Gezocht een supergoed poetsbedrijf in de regio Eindhoven.
- Speedster007
Gezocht een supergoed poetsbedrijf in de regio Eindhoven.
Ik zoek een poetsbderijfs die lak kan behandelen die is gespoten op een glasfiber materiaal.
Ik vraag dit omdat ik 2 dingen verholpen wil hebben;
1) kleine krassen in de lak; die dienen er uit gepolijst te worden.
2) leder van mijn 2 stoelen is totaal uitgedroogd..
En natuurlijk moet de auto gewoon gepoetst worden.
Heeft er iemand tips??
Ik vraag dit omdat ik 2 dingen verholpen wil hebben;
1) kleine krassen in de lak; die dienen er uit gepolijst te worden.
2) leder van mijn 2 stoelen is totaal uitgedroogd..
En natuurlijk moet de auto gewoon gepoetst worden.
Heeft er iemand tips??
- Roel
Re: Gezocht een supergoed poetsbedrijf in de regio Eindhoven
Probeer de volgende is http://www.hoogedoorn.nl/. Zit in Veldhoven.
Levert altijd top werk af, weet alleen niet of ze ook ervaring hebben met glasfiber.
Levert altijd top werk af, weet alleen niet of ze ook ervaring hebben met glasfiber.
-
Protech Moergestel. Die mannen daar zijn echte vakidioten. Niet goedkoop, wel goed. Heb er al 6 auto's laten doen de laatste 3 jaar.
- ///Joost
Volgens hun website: Vanaf EUR 620Ron4S schreef:Protech Moergestel. Die mannen daar zijn echte vakidioten. Niet goedkoop, wel goed. Heb er al 6 auto's laten doen de laatste 3 jaar.

Al zal het best wel werken, maar daar kun je heel veel keren zelf voor poetsen als je de tijd ervoor hebt.
-
- Auto: M3P, 130i
Topic kick. Las dat Hoogendoorn is overgenomen door http://www.sandencleaning.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Ervaring met hen? Zoek een goede poetser in deze regio.
Ervaring met hen? Zoek een goede poetser in deze regio.
- Riceaux
Paskal woont daar toch ook ergens in de omgeving?
- Paskal
- Auto: meerdere
Klopt, maar door fysieke klachten (tennisarm) staat het carcleanen hier al geruime tijd stil helaas.
-
Hmm das balen.
Nog wel zicht op een andere baan? (Of had je die nog?)
Nog wel zicht op een andere baan? (Of had je die nog?)
- Riceaux
Balen Paskal! Sterkte! 

- Paskal
- Auto: meerdere
Thanx heren, maar no worry
Het detailen deed ik gewoon naast een full-time baan die ik gewoon nog heb. Ik wil echter dat werk en mijn privé-situatie niet laten leiden onder de tennisarm-pijn die met het detailen alleen maar erger wordt.

- GTRene
kan me die pijnen goed voorstellen, man ik heb soms al last/hinder als ik men auto was, laat staan veel poetsen, men armen en handen krijgen dan al snel problemen na een tijdje, magoed heeft ook te maken met de handige reuma/arthritis wat dan weer wat naar boven komt
respect dus dat je het al zolang volhield

