Roel schreef:Haha wat een illusie. Ik vond die bmw al niet heel veel sneller vergeleken met mijn pa zijn auto(tdi

). Al had ik niet het idee dat ik in een 116i reed. Heb namelijk wel de 200 gehaald op het rechte stuk wat toch niet heel lang is. En ik maar denken dat de snelheids beleving gewoon weg bleef omdat je op een circuit reed en niet op openbare weg :S. De 1 serie die ik gereden heb had wel een 6 bak en dat hebben de 116i standaard niet.
En ik denk dat jij dan in andere micra’s hebt gereden dan ik want die micra’s waren gewoon traag en versleten. Je bedoeld toch die micra’s op zwenkwielen en bij slalommen? De Koppeling was hellemaal naar gort en fatsoenlijk wegrijden was er niet bij.
En Porsches reden er in 2 verschillende soorten op de dag dat ik er was. 2 Porsches met een echte ronk uit de uitlaat en 6 Porsches met hele
beschaafde motorgeluiden.
hmmm betr de porsches heb je misschien mazzel gehad? mbt de bmw's zou ook een 118i geweest kunnen zijn..ze hadden het over om en nabij de 120-130 pk dus een van de twee...in elk geval ZEKER geen 130i want de typische 6 in lijn huil was er niet...nu echt een rauw 4 cylinder geluidje
die micra waarover ik t had was de slalom micra....ze hadden het over een SRD20 blok met 200 pk wat erin zat, kan ook een boel bla bla geweest zijn, net zoals ze jou lekker maakten mbt de GT3 en 130i...
maar kan me bijna niet voorstellen dat ze een dure zeldzame auto als de GT3 RS aan een stel amateurs als wij weggeven...... op het rechte stuk liet ik even wat ruimte tussen mij en mn voorganger om vervolgens het gas planbkgas in te drukken en ik werd finaal ingehaald door een cup clio die de hele tijd achter me reed die ik toen toch verre van kon bij houden...
bij een echte GT3 rs zou dat verschil toch wat minder moeten zijn
leukste beleving had de formule renault moeten zijn...het voelde ook echt leuk aan..ware het niet dat ons strikt verboden werd om in te halen(oei wat jeukte mn rechtervoet) en dat degene die bang waren voorop moesten rijden...en in ons geval was dat een vrouw van 50 die em in zn 2 liet steken en dus niet harder dan 50 ging....wat een teleurstelling
voor de rest een hele leuke dag,..ga zeker de vervolgcursus doen en zeker waard voor je geld vind ik