit komt, zou gewichtsbesparing zoveel doen? Je ziet in het filmpje wel dat de M6 met grote stappen dichterbij komt na de 200m, niet voldoende om er voor de 400m voor te komen.
Die 997 is echt ongekend snel, zelfs de Z06 heeft er eigenlijk geen antwoord op
Blijf het toch apart vinden dat die NSX-r er steeds zo goed uit komt, zou gewichtsbesparing zoveel doen? Je ziet in het filmpje wel dat de M6 met grote stappen dichterbij komt na de 200m, niet voldoende om er voor de 400m voor te komen.
Die 997 is echt ongekend snel, zelfs de Z06 heeft er eigenlijk geen antwoord op

- Bert ///M3
- Berichten: 9414
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Brava
- Berichten: 860
- Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:05
- Locatie: Groß Utrecht, 2004 BMW120i
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
-
- Berichten: 5498
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Ik krijg het idee dat ze de M6 in ieder geval niet in het snelste schakelprogramma hebben staan, scheelt ook een hoop tijd natuurlijk.
Verder twijfel ik ook of ze launch control gebruiken. Geloof best dat de 1e 50m voor de NSX zou kunnen zijn, maar gezien de 0-100, 0-200 tijden van de M6 en NSX zou de M6 geen enkel probleem moeten hebben met de NSX. De NSX blijft overigens een legendarische auto!
Verder twijfel ik ook of ze launch control gebruiken. Geloof best dat de 1e 50m voor de NSX zou kunnen zijn, maar gezien de 0-100, 0-200 tijden van de M6 en NSX zou de M6 geen enkel probleem moeten hebben met de NSX. De NSX blijft overigens een legendarische auto!
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
Hey...een NSX-R.Mijn droomauto 
Eerst even een paar feiten
De NSX-R weegt 1270kg en heeft tussen de 300 en 310 pk's.Er is geen een motor precies hetzelfde omdat ze allemaal met de hand gemaakt worden.
En de NSX-R en de 911 turbo komen hier heel goed weg omdat ze de motor in het midden (NSX-R) en achterin (911 turbo) hebben liggen.Dat geeft zoveel meer tractie bij het wegrijden vanuit stilstand, daar kan een Corvette of een M6 niet tegenop.Of je moet het perfect doen natuurlijk, maarja.....makkelijker gezegd dan gedaan met 500+ pk's op de achterwieltjes.
De Lambo heeft 4wd en een middenmotor dus die had veel hoger moeten eindigen

Eerst even een paar feiten

En de NSX-R en de 911 turbo komen hier heel goed weg omdat ze de motor in het midden (NSX-R) en achterin (911 turbo) hebben liggen.Dat geeft zoveel meer tractie bij het wegrijden vanuit stilstand, daar kan een Corvette of een M6 niet tegenop.Of je moet het perfect doen natuurlijk, maarja.....makkelijker gezegd dan gedaan met 500+ pk's op de achterwieltjes.
De Lambo heeft 4wd en een middenmotor dus die had veel hoger moeten eindigen

- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden