Gezocht een supergoed poetsbedrijf in de regio Eindhoven.

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Speedster007

Gezocht een supergoed poetsbedrijf in de regio Eindhoven.

Bericht door Speedster007 » 27 nov 2010, 15:40

Ik zoek een poetsbderijfs die lak kan behandelen die is gespoten op een glasfiber materiaal.

Ik vraag dit omdat ik 2 dingen verholpen wil hebben;
1) kleine krassen in de lak; die dienen er uit gepolijst te worden.
2) leder van mijn 2 stoelen is totaal uitgedroogd..

En natuurlijk moet de auto gewoon gepoetst worden.

Heeft er iemand tips??

Roel

Re: Gezocht een supergoed poetsbedrijf in de regio Eindhoven

Bericht door Roel » 27 nov 2010, 17:08

Probeer de volgende is http://www.hoogedoorn.nl/. Zit in Veldhoven.

Levert altijd top werk af, weet alleen niet of ze ook ervaring hebben met glasfiber.

Ron4S

Bericht door Ron4S » 27 nov 2010, 18:28

Protech Moergestel. Die mannen daar zijn echte vakidioten. Niet goedkoop, wel goed. Heb er al 6 auto's laten doen de laatste 3 jaar.

///Joost

Bericht door ///Joost » 29 nov 2010, 01:00

Ron4S schreef:Protech Moergestel. Die mannen daar zijn echte vakidioten. Niet goedkoop, wel goed. Heb er al 6 auto's laten doen de laatste 3 jaar.
Volgens hun website: Vanaf EUR 620 :shocking:

Al zal het best wel werken, maar daar kun je heel veel keren zelf voor poetsen als je de tijd ervoor hebt.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 14 jul 2016, 17:35

Topic kick. Las dat Hoogendoorn is overgenomen door http://www.sandencleaning.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;.

Ervaring met hen? Zoek een goede poetser in deze regio.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 14 jul 2016, 20:55

Paskal woont daar toch ook ergens in de omgeving?

Paskal
Auto: meerdere

Bericht door Paskal » 14 jul 2016, 20:59

Klopt, maar door fysieke klachten (tennisarm) staat het carcleanen hier al geruime tijd stil helaas.

ErikS

Bericht door ErikS » 15 jul 2016, 10:29

Hmm das balen.

Nog wel zicht op een andere baan? (Of had je die nog?)

Riceaux

Bericht door Riceaux » 15 jul 2016, 17:40

Balen Paskal! Sterkte! :thumbup:

Paskal
Auto: meerdere

Bericht door Paskal » 16 jul 2016, 12:08

Thanx heren, maar no worry :) Het detailen deed ik gewoon naast een full-time baan die ik gewoon nog heb. Ik wil echter dat werk en mijn privé-situatie niet laten leiden onder de tennisarm-pijn die met het detailen alleen maar erger wordt.

GTRene

Bericht door GTRene » 16 jul 2016, 12:29

kan me die pijnen goed voorstellen, man ik heb soms al last/hinder als ik men auto was, laat staan veel poetsen, men armen en handen krijgen dan al snel problemen na een tijdje, magoed heeft ook te maken met de handige reuma/arthritis wat dan weer wat naar boven komt :D

respect dus dat je het al zolang volhield :thumbup:

Eric-328

Bericht door Eric-328 » 20 jul 2016, 11:24

Als je het ervoor over hebt om enkele km's te rijden kan ik custom car cleaning in Geleen aanraden. Een van de beste poetsers in Europa en niet eens heel duur. http://www.customcarcleaning.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vorige maand is de LaFerrari van Hoefnagels nog kompleet aangepakt.

Joopieboy

Bericht door Joopieboy » 20 jul 2016, 18:33

Eric-328 schreef:Als je het ervoor over hebt om enkele km's te rijden kan ik custom car cleaning in Geleen aanraden. Een van de beste poetsers in Europa en niet eens heel duur. http://www.customcarcleaning.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat dus, niet meer als lof voor Bart. Topkerel met gouden handjes, rijden waard!

GTRene

Bericht door GTRene » 20 jul 2016, 19:51

las laats in een lokale krant ook iets over detailing, zo te lezen een heel mooi systeem, maar geen verstand van.

ze zetten er dan een Opti-Coat Pro coating op? zogenaamd exlusief in europa..volgens optimum detailing hengelo.

uw auto word mooier dan nieuw, met levenslange garantie?

ah, bij 2de hands auto's is dat schijnbaar 5 jaar, nog best lang >>
OPTI-COAT PRO
De professionele keuze voor PERMANENTE lakbescherming. U leest het goed. Optimum Opti-Coat Pro is een permanente coating die autolak over haar eigen levensduur heen kan beschermen! In tegenstelling tot een wax of sealant, zal Optimum Opti-Coat niet af te wassen zijn of slijten. Het fungeert als een tweede, zeer harde, blanke laklaag die bescherming biedt tegen de invloeden van buitenaf. Optimum Opti-Coat Pro is een blanke coatinglaag, net als de blanke lak die al op uw voertuig aanwezig is. En, net als de fabrieksmatige blanke lak, is Optimum Opti-Coat Pro bedoeld als een permanente blanke coating ter bescherming van de onderlaag! Optimum Opti-Coat Pro kan worden toegepast op alle buitenoppervlakken. Optimum Opti-Coat Pro is bedoeld als een extra barriere tussen de invloeden van buitenaf en de lak van uw voertuig. De lak behoudt zijn originele kleur en verontreinigingen worden geweerd, waardoor het oppervlak zijn nieuwstaat blijft behouden. In tegenstelling tot waxen en sealants die frequent dienen te worden aangebracht, biedt Optimum Opti-Coat Pro een constante, permanente bescherming. Omdat Optimum Opti-Coat Pro een permanente coating betreft, zal de ondergrond goed moeten worden voorbereid. Eventuele vlekken of vervuiling op/in de lak zullen daardoor definitief worden opgesloten. Op een goed voorbereidde lak, zal Optimum Opti-Coat Pro een vloeiende, heldere uitstraling geven. Opmerking: Optimum Opti-Coat Pro is niet te vergelijken met andere waxen, sealants of nano-coatings. Optimum Opti-Coat Pro maakt gebruik van een hars-technologie die een permanente binding met lak aangaat en fungeert als een 2de blanke laklaag, alleen vele malen dikker en harder. Zodra Optimum Opti-Coat Pro is aangebracht, zal wassen het enige zijn dat nodig is om uw auto te onderhouden. Wij zullen u dan ook adviseren wat de beste methode is om uw auto in perfecte staat te behouden.

5 jaar garantie op de Opti-Coat pro behandeling bij tweedehands auto's.
Levenslange garantie op de Opti-Coat Pro behandeling bij nieuwe auto's (binnen negen maanden na registratie).
http://optimumdetailing.nl/opti-coat-pro/" onclick="window.open(this.href);return false;

JP

Bericht door JP » 20 jul 2016, 20:05

Eric-328 schreef:Als je het ervoor over hebt om enkele km's te rijden kan ik custom car cleaning in Geleen aanraden. Een van de beste poetsers in Europa en niet eens heel duur.(...).
+1 al vaker bij Bart geweest en ook al eens een auto laten behandelen. Topvent die ook aan huis werkt als afstand een probleem is.

Opti coat pro, daar is niemand in Europa die dit exclusief aanbiedt. Eerdergenoemde doet dit namelijk ook.

martll

Bericht door martll » 21 jul 2016, 09:15

Ik doe altijd zaken met Tomas van Tomas Car Detailing. Zorgvuldig en zuinig omgaan met mijn auto's is voor mij de belangrijkste afweging en natuurlijk de kennis van zaken en het professionele werken.

http://tomascardetailing.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

350 Z

Bericht door 350 Z » 21 jul 2016, 10:20

http://www.stiptpolishpoint.nl" onclick="window.open(this.href);return false; winnen zelfs prijzen voor hun werk.

MarkS

Bericht door MarkS » 21 jul 2016, 10:57

Eric-328 schreef:Als je het ervoor over hebt om enkele km's te rijden kan ik custom car cleaning in Geleen aanraden. Een van de beste poetsers in Europa en niet eens heel duur. http://www.customcarcleaning.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

+1

Bart heeft mijn auto al 2x mogen detailen. Niet om de hoek maar rij er graag een stukje voor om.

Plaats reactie