Eerste type`s zijn ontwikkeld voor Bmw.
Meer informatie op http://www.actronics.nl/
dat moet mogelijk zijn, ding wordt gewoon op de CAN en MOST bus aangesloten, dus alle waardes die je ziet zijn orgineel. Dus als je een foto maakt van je huidige dashboard, zouden ze dat gewoon digitaal uit kunnen voeren.JWD schreef:Erg leuk maar het zou voor mij alleen interessant zijn als je hem ook volledig in OEM modus zou kunnen laten draaien, dus de weergave van de originele klokken (digitaal weliswaar).
+1 dan krijg je zo'n look als in de nieuwste jaguar erg gaaf 8)Niels v D schreef:dat moet mogelijk zijn, ding wordt gewoon op de CAN en MOST bus aangesloten, dus alle waardes die je ziet zijn orgineel. Dus als je een foto maakt van je huidige dashboard, zouden ze dat gewoon digitaal uit kunnen voeren.JWD schreef:Erg leuk maar het zou voor mij alleen interessant zijn als je hem ook volledig in OEM modus zou kunnen laten draaien, dus de weergave van de originele klokken (digitaal weliswaar).
Moet je je BMW inruilen op een AMG, MB heeft dat namelijk alJWD schreef:Erg leuk maar het zou voor mij alleen interessant zijn als je hem ook volledig in OEM modus zou kunnen laten draaien, dus de weergave van de originele klokken (digitaal weliswaar).
Gebruikers op dit forum: Darudevampire, Dimitri, k33z, Kasteel, Ti-Tourist (Erik) en 4 gasten