2011 - De terugblik

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

2011 - De terugblik

Bericht door Wouter81 » 30 dec 2011, 22:19

Tijd om even terug te kijken. Hoe was jullie 2011? Goed en gelukkig of een jaar om snel te vergeten?

Hier een topjaar gehad!

In september onze zoon Luuk geboren, geweldig ventje waar we helemaal gek op zijn. Daarnaast afgelopen november getrouwd. Iedereen is gezond. Paar mooie buitenlandse tripjes gehad. Vakantie in Duitsland en Oostenrijk. Daarnaast met m'n vader naar de autosalon in Geneve geweest + rondritje Zwitserland, was ook absolute top. Verder veel andere leuke dingen gedaan. Weer een motor gekocht na een paar jaar zonder en gelijk een trackday gedaan daarmee, smaakte ook weer naar meer.

Zakelijk ook een bewogen (compagnon uitgekocht) maar erg succesvol jaar gehad. Boven verwachting goed. Paar nieuwe (en goeie) medewerkers aangenomen. Bovendien serieuze stappen gemaakt qua organisatie waarmee we aardig uitkomen met wat ik in gedachten heb. Ben dik tevreden hoe het gaat.

Alleen nog even de eindejaarsloterij winnen, dan ist helemaal goed. :tong:

En hoe was 2011 bij jullie?

Luco

Re: 2011 - De terugblik

Bericht door Luco » 30 dec 2011, 22:26

Voor mij kort maar krachtig, gewoon een jaar om snel te vergeten.
Wel echte vrienden leren kennen. :thumbup:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 30 dec 2011, 22:34

Gezondheid; +++
Zakelijk; +++
Auto; +++
Huis; - - -
Vrouwen; off scale

Metchu

Bericht door Metchu » 30 dec 2011, 22:39

gezondeheid -50 (kilo)
relationeel +1 (dame)
reizen +teveel
downs horen helaas bij het leven
het verwerken ervan + priceless

mijn 2011? TOP!!!!

2012? Nog topper!

dvh

Bericht door dvh » 30 dec 2011, 22:51

2012.. Spannend !
Zaak afbetalen.. Erg fijn gevoel.

2011 was druk. Druk met een jong gezin en druk met de zaak.
Allemaal positief overigens.
Alles is gezond en wel. Tijd voor vakanties was er ook. En zakelijk goede vooruitzichten laat mij met goede zin 2012 induiken.

De beste wensen allemaal !
Hopelijk laat WW3 en een financiele malaise nog even op zich wachten zodat we allemaal een fijn jaar voor de boeg hebben!

JP

Bericht door JP » 30 dec 2011, 22:53

Korte hevige winter, dus daar was ik met de vrachtwagen wel blij mee. Wel wat strubbelingen werkgerelateerd gehad, waaronder een poging tot inbraak terwijl je erin ligt (vermoeden dat gas gebruikt werd) Daarnaast in het voorjaar en zomer veel leuke dingen gedaan en bezocht met de auto, om het werk even te vergeten.

Prive vanaf 28Aug. de zwartste/zwaarste periode thuis. Ongeval van de broer, ziektebed en uiteindelijk het overlijden. Daarna geprobeerd werk op te pakken, maar uiteindelijk de baan toch opgegeven voor wat rust thuis. Uiteindelijke gekozen voor wat cursussen en bij/omscholing.

2012; begin van een nieuwe start. :?

ErikS

Bericht door ErikS » 31 dec 2011, 11:33

@ JP;

Hopen dat al dat naars tot een mooie nieuwe start mag komen.

Mijn jaar?
Druk. Erg druk! Getrouwd, zaak loopt gelukkig goed. (Dat kan niet iedereen zeggen in de branche..)
Aankomend jaar? Rustig aan doen. Veel aandacht aan de winkel schenken en kijken of we de top 5 van Nederland weer kunnen bereiken!

Reis naar Israël gepland...... Gaat ook spannend worden!

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 31 dec 2011, 12:00

Tja, toch achteraf wel 'n goed jaar gehad in alle opzichten eigenlijk. Maar alles kén beter, maar ook slechter.

