Maar ja...welke kies je dan? Ik wilde gewoon een mooi pronkstuk in de woonkamer hebben. Maar dan ook echt goed gebouwd inclusief plamuur, netjes schuren, spuiten...Afijn. Gezien mijn vreindin en ik beide weg zijn van vliegtuigen heb ik gekozen voor een Concorde. Ik had m'n zinnen gezet op een schaal 1:72, en na lang zoeken had ik er een gevonden, want je ziet ze niet zo veel. Het ding is ook echt gewoon 83cm lang.

Ik ben al aardig gevorderd en werk er zo nu en dan aan als ik zin heb. Op het moment ben ik bij de laatste loodjes en hij staat in de lak. Nu alleen nog blanke lak, het landingsgestel monteren (ligt al klaar, geverfd en al) en de motoren erop, en uiteindelijk de stickers. Dit wordt trouwens de Air France versie. De BA versie was vroeger verkrijgbaar via een ander merk.
Het mooie is ook dat je veel leert al gaande je bouwt. Op foto's van de echte vogel ben ik ook constant aan het vergelijken van: He, wat is dit nou voor een onderdeeltje. Ze zijn aardig goed met de details in zo'n model moet ik zeggen.
Nog meer modelbouwers hierzo???