Colinissan

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
colinissan

Colinissan

Bericht door colinissan » 26 apr 2013, 11:03

Hallo,

Ben al een tijdje geregistreerd hier, ooit maar me nog nooit voorgesteld.
Ben Colin ergens voorbij de 34 en ben dagelijks werkzaam als zelfstandig fysiotherapeut.
Rest is eigenlijk niet echt interessant behalve de 4 wielers enigzins

Dagelijks verplaats ik me in een Nissan Juke 1.6 DIG-T
Afbeelding
Hier was ik bloed fanatiek me een eigen smaak eraan te geven, u kent het verhaal wel andere velgen hier en daar wat modificaties en een knappe audio totdat ik een keertje de Ring op was gegaan.
Dit was na een taxi rit in de BMW M5.......

tja toen was het misgegaan :tong:
Afbeelding

Hierna nog 3 keer geweest en toen was de verslaving er.

Aangezien de Juke behalve dan de R versie, zicht niet echt leent voor het circuit werk was er iets nodig om mee op het circuit te gaan.
Bij toeval ging Laurens zijn Primera verkopen, dus tja, als nissan minded, was het makkelijk om de keus te maken.
gaat om deze wagen
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 15&t=12486" onclick="window.open(this.href);return false;

Aanstaande woensdag de eerste circuit ervaring op zandvoort en met de Primera, ben benieuwd.
heb er niks anders aan gedaan als dat die was, behalve dan een paar stickers eraf gehaald, stoel op rails gezet, dikkere 4 punts en een ander stuurtje
De huidige staat:
Afbeelding

Dat was het dan maar weer, zal es kijken of ik ergens ook een topic kan maken voor de wagen.
Maar veel gebeurd er niet aan dan wat stickers erop, onderhoud en lekker rijden!!!!

Petrolhead Tom

Re: Colinissan

Bericht door Petrolhead Tom » 26 apr 2013, 11:06

Heeft Laurens zijn Primera verkocht? Dat had ik nooit verwacht. Waar rijdt hij nu in dan? Welkom ook! Gave juke!

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 apr 2013, 11:11

Welkom Ben!

Primera leent zich prima voor circuit werk volgens mij!

Afbeelding

Robertdj

Bericht door Robertdj » 26 apr 2013, 11:26

Wekom!

Sinds ik een Juke zag rijden met 6! lampen aan de voorkant vind ik 'm niet zo leuk meer (ahum)

De Primera is wel vet, aparte keuze voor een circuitauto. :)

colinissan

Bericht door colinissan » 26 apr 2013, 12:32

Niels schreef:Welkom Ben!

Primera leent zich prima voor circuit werk volgens mij!

Afbeelding
;) uiteraard, van begin af aan ben ik bekend met de Primera, heb zelf een GT versie gehad en de voorloper van deze primera plus dat Pa lief er een stuk of 5 heeft gehad gok ik.
Robertdj schreef:Wekom!

Sinds ik een Juke zag rijden met 6! lampen aan de voorkant vind ik 'm niet zo leuk meer (ahum)

De Primera is wel vet, aparte keuze voor een circuitauto. :)
hahaha, das ook de reden dat ik de onderste lampen zwart heb gemaakt, vind 6 iets te veel kermis

Aparte keuze tja alles heeft een voor en nadeel, al valt me wel op dat de mensen de Primera uit de BTCC wel kennen (ook al is dat amper te vergelijken) en daarnaast het een onbekende weer is om rondjes mee te rijden :)
Petrolhead Tom schreef:Heeft Laurens zijn Primera verkocht? Dat had ik nooit verwacht. Waar rijdt hij nu in dan? Welkom ook! Gave juke!
Jep heeft die verkocht, ik kon er eerst alleen van dromen, maar goed Unieke kans vond ik zelf!

Waar Laurens mee rijdt komt die vast vanzelf mee aanzeilen ;)

Xave30

Bericht door Xave30 » 26 apr 2013, 14:10

Welkom.

Plaats reactie