[Nederland 2] De jacht op de verkeershufter

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Peter Tunissen

[Nederland 2] De jacht op de verkeershufter

Bericht door Peter Tunissen » 30 mei 2012, 11:28

Geachte heer Tunissen,

Binnenkort zal het televisieprogramma Debat op 2 aandacht besteden aan verkeersverhuftering. In de discussie zal de vraag worden gesteld of het tijd is voor een hardere aanpak op veelplegers in het verkeer en of deze jacht op verkeersaso’s wel terecht is.

Graag wil ik u, bij Driving Fun, uitnodigen om deze uitzending bij te wonen. In het programma komen verschillende gastsprekers aan het woord, en daarnaast zijn er betrokken personen aanwezig. Indien er een mogelijkheid bestaat kan iedereen mee debatteren en zich mengen in de discussie. Op dit moment hebben wij nog geen exacte datum voor deze uitzending. Wel kan ik u vertellen dat deze plaats zal vinden op aankomende zaterdag 2 juni of zaterdag 9 juni.

Ook wil ik u vragen of er een mogelijkheid is om een kleine oproep te plaatsen op uw website waarin wij zoeken naar betrokken publiek.

Debat op 2 wordt elke zaterdagavond live uitgezonden op Nederland 2, vanuit het Geldmuseum in Utrecht. Het publiek wordt om 20.00 verwacht. Ook geven wij de gelegenheid om vooraf de uitzending begint het Geldmuseum te bezoeken.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,

Cheryll Verhoef
Productie stagiaire
Discussieprogramma Debat op 2
Kortom, DF gaat zijn televisiedebuut maken. :df:
Niet met mij zelf overigens, want ik heb een radiohoofd... ;)
Maar publiek om de goede toon te zetten (en Koos Spee's wannabe's uit te joelen) is altijd welkom dus! Meld even in dit topic als je dat ziet zitten, dan kijken we even wat voor groepje we bij elkaar krijgen. :beer:

Mathieu

Re: [Nederland 2] De jacht op de verkeershufter

Bericht door Mathieu » 30 mei 2012, 11:39

Cheryll is leuk hoor :tooth:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 30 mei 2012, 11:53

Vaak BMW rijders, die aso's in het verkeer dus wat dat betreft zitten ze gelijk bij de goeie website. :)

Ik stel voor dat we GTRene sturen. Die mag dan een pleidooi houden dat elke auto een V8 nodig heeft. Als iedereen dan evenveel vermogen heeft zijn we van alle snelheidsverschillen en dus frustratie af. :wheelchair:

Snipe

Bericht door Snipe » 30 mei 2012, 11:55

Peter Tunissen schreef:DF gaat zijn televisiedebuut maken. :df:
Niet met mij zelf overigens, want ik heb een radiohoofd... ;)
Bedoel je dat er nog nooit een DF'er in Wegmisbruikers of Blik op de Weg heeft gezeten?

En over dat radiohoofd: mag ik je er even aan herinneren dat je ook niet wilde toen we laatst gebeld werden voor een radioprogramma? ;-)

Andre

Bericht door Andre » 30 mei 2012, 12:06

Ik blijf maar thuis denk ik:)

en sinds Hielke een MX5 heeft kan die ook niet meer heen.:)

Metchu

Bericht door Metchu » 30 mei 2012, 12:10

Haha, ik kan me zo wel een aantal mensen voorstellen die MOETEN gaan... Wie gaat er als woordvoerder van DF dan? :bro:

daNpy

Bericht door daNpy » 30 mei 2012, 12:19

Luco :kikker:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 30 mei 2012, 12:30

Wat heeft DF met verkeersverhuftering te maken?
Lekker dan om live in dat hoekje gedrukt te worden.
Je hebt al een stigma, voor de discussie begonnen is.

Ik denk niet dat dit verstandig is. :coffee:

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 30 mei 2012, 12:34

@Metin

Jij moet gewoon heen man! Kan je meteen je partij even onder de aandacht brengen....

Maareh ik op tv lijkt me geen goed plan.

Als ik nedenkt over wie daar hoort te zitten denk ik aan |

Metin
Cor
Thommy
Peter T
Perry
Elmar
Jeroen K
SKRD

:banging:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 30 mei 2012, 12:35

Wij zijn tegen verkeersverhuftering!
Daarom moet iedereen braaf naar Koos Spee luisteren en daarna op een circuit los gaan... :angel:

Andre

Bericht door Andre » 30 mei 2012, 12:40

Ik denk persoonlijk dat je helemaal niemand daar heen moet sturen. Ze nodigen je alleen maar uit om tegenaan te trappen.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 30 mei 2012, 12:44

ik vind het ook onverstandig om daar heen te gaan. Ik denk niet dat DF daar te boek staat als trouwe rechtsrijders en verstandige bestuurders. Ondanks dat dat natuurlijk kletspraat is, want dit forum motiveert juist om op het circuit los te gaan ipv op de openbare weg, maar ze zullen met zekerheid leuke topics aanhalen waar we vol lof spreken over de wegpiraten met camera's aan boord, dat in die topics hier en daar gezegd wordt dat het onverstandig is wordt vast niets mee gedaan...

dvh

Bericht door dvh » 30 mei 2012, 12:47

Lijkt me een ideale kans om Nederland kennis te laten maken met de driftkunsten van Andre middels wat youtube filmmateriaal!

