We zijn nu mei en krijg nu pas een hele stapel rekeningen en aanmaningen onder ogen van Menzis. Ik blijk daar nog steeds verzekerd te zijn, dubbel verzekerd dus. Is weer ergens iets misgegaan. Of Interpolis heeft mij niet opgezegd, of Menzis heeft weer eens een fout gemaakt. Waarom zie ik dat nu pas in mei? Vorig jaar zijn we verhuisd en ik heb gelijk overal de adreswijzigingen doorgegeven. Ook bij Menzis. Toch is dit blijkbaar niet doorgevoerd daar. Ze hebben dus al die post naar het oude adres gestuurd. Daar woonde een chaoot van een huurder (die het zou kopen...). De huurder is onlangs overleden en ik heb pas net allerlei post ontvangen (via de familie) die daar nog binnen was gekomen. Op het verkeerde adres (door hun fout dus) waardoor ik ze nu pas zie. Gelijk de telefoon gepakt zonet maar ze zijn natuurlijk weer gesloten. Interpolis gebeld, ook gesloten. Heb ze gelijk maar weer een klacht gemaild. Ze hebben de opzegging dus niet goed geregeld. Wie is weer de lul? Juist, de klant. Moet nog maar zien of ze dat nog recht kunnen of gaan breien.
Toen net de Rabobank net maar gebeld, van hen kwam het aanbod om over te stappen. Nee meneer, wij kunnen u niet helpen, daarvoor moet u echt bij Interpolis zijn, nog een prettig.... en toen de hoorn d'r maar opgegooid uit frustratie.
Wordt soms zo gek van die grote klotebedrijven. Ze prutsen maar wat aan, administratie is vaak een chaos en het kost weer heel veel tijd, moeite en ergernis om alles goed geregeld te krijgen. Weer door allemaal klote telefoonmenu's worstelen om een competent iemand aan de lijn te krijgen. Weer 83 keer hetzelfde verhaal uitleggen straks.
Sorry, moest even de frustratie van me af schrijven. Humeur was weer even flink naar de klote door dit gezeik.