Scheelt jullie hersenkraken om elke keer maar spannende titels te verzinnen en mij (ons?) het verpesten van de uitslag

Dat gebeurd ook veel he. Tijdens het nieuws worden de uitslagen van voetbal netjes aangekondigd zodat je tijd krijgt om het geluid af te zetten ("en dan nu de uitslagen van het voetbal van vanmiddag") en op Fok! worden al dit soort uitslagen in de titel verbloemd. Denk aan "[WvdW] AZ - Ajax" in plaats van "AZ HEEFT 10-0 GEWONNEN!!!!111"Dutch schreef:Tja, uhm... niet internet op voordat je gaat kijken? Dat is in ieder geval altijd mijn eigen stelregel als ik een race later ga kijken.
Zo kun je dat wel aan elke nieuwssite gaan vragen...
dat zou de "narrowest victory ever" zijn, als je moet kijken naar het aantal 4e plaatsen dat behaald is om te bepalen wie de wereldkampioen is!Deadlock: in theory, Alonso, Webber and Vettel could finish level on points at the top - a result of Vettel winning, Webber second and Alonso fifth in Abu Dhabi would give them 256 points apiece. Vettel and Alonso would have five wins each, two second places each and three third places each. Vettel would then be champion based on his three fourth places to Alonso’s two.
En wat denk je van "Ontzettend spannende ontknoping in Bahrein"? "Vettel kampioen" klinkt net zo afgezaagd en dan hoef ik de tekst zelf in ieder geval niet meer te lezenArthur schreef:Maar ja, een titel moet wel pakken; "Vettel kampioen!" Klinkt beter dan "F1 kampioen bekend!" Dat doe je toch niet? Als ik iets niet wil weten mijd ik kranten, teletekst, i-net etc rond dat tijdstip.
Je kan de FIA flink op knetter geven voor het verzinnen van allerlei domme regeltjes, maar spannend hebben ze het wel weer gemaaktfrankv schreef:deze situatie zou het sowieso al erg ingewikkeld maken!
dat zou de "narrowest victory ever" zijn, als je moet kijken naar het aantal 4e plaatsen dat behaald is om te bepalen wie de wereldkampioen is!Deadlock: in theory, Alonso, Webber and Vettel could finish level on points at the top - a result of Vettel winning, Webber second and Alonso fifth in Abu Dhabi would give them 256 points apiece. Vettel and Alonso would have five wins each, two second places each and three third places each. Vettel would then be champion based on his three fourth places to Alonso’s two.
Het alternatief is nietszeggendheid, een journalistiek zwaktebod. Niet voor niets doet geen enkele autosportsite het zo. Je gaat ook lezen om te weten wat er verder is gebeurd, wat de rest van de uitslag is, welk effect dat op de WK-stand heeft en hoe de verslaggever tegen de race aankijkt. Ik doe dat tenminste wel bij mijn collega's op autosport.com, grandprix.com, pitpass.com etc.Maus335i schreef:Rest mij nog wel de oprechte vraag of het uberhaupt interessant is het artikel nog te lezen, als je de uitslag al weet door middel van de titel.
Is het toch nog meegevallen dit seizoen...Maus335i schreef:Je kan de FIA flink op knetter geven voor het verzinnen van allerlei domme regeltjes, maar spannend hebben ze het wel weer gemaakt
Een optie om de balk uit te schakelen zou geweldig zijn. Ik lees zo'n beetje alles op de homepage, dus ik hoef niet iedere keer op het forum eraan herinnerd te worden dat er artikelen staan die ik al gelezen heb.Dutch schreef: En als alleen de balk het probleem is? Misschien kunnen we daar nog wel iets op vinden.
Alle vier de F1 gerelateerde nieuwsberichten stonden al veel eerder op andere sitesArthur schreef:Maar misschien anderen die niet speciaal voor het forum komen wel?
@Fordfriek: wat voor onzin staat daar dan "vaak"? Nu ben ik ook geen frequente FP bezoeker maar wat daar staat loopt, dacht ik, aardig in de pas met andere sites. Dat jij iets onzin vindt hoeft niet te betekenen dat het dat ook is.
Haha ja, beetje trieste actie. Wel weer typisch Alonso, maar slaat natuurlijk nergens op. Hij was niet snel genoeg om voorbij Petrov te komen, dan verdien je ook geen WK tbh... (Petrov meer in dat geval)Ender schreef:Stak die nou op het eind zijn middelvinger op naar Petrov?
Overdreven reactie Mark. Pure emotie. Of zien we liever allemaal Kimi's en Mika's....Mark Nauta schreef:Gewoon een verdiende wereldkampioen!! Sympathieke gozer en een dijk van een rijder.
En wat liet Alonso zich weer kennen zeg. Wat een lulhannes. Je bent gewoon niet snel genoeg Fernando, stel je dan niet aan!!
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Amazon [Bot], Berry1000RR, beske, Fabian, m3e30_chris, Peter-Paul en 10 gasten