Een van m'n favo's > 20 jaar terug:

It's my life is wat meer depri
(gecovered kortgeleden door No Doubt, vond bovenstaande toepasselijker)

Vanuit hier de beste wensen alvast. :wave:

Jussi

Bericht door Jussi » 31 dec 2011, 12:00

Wel 2011 was zeker een turbulent jaar. Veel pech met de gezondheid gehad.

- 3 ribben gebroken (skivakantie)
- Knie stuk gelopen
- Slokdarm ontsteking

Door bovenstaande factoren is de conditie ook op historisch laag peil geraakt.

-Vriend overleden door een tragisch ongeluk

Maar ook leuke dingen:
-Bachelor diploma behaald met onderscheiding en nu verder met een academische master.
-Eerste keer Nurburgring
-Veel nieuwe mensen leren kennen en goede feesten gehad
-Goede roadtrip naar Kroatië gemaakt
-Nieuwe vriendin

Voornemens voor 2012:

markk

Bericht door markk » 31 dec 2011, 12:15

Werk - erg druk / stressvol / verwachte overgang van ondernemin niet uitgevoerd, staat nu op planning voor 2012

Relationeel - prima met partner maar ook daar erg druk - balans moet wel weer hersteld worden
Dochter fantastisch. 18 jr geworden, uit de pubertijd en een leuke vriend. Dat doet een vader goed.

Gezondheid - op zich prima maar de vroegere fitheid / sportiviteit is ver te zoeken - kortom ook daar is 2012 het jaar voor herstelde balans

DF - leuke dingen gedaan (1m shoot, ringtripje met Thom, weekje BoxsterS naar Duitsland, etc.) maar toch te weinig van genoten. Minder dan vroeger gewoon een blokkie gedaan, zeker te weinig motor gereden samen met vrouwlief.

Financieel - Prima, ondanks dat ik qua salarisontwikkeling al 2 jaar stil sta wat niet conform de afspraken is en het ontbreken van een deel variabel salaris waar ik recht op heb maar niet uitgekeerd wordt. Kortom toekomstige rechtzaken zijn onvermijdelijk en 2012 wordt het jaar daarvoor. En dat is jammer, erg jammer.

Fotografie - topjaar gehad. Veels shoots gedaan, veel geleerd, leuke verzameling spullekes opgebouwd.

Mark.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 31 dec 2011, 12:45

Privé een mooi jaar waarin we in januari met ons dochtertje voor het eerste een verre vliegreis maakte naar Thailand. Ze was toen nog net geen 2 jaar, waardoor vliegen voor haar nog lekker goedkoop was (centenkwestie). Altijd handig zo'n peutertje bij je. Business class vliegen voor de prijs van economy class.
In juli onze tweede dochter geboren, wederom een plaatje. Daardoor wel sinds januari niet meer op vakantie geweest, maar dat gaan we in 2012 met z'n 4tjes inhalen. In het najaar een afspraak met een goede vriend gemaakt in Cairns, Australië voor het meemaken van een volledige zonsverduistering. We vliegen dan via Tokyo, waar we dan gelijk ook een week willen verblijven. Het is nog niet 100% zeker of het doorgaat, we werken er in ieder geval naartoe.

Werk was ook wel een bevlogen jaar.
Ivm het samenvoegen van departementen was er veel onzekerheid om me heen, en dat is gewoon waardeloos voor diegene die het betrof. Omdat mijn werk hoofdzakelijk achter het stuur afspeelt, was het voor mij toch wel een belangrijk moment dat de F10 xdrive afgeleverd werd. In eerste instantie nog wel wat twijfels mbt het rijgedrag, maar gaandeweg begonnen we meer naar elkaar toe te groeien. Uit ervaring weet ik dat dit soort liefdes het langste duren. :love:

Tja, Driving Fun komt voor mij toch voornamelijk uit de zakelijke hoek mbt de rijopleidingen en de dagelijkse km's. Privé km´s maak ik nauwelijks, de M5 heeft slechts 3.000 km´s mogen rijden, en die werden hoofdzakelijk behaald door een tripje naar de Nordschleife, en een paar rondjes NL om de auto weer lekker warm te rijden en familie-vrienden te bezoeken.
Als je de hele dag op de weg zit, dan heb ik in ieder geval weinig zin om in m´n vrije tijd te gaan toeren.
In een ander draadje liet ik weten m´n M5 wel op zo´n NSX in te willen ruilen. Laten we het dagdromen noemen, in de praktijk staat zo´n ding bij mij ook weken stil.

