Van mij mogen ze hem maken

Ach, 'makkelijke' opmerking hoor, beetje flauw. En een Mini vind ik juist wel weer een leuke wagen. Zelfs eens in een Cooper S mogen sturen (1st gen) en ik vind het heerlijk rijden. Zelfs in de originele 'echte' Mini zou ik gerust dagelijks kunnen karren.Hans R schreef:Dan is een Mini ook een no go voor jou zeker.. typische BMW rijder opmerking trouwens..
Voor iemand in een zandbak met een theedoek op zijn hoofd.....dvh schreef:Ja een echte wijfe auto![]()
Dit ding heeft geen status, Beetle R zegt niemand iets. Net zoals de 135i hier nooit heel interessant was maar nu met M logo en bredere wielkasten het wel isHans R schreef:Maarja het zullen de BMW oogkleppen wel zijn hier op het forum, dit draadje gaat ook nooit de 280 pagina's halen.
Hier snij je wel een beetje de crux van het verhaal aan Hans als je serieus bent. Wat mij betreft is er maar een merk dat zich serieus presenteert op sportief gebied met voorwielaandrijving en dat is Renault.Hans R schreef:Oja, Beetle R, wel graag met achterwielaandrijving!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten