jarno1979 schreef:Ik heb al eens wat youtube filmpjes van jou bekeken toen ik nog zoekende was.
Bevalt de wagen jou ook zo goed?Ik lees dat je een paar problemen hebt gehad,mag ik vragen welke?hoeveel km heb jij nu?
ik heb nu 89000 KM op de teller staan, en ik heb sinds iets meer dan een maand een compleet nieuw motorblock incl. inlaat en uitlaat spruitstuk, zuigers de hele mikmak. En een nieuwe turbo.
hij heeft daarvoor 3 keer bij de dealer gestaan, allemaal had het temaken met de timing robot, deze kon niet goed gesteld worden, na de 2e keer is de auto terug geweest naar de fabriek om de timing robot te vervangen en te stellen. toen na weer 2keer storing (wordt weergegeven als een e-missie storing en meestal heb je vermogen verlies) hebben ze besloten alles te vervangen.
het schijnt een geupdate block te zijn, vandaar dat alles mee vervangen moest worden.
jarno1979 schreef:Mischien kom ik je ooit nog tegen,wil zelf ook graag eens richting ring dus wie weet haak ik wel een keer aan die kant op als het mag.
Je bent altijd welkom om aan te haken! Lijkt me gezellig. Of als je een keer van plan ben te gaan laat het even weten.
Mooi kleurtje heeft die van jou btw. dezelfde kleur als de testauto van peugeot experiance waar ik de testrit in had.