Nu wil ik bij de m3 e36 ook een aantal dingen zelf preventief gaan vervangen. Er zijn een aantal dingen vervangen, een aantal niet.
De bedoeling is om er eerst mee op vakantie te gaan van de zomer. Echter zit er een KW schroefset op, dus dit wordt niet heel erg relaxed

Ik wil sowieso voor de vakantie het brandstof filter vervangen, plus de leidingen. Zijn er ook stalen benzine leidingen trouwens? De remslangen worden vervangen, waarschijnlijk ook door de stalen remleidingen.
Kan ik voor het brandstof filter het beste naar de dealer gaan of weet iemand een link met goede brandstof filters. Sowieso gaat de auto na de zomer het circuit op, dus het mag best wat kosten.
Ook wil ik nieuwe bakrubbers en motorrubbers. Ik zag laatst teflon steunen, maar deze zijn al erg stug, en in combinatie met de KW schroefset zal het al helemaal stuiteren worden. Ook hier origineel het best?
En nu wil ik de rubbers aan de voorkant gaan vervangen en de achterkant voorlopig nog niet. Nu heb je ook de excentrische rubbers, zitten deze standaard op een m3 3.0? Ik geloof het wel maar weet het niet 100% zeker.
Hier weer, is het beste de rubbers van Bmw of de paarse of zwarte powerflex rubbers? Ik wil graag ook nog camberplates van KW hebben, maar waar kan je deze vinden? Dit is wel iets voor na de zomer vakantie.
Ik ga het sowieso even allemaal met Bas overleggen, maar was ook benieuwd naar jullie mening/ervaringen.