Tja, wat gaan we in 2012 doen?
Met de vrouwen naar Japan/Australië
Lekker m'n weekjes op en af achter het zakelijke F10 stuur doorbrengen.
De M5 waarschijnlijk te koop zetten.
In het najaar de e90 leasert van mijn vrouw vervangen voor een nieuwe exemplaar. (Volvo V70 D3, Volvo XC60, BMW F31 (als die er dan al zal zijn?) of evt een schraper uitvoering F11 520d zijn de kanshebbers)

Ik wens jullie al het goeds voor 2012! :hosanna:
Laatst gewijzigd door M@rcel op 31 dec 2011, 12:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Tristan

Bericht door Tristan » 31 dec 2011, 12:46

Heb een goed jaar gehad zowel prive als zakelijk, echter flinke domper was de geconstateerde kanker bij mijn zusje die pas 26 is.

Komend jaar zijn de zakelijke prognoses erg goed en probeer in 2012 mijm appartement te verkopen en te verhuizen naar ons nieuwe droomhuis.

Alvast de beste wensen voor iedereen!

Riceaux

Bericht door Riceaux » 31 dec 2011, 12:49

Tsja 2011, een zwaar en enerverend jaar. Eerste weken de meest spannende van m'n leven in aanloop naar m'n hersenoperatie. Toen dat eenmaal achter de rug was en volgens de chirurgen goed was gegaan een gigantische opluchting en het gevoel alsof ik een nieuw leven heb gekregen. Vervolgens nog 2 keer dit jaar een controlescan gehad. Dat waren ook spannende momenten, maar gelukkig waren ze allebei goed.
Tevens is m'n oma overleden dit jaar, maar daar heb ik opzich wel vrede mee. Nooit leuk natuurlijk, maar je weet dat het een keer zover is. En met 89 jaar kan ik er wel mee leven.
Iets voordat m'n oma overleden is heeft een vriend van me een psychose gehad, ook erg heftig dus.

Qua auto's ook niet echt een top jaar. Van januari t/m augustus niet mogen rijden ivm ziekte. En toen ik in september weer mocht rijden, m'n auto gecrashed door olie op de weg.

Op werk gebied was het wel weer een positief jaar. Overgeplaatst naar een nieuw filiaal, wat zeer goed bevalt. En nog een nieuw baantje erbij wat m'n inkomen verdubbeld.

Maar al met al een jaar dat ik nooit zal vergeten maar wel graag zou willen.
De vooruitzichten voor 2012 zijn wel goed; tijd voor andere auto's en weer verder met m'n studie.

Luc B

Bericht door Luc B » 31 dec 2011, 14:02

Over het algemeen vrij positief jaar

Gezondheid wel goed, ondanks mijn bijna fatale crash.
Sociaal ook wel.

Op auto gebied zeker goed ! Dit jaar rijbewijs gehaald en een stuk of 9 auto's gehad !

in 2012 wat minder roekeloos te zijn en een m5 bezitten. Dat is mijn doel.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 31 dec 2011, 14:10

Luco schreef:Voor mij kort maar krachtig, gewoon een jaar om snel te vergeten.
Same here, moet komend jaar toch heel snel verandering in komen wat mij betreft.

Fabian

Bericht door Fabian » 31 dec 2011, 14:19

Gewoon een klote jaar alles bijelkaar eigenlijk, kan geen echte toppunten benoemen, wel dieptepunten waarvan de grootste deze 1e kerstdag. Vroeg in de ochtend is mijn vader, toch nog sneller dan verwacht, overleden op 60-jarige leeftijd. Zet alles waar je mee bezig bent wel weer even in een ander perspectief.

En het nieuwe jaar start ook niet lekker, want 2 januari is de uitvaart pas......

Ik hoop dat me (en iedereen) deze zaken komend jaar gespaard blijven!

