Hier volgen mijn specs:
kleur: British Racing Green metallic met cream lederen interieur en zwarte piping.
Mods:
Custom US-lights voor
US style kenteken
MG ZR MKIV dashboard
Swoosh 68SM electronic boost gauge
Custom-made 8-ball gearknob
Uprated head-gasket
TTV Racing lightweight flywheel (5.2 kg )
Forge adjustable actuator with yellow spring (0,78bar actuator pressure)
Forge blow-off valve
Custom bleed-valve (manually operated)
Custom open air-intake
Magnex exhaust with decat-pipe
Custom 5-speed PG1 rebuild
KOYO steel caged bearings
M-gearset with lengthened 5th gear
Short “6″ final-drive ratio of 3.937
Torsen-differential
Black Diamond Performance koppeling
Custom painted 17″ ADR Sokudo 8’s, bronze hart, gepolijste lip 7J17 ET38
Yokohama Parada spec-2 banden; 205/45R17
KONI sports adjustable dempers.
Eibach (used to be KONI) verlagingskit (60 – 50 mm)
Custom top-front veerpootbrug
Standaard brakecalipers voor en achter
Custom grooved & drilled schrijven
Mintex “daddy pads” front & rear
ICE.
Pioneer 4000UB headunit
Boschmann R6200XT composet voor
Boschmann MB83CTI composet achter
iPod Classic 160Gb
Poweroutput:\
Meting met de Driftbox wees mij op een vermogen van 237pk. Nou neem ik dit met een korreltje zout, maar 't zal er niet heel ver vanaf liggen.