Anyway, mooie zondagochtend. Vroeg op. Want vrouwtje moest werken. Verzorgt mij door de weeks altijd met koffie, jus d'orange e.d. op bed dus in het weekend is het Markk's z'n taak. Ontbijtje voor d'r gemaakt, vrouwtje uitgezwaaid, beetje op Internet rongehanden om vervolgens m'n dochter te horen ontwaken. Erg leuk want meestal is ze er in het weekend niet meer maar bij d'r vriendje.
Croissantjes in de oven, broodjes in de oven en lekker ontbeten met m'n dochter. De zon kwam al wat door de gordijnen heen en toen kreeg ik al het idee: Lekker even gaan Boxsteren.
Na het ontbijt dus samen met dochterlief de hardtop eraf gepakt en heerlijk in m'n eentje gaan rijden. Boordcomputer wijst 7,5 graad aan maar winterjas aan, stoelverwarming aan en hete lucht uit het dashboard op je gezicht. Prima te doen. Zon op je knar en dan natuurlijk zonnebril op.
De Boxster al opwarmend door de weilanden van het groene hart dacht ik erover na. Eigenlijk is het heel simpel om een pure driving-fun auto te maken. Beetje licht (<1200/1300 kg), open dakje, leuk atmo motertje erin (>200pk, >=7000rpm), achterwielaandrijving en FINITO. Zoooo simpel, zoooo effectief maar zou weinig fabrikanten die dat nog doen. Gelukkig bestaan er naast Polo bluemotions en BMW 1M's ook nog Porsche Boxster's , Toyota MR2's, MG F's e.d.

Ik weet me God niet waar ik allemaal heb gereden. In ieder geval de Amstel af. De Ronde Venen (heet dat zo) in, etc. Niet gedrift, geen 400+Nm turbo koppel op de achterwielen gezet maar wel heerlijk genoten van de natuur en de rust van dijk/weiland weggetjes. Soms met 1500rpm en Skyradio op de achtergrond. Soms zonder radio maar met een huil van een 6-cylinder boxermoter die de krukas met 7200rpm doet rondspinnen.
En soms even helemaal stil / uitgestap, om te genieten van het moment...en daar natuurlijk een foto van te nemen.

www.driving-fun.com -> laten we dat ajb niet vergeten
Mark.