Luco

Bericht door Luco » 31 dec 2011, 14:24

Fabian schreef:Gewoon een klote jaar alles bijelkaar eigenlijk, kan geen echte toppunten benoemen, wel dieptepunten waarvan de grootste deze 1e kerstdag. Vroeg in de ochtend is mijn vader, toch nog sneller dan verwacht, overleden op 60-jarige leeftijd. Zet alles waar je mee bezig bent wel weer even in een ander perspectief.

En het nieuwe jaar start ook niet lekker, want 2 januari is de uitvaart pas......

Gecondoleerd en sterkte.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 31 dec 2011, 14:24

Gecondoleerd Fabian. En sterkte!

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 31 dec 2011, 14:32

2011 was voor mij een topjaar, begonnen als uitzichtloze student, geëindigd als freelancer met leuke opdrachtgevers. :wave:

- van m'n hobby m'n beroep gemaakt
- m'n eerste auto gekocht en daar leuke dingen mee gedaan
- door heel Europa gevlogen om met auto's en camera's in de weer te zijn
- financieel enorme stappen gemaakt, niet perse zaligmakend, wel aangenaam
- persoonlijk enorm gegroeid, inzichten verworven over mijn psychische toestand en de gevolgen van m'n jeugd

Wat er bij in is geschoten
- fotograferen, dat lijkt toch wat veel op werken, maar ik doe m'n best om er weer vaker mee bezig te zijn
- sport, daar gaan we in 2012 maar eens wat meer aan doen
- vakantie, alleen in april een paar dagen naar Talinn geweest, in 2012 ook maar wat vaker doen
- gitaarspelen, op de gitaar die ik voor kerst 2010 kreeg kan ik nog steeds geen leuk deuntje spelen :tooth:

///Martin

Bericht door ///Martin » 31 dec 2011, 14:50

Fabian schreef:Gewoon een klote jaar alles bijelkaar eigenlijk, kan geen echte toppunten benoemen, wel dieptepunten waarvan de grootste deze 1e kerstdag. Vroeg in de ochtend is mijn vader, toch nog sneller dan verwacht, overleden op 60-jarige leeftijd. Zet alles waar je mee bezig bent wel weer even in een ander perspectief.

Verschrikkelijk zeg. Gecondoleerd.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 31 dec 2011, 14:57

Gecondoleerd Fabian, sterkte voor jou en je familie.

D20VT

Bericht door D20VT » 31 dec 2011, 15:05

2011 is hier ook een jaar om snel te vergeten met het absolute dieptepunt het overlijden van mijn moeder afgelopen mei op een veel te jonge leeftijd van 59.
Eergisteren ook nog het geweldige bericht gehad dat de auto van mij zus wss TL is doordat een of andere l*l het nodig vond om een ruitje in te tikken en er zijn vuurwerk in te flikkeren.
2011 mag wat mij betreft heel snel voorbij gaan en hoop dat de volgende jaren alleen maar beter worden (minder is bijna onmogelijk)

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 31 dec 2011, 15:45

Fabian en D20VT, gecondoleerd jongens.

Weer brok in m'n keel. Weet er alles van, na bijna 10 jaar invalide te zijn geweest door 'n herseninfarct is mijn moeder sept 2009 op 62 jarige leeftijd overleden. Tja...

Sterkte.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 31 dec 2011, 15:54

Gecondoleerd Fabian, heel veel sterkte.

Tom

Bericht door Tom » 31 dec 2011, 15:59

Gecondoleerd Fabian...

2011 is voor m'n gevoel vooral snel voorbij gegaan. Weinig hoogtepunten maar gelukkig ook geen dieptepunten. Mag niet klagen :) Gezondheid van mij en familie is allemaal prima, zelf alleen een liesbreuk gehad maar dat is prima verholpen. Op het werk wel leuke stappen gemaakt, personeel erbij en zelf meer verantwoordelijkheden gekregen, is door directie ook positief opgevallen dus leuke afsluiter van het jaar. En leuke projecten gedaan. Liefde staat op een (te) laag pitje. Verder jammer dat ik niet echt op vakantie ben geweest dit jaar.
Begin volgend jaar moet m'n crib eindelijk af zijn, dus wel een leuk vooruitzicht.

Plaats reactie