Kortom, DF gaat zijn televisiedebuut maken.Geachte heer Tunissen,
Binnenkort zal het televisieprogramma Debat op 2 aandacht besteden aan verkeersverhuftering. In de discussie zal de vraag worden gesteld of het tijd is voor een hardere aanpak op veelplegers in het verkeer en of deze jacht op verkeersaso’s wel terecht is.
Graag wil ik u, bij Driving Fun, uitnodigen om deze uitzending bij te wonen. In het programma komen verschillende gastsprekers aan het woord, en daarnaast zijn er betrokken personen aanwezig. Indien er een mogelijkheid bestaat kan iedereen mee debatteren en zich mengen in de discussie. Op dit moment hebben wij nog geen exacte datum voor deze uitzending. Wel kan ik u vertellen dat deze plaats zal vinden op aankomende zaterdag 2 juni of zaterdag 9 juni.
Ook wil ik u vragen of er een mogelijkheid is om een kleine oproep te plaatsen op uw website waarin wij zoeken naar betrokken publiek.
Debat op 2 wordt elke zaterdagavond live uitgezonden op Nederland 2, vanuit het Geldmuseum in Utrecht. Het publiek wordt om 20.00 verwacht. Ook geven wij de gelegenheid om vooraf de uitzending begint het Geldmuseum te bezoeken.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Cheryll Verhoef
Productie stagiaire
Discussieprogramma Debat op 2

Niet met mij zelf overigens, want ik heb een radiohoofd...

Maar publiek om de goede toon te zetten (en Koos Spee's wannabe's uit te joelen) is altijd welkom dus! Meld even in dit topic als je dat ziet zitten, dan kijken we even wat voor groepje we bij elkaar krijgen.