Series 15 of TopGear 8pm on BBC Two on Sunday June 27. Are you ready?
Series 15 of TopGear 8pm on BBC Two on Sunday June 27. Are you ready?
Is inderdaad het enige programma waarvoor ik thuis blijf (of wat ik vervolgens binnen een dag of 2 download).Richardt. schreef:Staat genoteerd, eindelijk weer iets op tv wat ik echt volg 8)
RTL Autowereld+ (ofwel 5th gear) is wel echt zooooo dodelijk saai. Ik kan die Needle echt niet uitstaan, verschrikkelijk kinderachtig datie is.DDX schreef:Kijken julie dan niet naar 5th gear ?
Richardt. schreef:Staat genoteerd, eindelijk weer iets op tv wat ik echt volg 8)
Maus335i schreef:Ik kan die Needle echt niet uitstaan.
LOL, ik vind het grappig dat je Tiff Needell uitmaakt voor kinderachtig in vergelijking met Jeremy Clownson.Maus335i schreef:Ik kan die Needle echt niet uitstaan, verschrikkelijk kinderachtig datie is.
Jah ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Kinderachtig is niet het juiste woord, want dat is inderdaad Jeremy en die doet het erg leuk. Kinderlijk? Nouja.. beetje Bavo Galema, denk dat dat wel de lading dektBrava schreef:LOL, ik vind het grappig dat je Tiff Needell uitmaakt voor kinderachtig in vergelijking met Jeremy Clownson.Maus335i schreef:Ik kan die Needle echt niet uitstaan, verschrikkelijk kinderachtig datie is.
Het is soms iets te saai ja, maar zitten regelmatig leuke testen tussen als Tiff, Jason stukje gaat sturen. (en Vicki doet soms ook leuke testen)Richardt. schreef:Alleen als het af en toe voorbij komt op Discovery Channel.
Ik vind fifth gear lang zo goed niet, net iets te vaak normale auto's in beeld
Kan je nagaan hoe meningen wederom verschillen. Ik heb echt een pesthekel aan Clownson terwijl ik Needell, ondanks zijn incidentele overenthousiasme wèl kan hebben.Maus335i schreef:Jah ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Kinderachtig is niet het juiste woord, want dat is inderdaad Jeremy en die doet het erg leuk. Kinderlijk? Nouja.. beetje Bavo Galema, denk dat dat wel de lading dektBrava schreef:LOL, ik vind het grappig dat je Tiff Needell uitmaakt voor kinderachtig in vergelijking met Jeremy Clownson.Maus335i schreef:Ik kan die Needle echt niet uitstaan, verschrikkelijk kinderachtig datie is.
Denk dat dit het (verschil) goed beschrijft.Joop schreef:...voor puur automobiel vermaak kijk ik Top Gear; voor een serieuze mening over een auto hecht ik aan 5th gear toch meer waarde. Als een auto slecht is hoor je dat ook in 5th gear zeker terug.
Laat dat een feit wezen. Misschien vind ik het daarom wel niet leuk om te kijken.. meer feitjes opsommen, stukje rijden en weinig amusement. Smaken verschillen zeker! Zo vond ik voorheen de Autoblog reviews ook vaak om te huilen, terwijl de meeste bezoekers aan het kwijlen waren.Joop schreef:...voor puur automobiel vermaak kijk ik Top Gear; voor een serieuze mening over een auto hecht ik aan 5th gear toch meer waarde. Als een auto slecht is hoor je dat ook in 5th gear zeker terug.
Dat is een ding wat zeker is... Al zal ik eerder Tiff's bevindingen meenemen in mijn eigen overwegingen t.a.v. de rijeigenschappen van een auto dan die van JC.Maus335i schreef:`...
Maar ik zal nooit een auto kopen omdat Jeremy of Tiff de auto geweldig vinden of niet kopen omdat ze hem afzeiken. Lekker mn eigen mening.
Die dogfights zijn het leukste van Fifth Gear...
+1Hunter schreef:Check... eindelijk weer eens iets nuttigs te downloaden rond die tijd
Dan kijk ik echt veel liever dit:Joop schreef:Die dogfights zijn het leukste van Fifth Gear...
...zag vanavond deze nog voorbij komen...