Digitaal dashboard (oled)

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
erwin20vt

Digitaal dashboard (oled)

Bericht door erwin20vt » 12 okt 2010, 22:47

Voor wie is een keer tegen een ander instrumentenpaneel aan wil kijken, Maar niet meteen een andere auto wil kopen is een alternatief.

Afbeelding

Eerste type`s zijn ontwikkeld voor Bmw.

Meer informatie op http://www.actronics.nl/

RJay

Re: Digitaal dashboard (oled)

Bericht door RJay » 13 okt 2010, 00:33

Mocht u om de een of andere reden uw oude instrumentenpaneel weer terug willen bouwen (Bijvoorbeeld om de auto aan uw opa te verkopen :D)

.......... epische marketing :banaan:

Het ziet er erg vet uit though, zou dat wegen?

wjn

Bericht door wjn » 13 okt 2010, 12:15

Ziet er mooi uit, ook legio mogelijkheden.

Als je iets goedkoper je tellers wilt updaten, kan eventueel via http://k-tec-carconcepts.de/start.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

JWD

Bericht door JWD » 13 okt 2010, 14:27

Erg leuk maar het zou voor mij alleen interessant zijn als je hem ook volledig in OEM modus zou kunnen laten draaien, dus de weergave van de originele klokken (digitaal weliswaar).

Niels v D

Bericht door Niels v D » 13 okt 2010, 15:26

JWD schreef:Erg leuk maar het zou voor mij alleen interessant zijn als je hem ook volledig in OEM modus zou kunnen laten draaien, dus de weergave van de originele klokken (digitaal weliswaar).
dat moet mogelijk zijn, ding wordt gewoon op de CAN en MOST bus aangesloten, dus alle waardes die je ziet zijn orgineel. Dus als je een foto maakt van je huidige dashboard, zouden ze dat gewoon digitaal uit kunnen voeren.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 13 okt 2010, 16:34

Niels v D schreef:
JWD schreef:Erg leuk maar het zou voor mij alleen interessant zijn als je hem ook volledig in OEM modus zou kunnen laten draaien, dus de weergave van de originele klokken (digitaal weliswaar).
dat moet mogelijk zijn, ding wordt gewoon op de CAN en MOST bus aangesloten, dus alle waardes die je ziet zijn orgineel. Dus als je een foto maakt van je huidige dashboard, zouden ze dat gewoon digitaal uit kunnen voeren.
+1 dan krijg je zo'n look als in de nieuwste jaguar erg gaaf 8)

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 13 okt 2010, 16:42

Moet je je BMW inruilen op een AMG, MB heeft dat namelijk al :)

Ik weet niet wat ik er van moet vinden, heb wel een zwak voor de traditionele tellers die je ziet bewegen :)

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 14 okt 2010, 19:38

Ik had het al eens genoemd, maar de klassieke echte meters gaan verdwijnen..................ik voorzie een soort van iPad dash..............instellen op elke wenselijke manier, kleur en indeling................

Oof
Auto: Caddy 1.6 TDI

Bericht door Oof » 14 okt 2010, 19:40

In het verleden veel zaken gedaan met Actronics. Betrouwbare zaak met veel verstand van waar ze mee bezig zijn. Als ik het goed begrijp zijn ze nu nog aan het ontwikkelen en wachten ze op voldoende orders? Weet iemand al een price range?

Niels v D

Bericht door Niels v D » 14 okt 2010, 21:11

Oof, klopt het dat ACtronics regeleenheden repareerde en modificeerde?

Edit: zie het, inderdaad. Ook goede ervaringen meer hiero.

Plaats reactie