Gewoon met de Mx5 van Hielke erheen zodat er wat live demostraties gegeven kunnen worden.
En wat 300+ filmpjes zullen het ook goed doen bij het publiek !

ErikS

Bericht door ErikS » 30 mei 2012, 12:48

Ik zou ook niet gaan.... :tooth:

HansD

Bericht door HansD » 30 mei 2012, 12:51

Andre schreef:Ik denk persoonlijk dat je helemaal niemand daar heen moet sturen. Ze nodigen je alleen maar uit om tegenaan te trappen.
Dat denk ik ook. Dit zijn van die bij voorbaat kansloze discussies of is er hier iemand van mening dat de uitkomst wel eens zou kunnen zijn dat het wel meevalt met die zogenaamde verhuftering?

Roy RS

Bericht door Roy RS » 30 mei 2012, 12:53

Rene kan wel gaan, die heeft wat leuke 300+ filmpjes, doch in Duitsland, dus wellicht eventueel legaal, doch geen dagelijkse bezigheid, dus acceptabel, toch? Die nuance zullen ze wel waarderen...
Nee, thuisblijven is het beste wat we hierin kunnen doen....nou ja, ik lees dat Cheryll nogal leuk is, wellicht dat we dit even persoonlijk met haar moeten bespreken :D

Andre

Bericht door Andre » 30 mei 2012, 12:54

Je weet gewoon hoe zo n programma inelkaar gezet word.

Er zit waarschijnlijk een gezin die zijn kind verloren is aan een verkeershufter. Gaat de ene kant tegen de andere kant discusseren. Wij als auto rijliefhebbers krijgen daar nooit voeten aan de grond en worden ook gewoon als verkeers hufters gezien al heb je nog nooit een crash of ongeluk of zelfs een spatbord krom gereden.

Dus een waarschuwing van mijn kant is gewoon om niemand heen te sturen van DF. Laten ze maar naar sjonnie club het 1 wiel rokende clubske gaan.

Je verlaagd alleen maar je eigen nivo om daar te gaan zitten dat kan je ik nu al beloven.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 30 mei 2012, 12:55

Wat is verkeersverhuftering? Iemand die, bijv. de doorstroming belemmert, of degene die daar op reageert?

Hielke

Bericht door Hielke » 30 mei 2012, 12:57

Andre schreef:Ik denk persoonlijk dat je helemaal niemand daar heen moet sturen. Ze nodigen je alleen maar uit om tegenaan te trappen.
+1000.

Als je vrijwillig de nationale piespaal wilt gaan uithangen, ja, dan moet je daar beslist naartoe gaan.

GTRene

Bericht door GTRene » 30 mei 2012, 13:00

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 30 mei 2012, 13:02

Dit soort types zoeken ze:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252123

Blijf.daar.weg.

Commerciele zelfmoord dit.

Elmar

Bericht door Elmar » 30 mei 2012, 13:05

indobesar schreef:Wat is verkeersverhuftering? Iemand die, bijv. de doorstroming belemmert, of degene die daar op reageert?
Precies. De acceptatie grens van wat een ander doet is dermate laag, mede door programma's als wegmisbruikers, dat al snel verkeerde conclusies worden getrokken.
Heb er net weer een weekje knallen op de supermotard in de Pyreneeën achter de rug. Niemand die zich daar stoort aan onze rijstjl. Is als ik hier in Nederland een rondje doe wel anders.

dvh

Bericht door dvh » 30 mei 2012, 13:08

Los van het advies om daar weg te blijven heb je als DF niks te verbergen toch?
Je doet niet aan straatraces of dat soort fratsen.
Je profileert je gewoon als orginisator van trackdays en internet nieuws- en review site.

Dat heeft niks met verkeershufters te maken.
Daarom vraag ik mij ook af, wat willen ze van DF en welke verwachting of beeld hebben ze van DF.
En welke positie moet je aannemen in dat programma.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 30 mei 2012, 13:08

Geachte heer Tunissen,

Bedankt voor uw reply en ook voor het doorsturen van de mail. Voor de oproep op uw site: Vandaag is besloten dat het debat over verkeersverhuftering om 2 juni live opgenomen zal worden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Cheryll Verhoef

Roy RS

Bericht door Roy RS » 30 mei 2012, 13:13

dvh schreef:Los van het advies om daar weg te blijven heb je als DF niks te verbergen toch?
Je doet niet aan straatraces of dat soort fratsen.
Je profileert je gewoon als orginisator van trackdays en internet nieuws- en review site.

Dat heeft niks met verkeershufters te maken.
Daarom vraag ik mij ook af, wat willen ze van DF en welke verwachting of beeld hebben ze van DF.
En welke positie moet je aannemen in dat programma.
Dát beeld, zoals het in werkelijkheid is, zal niet hun beeld zijn en ik geloof er weinig van dat je dat uit kunt gaan stralen. Ik vermoed dat als er iemand gaat, dat DF negatieve reclame op zal lopen. Scroll maar eens door onze eigen topics, die zijn niet allemaal met dat gedachtegoed in het achterhoofd...Je noemt namelijk het Forum niet wat een substantieel onderdeel is, men zal met zekerheid reacties uitlokken over topics waarin positief gereageerd wordt op hardrijden op de openbare weg, ongeacht in welk land.
Je moet gewoon heel sterk in je schoenen staan en goed gebekt zijn, wil je goed uit een debat komen wat voor 75% gevuld is met mensen die graag willen dat DF verkeersverhuftering in de hand speelt.

Plaats reactie