Van mij mogen ze hem maken
VW Beetle R (concept)
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
VW Beetle R (concept)
Wat een gaaf ding

Laatst gewijzigd door Hans R op 13 sep 2011, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans R
Re: VW Beetle R (concept)
Wat doe ik nu weer verkeerd.. 
edit: gevonden.
edit: gevonden.
- JP
Die NewNew Beetle ziet er uberhaupt al aardig uit, alleen hou ik niet van ledjes in koplampen....
- dvh
Gaaf ding idd.
Alleen de bling velgen zijn een beetje passé.
Alleen de bling velgen zijn een beetje passé.
- ///Joost
Idd een leuke kar, maar het blijft een Beetle en ik zou er als man nog steeds niet in rijden. Noem me kortzichtig.
Misschien zou ik m voor mn meissie kopen, maar die vond de Old New Beetle ook al niks. Dus ik denk een no go in huize Joost.
Misschien zou ik m voor mn meissie kopen, maar die vond de Old New Beetle ook al niks. Dus ik denk een no go in huize Joost.
- Hans R
Dan is een Mini ook een no go voor jou zeker.. typische BMW rijder opmerking trouwens..
-
Rupie
Wel met de 2.5 TFSI graag. Met de 2.0 TFSI zie ik geen meerwaarde ten opzichte van een gewone uitvoering, die imo op basis van foto's al geslaagd is.
- ///Joost
Ach, 'makkelijke' opmerking hoor, beetje flauw. En een Mini vind ik juist wel weer een leuke wagen. Zelfs eens in een Cooper S mogen sturen (1st gen) en ik vind het heerlijk rijden. Zelfs in de originele 'echte' Mini zou ik gerust dagelijks kunnen karren.Hans R schreef:Dan is een Mini ook een no go voor jou zeker.. typische BMW rijder opmerking trouwens..
Maar een Beetle? No way...en dan ook nog met zo'n bloem in een vaasje zeker.
- WJ
Gaaf ding hoor, wel de velgen zwart aub.
-
Jeroen K.
ik vind hem kinda gay. voor mij is het toch wel de ultieme wijfe auto (na een porsche boxter en een audi TT cabrio). hij zal waarschijnlijk wel erg goed rijden maar ik wil er niet in gezien worden als man zijnde. (zowiezo niet in een VW behalve de Touareg V12
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ik zou er geen probleem mee hebben om in deze auto gezien te worden als man hoor.... een porsche boxter daarintegen........
- dvh
Ja een echte wijfe auto

