Ben al een tijdje geregistreerd hier, ooit maar me nog nooit voorgesteld.
Ben Colin ergens voorbij de 34 en ben dagelijks werkzaam als zelfstandig fysiotherapeut.
Rest is eigenlijk niet echt interessant behalve de 4 wielers enigzins
Dagelijks verplaats ik me in een Nissan Juke 1.6 DIG-T
Hier was ik bloed fanatiek me een eigen smaak eraan te geven, u kent het verhaal wel andere velgen hier en daar wat modificaties en een knappe audio totdat ik een keertje de Ring op was gegaan.
Dit was na een taxi rit in de BMW M5.......
tja toen was het misgegaan

Hierna nog 3 keer geweest en toen was de verslaving er.
Aangezien de Juke behalve dan de R versie, zicht niet echt leent voor het circuit werk was er iets nodig om mee op het circuit te gaan.
Bij toeval ging Laurens zijn Primera verkopen, dus tja, als nissan minded, was het makkelijk om de keus te maken.
gaat om deze wagen
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 15&t=12486" onclick="window.open(this.href);return false;
Aanstaande woensdag de eerste circuit ervaring op zandvoort en met de Primera, ben benieuwd.
heb er niks anders aan gedaan als dat die was, behalve dan een paar stickers eraf gehaald, stoel op rails gezet, dikkere 4 punts en een ander stuurtje
De huidige staat:
Dat was het dan maar weer, zal es kijken of ik ergens ook een topic kan maken voor de wagen.
Maar veel gebeurd er niet aan dan wat stickers erop, onderhoud en lekker rijden!!!!