Even voorstellen

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
busk

Even voorstellen

Bericht door busk » 28 jan 2011, 08:45

Hallo allemaal,
Ik ben Martin ik woon in Gouda. Ik ben 25jaar.
Ik had al een poosje meegekeken hier maar heb me nu toch maar aangemeld.
Ben goed besmet met het autovirus en specifiek met "ring worm".
Momenteel rij ik in een peugeot 207 RC. Nu net 2 jaartjes oud.
Heb al aardig wat problemen gehad met deze bak, of dat nou aan de auto zelf ligt of aan de rondjes ring die hij "af en toe" doet weet ik niet :hmmm: . maar desondanks ben ik er erg tevreden mee.

greetz.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niels
Auto: Prius+

Re: Even voorstellen

Bericht door Niels » 28 jan 2011, 09:01

Welkom :df:

jarno1979

Bericht door jarno1979 » 28 jan 2011, 12:44

Hey hoi, welkom hier ennhu mooie wagen :clap:

Ik heb al eens wat youtube filmpjes van jou bekeken toen ik nog zoekende was.
Bevalt de wagen jou ook zo goed?Ik lees dat je een paar problemen hebt gehad,mag ik vragen welke?hoeveel km heb jij nu?

Mischien kom ik je ooit nog tegen,wil zelf ook graag eens richting ring dus wie weet haak ik wel een keer aan die kant op als het mag.

greetz :thumbup:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 28 jan 2011, 12:47

Welkom!
Gave stoelen 8)

Linds155

Bericht door Linds155 » 28 jan 2011, 12:49

welkom!! :df:

busk

Bericht door busk » 28 jan 2011, 13:51

jarno1979 schreef:Ik heb al eens wat youtube filmpjes van jou bekeken toen ik nog zoekende was.
Bevalt de wagen jou ook zo goed?Ik lees dat je een paar problemen hebt gehad,mag ik vragen welke?hoeveel km heb jij nu?
ik heb nu 89000 KM op de teller staan, en ik heb sinds iets meer dan een maand een compleet nieuw motorblock incl. inlaat en uitlaat spruitstuk, zuigers de hele mikmak. En een nieuwe turbo.
hij heeft daarvoor 3 keer bij de dealer gestaan, allemaal had het temaken met de timing robot, deze kon niet goed gesteld worden, na de 2e keer is de auto terug geweest naar de fabriek om de timing robot te vervangen en te stellen. toen na weer 2keer storing (wordt weergegeven als een e-missie storing en meestal heb je vermogen verlies) hebben ze besloten alles te vervangen.
het schijnt een geupdate block te zijn, vandaar dat alles mee vervangen moest worden.
jarno1979 schreef:Mischien kom ik je ooit nog tegen,wil zelf ook graag eens richting ring dus wie weet haak ik wel een keer aan die kant op als het mag.
Je bent altijd welkom om aan te haken! Lijkt me gezellig. Of als je een keer van plan ben te gaan laat het even weten.
Mooi kleurtje heeft die van jou btw. dezelfde kleur als de testauto van peugeot experiance waar ik de testrit in had.
:thumbup:

RJay

Bericht door RJay » 28 jan 2011, 22:29

Welkom op DF.

Heb ooit 'n peusje 307 in belgië nog op 210 op de klok gehad, terwijl de GPS 217 aangaf, lol.

Op en neer naar LUX in 1 dag plus daar pc vervangen a 2 uur werk, dat waren de tijden :banaan:

Plaats reactie