En serieus. Gaan twijfelen aan je mannelijkheid door een bepaalde auto te rijden..
Daar is mijn zelfvetrouwen toch net wat te groot voor.
En serieus. Gaan twijfelen aan je mannelijkheid door een bepaalde auto te rijden..
Daar is mijn zelfvetrouwen toch net wat te groot voor.
Laatst gewijzigd door dvh op 14 sep 2011, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- JP
Voor iemand in een zandbak met een theedoek op zijn hoofd.....dvh schreef:Ja een echte wijfe auto![]()
- dvh
Wat gaat deze R kosten overigens ? Ligt ie een beetje in de markt ivm de andere vag R's ?
Kan me herinneren dat bij het vorig model er een uitvoering was die belachelijk hoog geprijst was.
Kan me herinneren dat bij het vorig model er een uitvoering was die belachelijk hoog geprijst was.
- Hans R
Grappig jullie denken meteen aan, daar ga IK niet in rijden.. het gaat erom, als autoliefhebber, dat je verder kijkt dan alleen wat je zelf wil rijden/kopen, ik vind de Beetle R erg geslaagd, kwa lijnen, achterspoiler, velgen etc.. klopt gewoon, dat kan je van een 1 serie niet zeggen! Zelf ga ik hem ook niet kopen, maar als liefhebber kan ik dit model waarderen, ik vind een Porsche Boxster/Spyder ook gaaf zeker niet Gay, wat een onzin zeg, dat ding rijd beter dan een 911 Maarja het zullen de BMW oogkleppen wel zijn hier op het forum, dit draadje gaat ook nooit de 280 pagina's halen.
- Hans R
Oja, Beetle R, wel graag met achterwielaandrijving! 
- Tristan
Ik vind hem gaaf!
Moet een beetje denken aan de wat oudere Porkers.
Moet een beetje denken aan de wat oudere Porkers.
-
Tom
Dit ding heeft geen status, Beetle R zegt niemand iets. Net zoals de 135i hier nooit heel interessant was maar nu met M logo en bredere wielkasten het wel isHans R schreef:Maarja het zullen de BMW oogkleppen wel zijn hier op het forum, dit draadje gaat ook nooit de 280 pagina's halen.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Leuk dat je je eigen mening even ventileert Hans.
*neemt nog 'n kop koffie*(bestaat die koffie smiley niet meer?)
De eerste New Beetle vond ik verre van interessant, wél goed gebouwd. Heb een week met dat ding rondgereden toen(demo dealer, Audiblok aan stront toen) , goh wat had ik een bekijks van dames, die zich recht in m'n gezicht afvroegen wat ik in zo'n lieve leuke auto deed, dat was toch niks voor ondergetekende...
Ik snap Joost ook wel dus.
Dit ding vind ik er al meer op lijken en best stoer, maar de normale versie zal de femininiteit wel weer vanaf spatten, net als dat van een Chevy Blazer ofzo de machoness afspat. Da's toch niet erg?
Cheers
Robin
*neemt nog 'n kop koffie*(bestaat die koffie smiley niet meer?)
De eerste New Beetle vond ik verre van interessant, wél goed gebouwd. Heb een week met dat ding rondgereden toen(demo dealer, Audiblok aan stront toen) , goh wat had ik een bekijks van dames, die zich recht in m'n gezicht afvroegen wat ik in zo'n lieve leuke auto deed, dat was toch niks voor ondergetekende...
Ik snap Joost ook wel dus.
Dit ding vind ik er al meer op lijken en best stoer, maar de normale versie zal de femininiteit wel weer vanaf spatten, net als dat van een Chevy Blazer ofzo de machoness afspat. Da's toch niet erg?
Cheers
Robin
- Hans R
1 serie Coupe is best te behappen
De New Beetle vond ik ook niks, cabrio zal er al wat leuker uit, maar deze Beetle vind ik best dik.
De New Beetle vond ik ook niks, cabrio zal er al wat leuker uit, maar deze Beetle vind ik best dik.
- Sperdy
Ik vind de New Beetle een 'niet te duiden' retro. Het model is niks. Ook deze sporty version. Een Retro is pas geslaagd - in mijn beleving - als het retro model een 'eigen weg' in slaat, die óók cool is; de nieuwe overtreft soms nog wel de oude. Dat is met de New Mini zeker gelukt, met de Retro Fiat 500 ook.
Maar met de New Beetle in mijn beleving helemaal niet. Ding is te raar, te rond, te opgeblazen, ga zo maar door. Het origineel - door Hitler ontworpen
Sorry Hans, word je niet boos?
- Hielke
Bij VW snappen ze het retro idee niet. Ding doet me helemaal niks. Te groot, te bol, te praktisch.
-
Rupie
Hier snij je wel een beetje de crux van het verhaal aan Hans als je serieus bent. Wat mij betreft is er maar een merk dat zich serieus presenteert op sportief gebied met voorwielaandrijving en dat is Renault.Hans R schreef:Oja, Beetle R, wel graag met achterwielaandrijving!
Dat gevoel heb ik zeker niet bij VW. Dus daar waar een 2.0 tfsi leuk is vanwege de bruikbaarheid, daar is de 2.5 tfsi eigenlijk overkill. Het imago van een auto als deze zou in mijn ogen vele malen groter zijn als er daadwerkelijk achterwielaandrijving geleverd wordt (vierwielaandrijving is in de meeste gevallen overkill en extra gewicht).
En leg voor de grap het blok maar achterin
- RVV
Model opzich is niet zo heel gek. Lage daklijn tov de eerste Beetle doet hem goed. Maar in vind het een vlees noch vis auto.
Echt supermooi is die ook niet. Sportief, tja? dikke bumperkitjes, achterspoiler en dikke spatborden en 20 inch wielen maken het nog niet automatisch een sportief model. Qua rijden? Straks 4x4 haldex er in met een 2 liter turbo? Vast, maar daar krijgen we toch ook geen harde plasser van lijkt me. Vind je terug in 100000 andere vag modellen te kust en te keur. Praktisch zal die ook niet zijn, blijft over? Een rijdend design werkje. Waar je een Mini nog koopt vanwege het sturen en rijden koop je straks zo'n Beetle R om er vooral mee te posen.. en als poseauto vind het ook weer wat sneu. (tenminste als je een kerel bent).
Nee doe mij dan maar 85000 liever zo'n Golf R Hans, maargoed die jatten ze weer onder je neus vandaan
Echt supermooi is die ook niet. Sportief, tja? dikke bumperkitjes, achterspoiler en dikke spatborden en 20 inch wielen maken het nog niet automatisch een sportief model. Qua rijden? Straks 4x4 haldex er in met een 2 liter turbo? Vast, maar daar krijgen we toch ook geen harde plasser van lijkt me. Vind je terug in 100000 andere vag modellen te kust en te keur. Praktisch zal die ook niet zijn, blijft over? Een rijdend design werkje. Waar je een Mini nog koopt vanwege het sturen en rijden koop je straks zo'n Beetle R om er vooral mee te posen.. en als poseauto vind het ook weer wat sneu. (tenminste als je een kerel bent).
Nee doe mij dan maar 85000 liever zo'n Golf R Hans, maargoed die jatten ze weer onder je neus vandaan
- GTRene
opzich wellicht een leuk model, maar zie het meer voor modellen en bepaalde popsterren oid...
niet voor "kerels"

niet voor "kerels"