respect dus dat je het al zolang volhield

- Eric-328
Als je het ervoor over hebt om enkele km's te rijden kan ik custom car cleaning in Geleen aanraden. Een van de beste poetsers in Europa en niet eens heel duur. http://www.customcarcleaning.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vorige maand is de LaFerrari van Hoefnagels nog kompleet aangepakt.
- Joopieboy
Dat dus, niet meer als lof voor Bart. Topkerel met gouden handjes, rijden waard!Eric-328 schreef:Als je het ervoor over hebt om enkele km's te rijden kan ik custom car cleaning in Geleen aanraden. Een van de beste poetsers in Europa en niet eens heel duur. http://www.customcarcleaning.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
las laats in een lokale krant ook iets over detailing, zo te lezen een heel mooi systeem, maar geen verstand van.
ze zetten er dan een Opti-Coat Pro coating op? zogenaamd exlusief in europa..volgens optimum detailing hengelo.
uw auto word mooier dan nieuw, met levenslange garantie?
ah, bij 2de hands auto's is dat schijnbaar 5 jaar, nog best lang >>
ze zetten er dan een Opti-Coat Pro coating op? zogenaamd exlusief in europa..volgens optimum detailing hengelo.
uw auto word mooier dan nieuw, met levenslange garantie?
ah, bij 2de hands auto's is dat schijnbaar 5 jaar, nog best lang >>
http://optimumdetailing.nl/opti-coat-pro/" onclick="window.open(this.href);return false;OPTI-COAT PRO
De professionele keuze voor PERMANENTE lakbescherming. U leest het goed. Optimum Opti-Coat Pro is een permanente coating die autolak over haar eigen levensduur heen kan beschermen! In tegenstelling tot een wax of sealant, zal Optimum Opti-Coat niet af te wassen zijn of slijten. Het fungeert als een tweede, zeer harde, blanke laklaag die bescherming biedt tegen de invloeden van buitenaf. Optimum Opti-Coat Pro is een blanke coatinglaag, net als de blanke lak die al op uw voertuig aanwezig is. En, net als de fabrieksmatige blanke lak, is Optimum Opti-Coat Pro bedoeld als een permanente blanke coating ter bescherming van de onderlaag! Optimum Opti-Coat Pro kan worden toegepast op alle buitenoppervlakken. Optimum Opti-Coat Pro is bedoeld als een extra barriere tussen de invloeden van buitenaf en de lak van uw voertuig. De lak behoudt zijn originele kleur en verontreinigingen worden geweerd, waardoor het oppervlak zijn nieuwstaat blijft behouden. In tegenstelling tot waxen en sealants die frequent dienen te worden aangebracht, biedt Optimum Opti-Coat Pro een constante, permanente bescherming. Omdat Optimum Opti-Coat Pro een permanente coating betreft, zal de ondergrond goed moeten worden voorbereid. Eventuele vlekken of vervuiling op/in de lak zullen daardoor definitief worden opgesloten. Op een goed voorbereidde lak, zal Optimum Opti-Coat Pro een vloeiende, heldere uitstraling geven. Opmerking: Optimum Opti-Coat Pro is niet te vergelijken met andere waxen, sealants of nano-coatings. Optimum Opti-Coat Pro maakt gebruik van een hars-technologie die een permanente binding met lak aangaat en fungeert als een 2de blanke laklaag, alleen vele malen dikker en harder. Zodra Optimum Opti-Coat Pro is aangebracht, zal wassen het enige zijn dat nodig is om uw auto te onderhouden. Wij zullen u dan ook adviseren wat de beste methode is om uw auto in perfecte staat te behouden.
5 jaar garantie op de Opti-Coat pro behandeling bij tweedehands auto's.
Levenslange garantie op de Opti-Coat Pro behandeling bij nieuwe auto's (binnen negen maanden na registratie).
- JP
+1 al vaker bij Bart geweest en ook al eens een auto laten behandelen. Topvent die ook aan huis werkt als afstand een probleem is.Eric-328 schreef:Als je het ervoor over hebt om enkele km's te rijden kan ik custom car cleaning in Geleen aanraden. Een van de beste poetsers in Europa en niet eens heel duur.(...).
Opti coat pro, daar is niemand in Europa die dit exclusief aanbiedt. Eerdergenoemde doet dit namelijk ook.
- martll
Ik doe altijd zaken met Tomas van Tomas Car Detailing. Zorgvuldig en zuinig omgaan met mijn auto's is voor mij de belangrijkste afweging en natuurlijk de kennis van zaken en het professionele werken.
http://tomascardetailing.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tomascardetailing.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- 350 Z
http://www.stiptpolishpoint.nl" onclick="window.open(this.href);return false; winnen zelfs prijzen voor hun werk.
- MarkS
+1Eric-328 schreef:Als je het ervoor over hebt om enkele km's te rijden kan ik custom car cleaning in Geleen aanraden. Een van de beste poetsers in Europa en niet eens heel duur. http://www.customcarcleaning.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bart heeft mijn auto al 2x mogen detailen. Niet om de hoek maar rij er graag een stukje voor om.