Series 15 of TopGear 8pm on BBC Two on Sunday June 27. Are you ready?
Top Gear seizoen 15 begint zondag 27 juni
- DDX
Top Gear seizoen 15 begint zondag 27 juni
Speciaal voor Maus maar een appart topic 

- Maus335i
Re: Top Gear seizoen 15 begint zondag 27 juni
Hahhahahah
Zin in!!!!
Zin in!!!!
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Staat genoteerd, eindelijk weer iets op tv wat ik echt volg 8)
-
Hunter
Check... eindelijk weer eens iets nuttigs te downloaden rond die tijd 
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Eindelijk 
Zit tegen die tijd in Engeland, dus we hoeven het ook niet te missen
Zit tegen die tijd in Engeland, dus we hoeven het ook niet te missen
-
Chili
Is inderdaad het enige programma waarvoor ik thuis blijf (of wat ik vervolgens binnen een dag of 2 download).Richardt. schreef:Staat genoteerd, eindelijk weer iets op tv wat ik echt volg 8)
- DDX
Kijken julie dan niet naar 5th gear ?
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Alleen als het af en toe voorbij komt op Discovery Channel.
Ik vind fifth gear lang zo goed niet, net iets te vaak normale auto's in beeld
- Maus335i
RTL Autowereld+ (ofwel 5th gear) is wel echt zooooo dodelijk saai. Ik kan die Needle echt niet uitstaan, verschrikkelijk kinderachtig datie is.DDX schreef:Kijken julie dan niet naar 5th gear ?
-
Luuk
Twee quotes waar ik het in dit topic mee eens ben.
Richardt. schreef:Staat genoteerd, eindelijk weer iets op tv wat ik echt volg 8)
Maus335i schreef:Ik kan die Needle echt niet uitstaan.
- Maus335i
Needell 
Ik moet altijd denken aan n00dles...
Ik moet altijd denken aan n00dles...
- Brava
LOL, ik vind het grappig dat je Tiff Needell uitmaakt voor kinderachtig in vergelijking met Jeremy Clownson.Maus335i schreef:Ik kan die Needle echt niet uitstaan, verschrikkelijk kinderachtig datie is.
- Joop
Finalgear.com zat er dus lekker naast met de 3e juni...
...inmiddels hersteld naar inderdaad de 27e.
...inmiddels hersteld naar inderdaad de 27e.

- Maus335i
Jah ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Kinderachtig is niet het juiste woord, want dat is inderdaad Jeremy en die doet het erg leuk. Kinderlijk? Nouja.. beetje Bavo Galema, denk dat dat wel de lading dektBrava schreef:LOL, ik vind het grappig dat je Tiff Needell uitmaakt voor kinderachtig in vergelijking met Jeremy Clownson.Maus335i schreef:Ik kan die Needle echt niet uitstaan, verschrikkelijk kinderachtig datie is.
- DDX
Het is soms iets te saai ja, maar zitten regelmatig leuke testen tussen als Tiff, Jason stukje gaat sturen. (en Vicki doet soms ook leuke testen)Richardt. schreef:Alleen als het af en toe voorbij komt op Discovery Channel.
En ze hebben regelmatig leuke auto's, afgelopen aflevering 911 turbo cabrio vs R10 cabrio en LP570-4.
En vorige keer de 458.
(ik keek meestal via five, erg handig zo'n satteliet
- Brava
Kan je nagaan hoe meningen wederom verschillen. Ik heb echt een pesthekel aan Clownson terwijl ik Needell, ondanks zijn incidentele overenthousiasme wèl kan hebben.Maus335i schreef:Jah ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Kinderachtig is niet het juiste woord, want dat is inderdaad Jeremy en die doet het erg leuk. Kinderlijk? Nouja.. beetje Bavo Galema, denk dat dat wel de lading dektBrava schreef:LOL, ik vind het grappig dat je Tiff Needell uitmaakt voor kinderachtig in vergelijking met Jeremy Clownson.Maus335i schreef:Ik kan die Needle echt niet uitstaan, verschrikkelijk kinderachtig datie is.
Laatst gewijzigd door Brava op 11 jun 2010, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joop
5th gear zie ik nog steeds als een serieus (goed) autoprogramma...
