Hier volgen mijn specs:
kleur: British Racing Green metallic met cream lederen interieur en zwarte piping.
Mods:
Custom US-lights voor
US style kenteken
MG ZR MKIV dashboard
Swoosh 68SM electronic boost gauge
Custom-made 8-ball gearknob
Uprated head-gasket
TTV Racing lightweight flywheel (5.2 kg )
Forge adjustable actuator with yellow spring (0,78bar actuator pressure)
Forge blow-off valve
Custom bleed-valve (manually operated)
Custom open air-intake
Magnex exhaust with decat-pipe
Custom 5-speed PG1 rebuild
KOYO steel caged bearings
M-gearset with lengthened 5th gear
Short “6″ final-drive ratio of 3.937
Torsen-differential
Black Diamond Performance koppeling
Custom painted 17″ ADR Sokudo 8’s, bronze hart, gepolijste lip 7J17 ET38
Yokohama Parada spec-2 banden; 205/45R17
KONI sports adjustable dempers.
Eibach (used to be KONI) verlagingskit (60 – 50 mm)
Custom top-front veerpootbrug
Standaard brakecalipers voor en achter
Custom grooved & drilled schrijven
Mintex “daddy pads” front & rear
ICE.
Pioneer 4000UB headunit
Boschmann R6200XT composet voor
Boschmann MB83CTI composet achter
iPod Classic 160Gb
Poweroutput:\
Meting met de Driftbox wees mij op een vermogen van 237pk. Nou neem ik dit met een korreltje zout, maar 't zal er niet heel ver vanaf liggen.

Ik moet zeggen dat het best ver uit mijn interesse gebied ligt en vertik het eerlijk gezegd een beetje om het uit te zoeken. Ik heb genoeg werk aan mijn eigen Rover T-series.