Privé een mooi jaar waarin we in januari met ons dochtertje voor het eerste een verre vliegreis maakte naar Thailand. Ze was toen nog net geen 2 jaar, waardoor vliegen voor haar nog lekker goedkoop was (centenkwestie). Altijd handig zo'n peutertje bij je. Business class vliegen voor de prijs van economy class.
In juli onze tweede dochter geboren, wederom een plaatje. Daardoor wel sinds januari niet meer op vakantie geweest, maar dat gaan we in 2012 met z'n 4tjes inhalen. In het najaar een afspraak met een goede vriend gemaakt in Cairns, Australië voor het meemaken van een volledige zonsverduistering. We vliegen dan via Tokyo, waar we dan gelijk ook een week willen verblijven. Het is nog niet 100% zeker of het doorgaat, we werken er in ieder geval naartoe.
Werk was ook wel een bevlogen jaar.
Ivm het samenvoegen van departementen was er veel onzekerheid om me heen, en dat is gewoon waardeloos voor diegene die het betrof. Omdat mijn werk hoofdzakelijk achter het stuur afspeelt, was het voor mij toch wel een belangrijk moment dat de F10 xdrive afgeleverd werd. In eerste instantie nog wel wat twijfels mbt het rijgedrag, maar gaandeweg begonnen we meer naar elkaar toe te groeien. Uit ervaring weet ik dat dit soort liefdes het langste duren.
Tja, Driving Fun komt voor mij toch voornamelijk uit de zakelijke hoek mbt de rijopleidingen en de dagelijkse km's. Privé km´s maak ik nauwelijks, de M5 heeft slechts 3.000 km´s mogen rijden, en die werden hoofdzakelijk behaald door een tripje naar de Nordschleife, en een paar rondjes NL om de auto weer lekker warm te rijden en familie-vrienden te bezoeken.
Als je de hele dag op de weg zit, dan heb ik in ieder geval weinig zin om in m´n vrije tijd te gaan toeren.
In een ander draadje liet ik weten m´n M5 wel op zo´n NSX in te willen ruilen. Laten we het dagdromen noemen, in de praktijk staat zo´n ding bij mij ook weken stil.
Tja, wat gaan we in 2012 doen?
Met de vrouwen naar Japan/Australië
Lekker m'n weekjes op en af achter het zakelijke F10 stuur doorbrengen.
De M5 waarschijnlijk te koop zetten.
In het najaar de e90 leasert van mijn vrouw vervangen voor een nieuwe exemplaar. (Volvo V70 D3, Volvo XC60, BMW F31 (als die er dan al zal zijn?) of evt een schraper uitvoering F11 520d zijn de kanshebbers)
Ik wens jullie al het goeds voor 2012!