...Needle is af en toe lekker over enthousiast; is ook niet voor niets presentator van het 'oude' Top Gear geweest...
...voor puur automobiel vermaak kijk ik Top Gear; voor een serieuze mening over een auto hecht ik aan 5th gear toch meer waarde. Als een auto slecht is hoor je dat ook in 5th gear zeker terug.
...Needle is af en toe lekker over enthousiast; is ook niet voor niets presentator van het 'oude' Top Gear geweest...
...voor puur automobiel vermaak kijk ik Top Gear; voor een serieuze mening over een auto hecht ik aan 5th gear toch meer waarde. Als een auto slecht is hoor je dat ook in 5th gear zeker terug.
- wjn
Denk dat dit het (verschil) goed beschrijft.Joop schreef:...voor puur automobiel vermaak kijk ik Top Gear; voor een serieuze mening over een auto hecht ik aan 5th gear toch meer waarde. Als een auto slecht is hoor je dat ook in 5th gear zeker terug.
- Maus335i
Laat dat een feit wezen. Misschien vind ik het daarom wel niet leuk om te kijken.. meer feitjes opsommen, stukje rijden en weinig amusement. Smaken verschillen zeker! Zo vond ik voorheen de Autoblog reviews ook vaak om te huilen, terwijl de meeste bezoekers aan het kwijlen waren.Joop schreef:...voor puur automobiel vermaak kijk ik Top Gear; voor een serieuze mening over een auto hecht ik aan 5th gear toch meer waarde. Als een auto slecht is hoor je dat ook in 5th gear zeker terug.
Maar ik zal nooit een auto kopen omdat Jeremy of Tiff de auto geweldig vinden of niet kopen omdat ze hem afzeiken. Lekker mn eigen mening.
- DDX
- Joop
Dat is een ding wat zeker is... Al zal ik eerder Tiff's bevindingen meenemen in mijn eigen overwegingen t.a.v. de rijeigenschappen van een auto dan die van JC.Maus335i schreef:`...
Maar ik zal nooit een auto kopen omdat Jeremy of Tiff de auto geweldig vinden of niet kopen omdat ze hem afzeiken. Lekker mn eigen mening.
- Joop
Die dogfights zijn het leukste van Fifth Gear...
...zag vanavond deze nog voorbij komen...
...en wat te denken van deze, waarbij het enthousiasme van de heren bijna in tranen dreigt te geraken (op 5'30":
- RJay
+1Hunter schreef:Check... eindelijk weer eens iets nuttigs te downloaden rond die tijd
- Maus335i
Dan kijk ik echt veel liever dit:Joop schreef:Die dogfights zijn het leukste van Fifth Gear...
...zag vanavond deze nog voorbij komen...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY&feature=fvw[/youtube]
Zal ook wel wat te maken hebben met de prachtige manier van filmen of de juiste muziek, maar met 5th Gear irriteer ik me terwijl ik bij Top Gear vaak met kippenvel kijk. Naast de challenges met werkelijk práchtige beelden (neem de roadtrip door Botswana) vind ik dit een topper:
(krijg echt per direct weer kippenvel, sjonge jonge)
vs.
- Maus335i
Wat ik nog even wilde toevoegen voordat mijn internet uit viel:
Top Gear snapt hier waar het om gaat... autorijden is emotie. Die auto, de beelden, de muziek.. pure emotie. Dat verbeelden ze perfect, zeker als je het commentaar leest waarin verschillende mensen aangeven bijna tranen in de ogen te hebben. Nu is Aston Martin ook wel een merk waar ik lentekriebels van krijg...
Maar vergelijk dat nou eens met het filmpje van Fifth Gear. Knallen, sturen en gassen.. Naaah, dat hoeft van mij ff niet.
Top Gear snapt hier waar het om gaat... autorijden is emotie. Die auto, de beelden, de muziek.. pure emotie. Dat verbeelden ze perfect, zeker als je het commentaar leest waarin verschillende mensen aangeven bijna tranen in de ogen te hebben. Nu is Aston Martin ook wel een merk waar ik lentekriebels van krijg...
Maar vergelijk dat nou eens met het filmpje van Fifth Gear. Knallen, sturen en gassen.. Naaah, dat hoeft van mij ff niet.