Anti BMW topic

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Gesloten
Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Anti BMW topic

Bericht door Stefan R » 10 mar 2009, 09:18

Welkom 8)

Het blijkt wel weer dat BMW adepten oogkleppen hebben, want zeg nou eerlijk je kan toch niet met droge ogen beweren dat een 1serie cabrio een mooie auto is... :wink:

Downforce Hans

Re: Pimmy stelt zich voor

Bericht door Downforce Hans » 10 mar 2009, 10:02

Stefan R schreef:Welkom 8)

Het blijkt wel weer dat BMW adepten oogkleppen hebben, want zeg nou eerlijk je kan toch niet met droge ogen beweren dat een 1serie cabrio een mooie auto is... :wink:
Stefan,
Ik verbaas me er ook vaak over.
Het zijn gewoon lelijke hokken maar er wordt soms over gedaan alsof het een kunstwerk is.
En zo zijn er meer modellen.
De 6 en de 7 serie, die achterkant is onbeschrijflijk lelijk.
Het cabrio dak op de 6 serie ook ongeloofelijk lelijk.
Laatst had er iemand een oude 3 serie gekocht en werd er gereageerd met "gefeliciteerd met deze vreselijk mooie aankoop" :shocking:
Ik wil natuurlijk helemaal niemand "dissen" om ff met beemer turbo taal te spreken met zijn BMW maar wat worden die dingen af en toe opgehemeld zeg..... :hmmm:

Grtz,Hanz06 :wink:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 10 mar 2009, 10:23

Ieder in zn waarde laten Hans. Gaat tenslotte om de :df:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 10 mar 2009, 11:07

frank de jonge schreef:Ieder in zn waarde laten Hans. Gaat tenslotte om de :df:
Dat doe ik toch ook want ik zeg nog dat ik niemand wil "dissen".
En je zal ook best D-F hebben met zo`n ding.
Maar het lijkt wel of er iets magisch hangt om het merk BMW en wanneer je bij de BMW clan hoort dan rij je kennelijk in iets heel speciaals.

Maar het gros van de standaard BMW`s zijn gewoon LELIJK :thumbup:

btw, Ik heb ook een BMW dus ik kan het weten.

Metchu

Bericht door Metchu » 10 mar 2009, 11:48

Hans, dat is JOUW mening... Er zijn dus gewoon mensen die het wel mooi vinden... Net zoals dat jij een leren string lekker vind zitten en ik gewoon boxershorts... tjah... ieder zijn ding he

pimmy

Bericht door pimmy » 10 mar 2009, 17:53

Goh....
Gezellig forum hier...

Maarja, gelukkig heeft iedereen een EIGEN smaak. En die hoef je niet van de daken te schreeuwen!

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 10 mar 2009, 22:03

pimmy schreef:Goh....
Gezellig forum hier...

Maarja, gelukkig heeft iedereen een EIGEN smaak. En die hoef je niet van de daken te schreeuwen!
Sommige mensen hebben ook geen smaak en schreeuwen dat ook van de daken.
En ik merk al aan jou dat je als je ergens kritisch over bent dat het gelijk als ongezellig wordt gezien.
Dus liever een gezellig forum dan een forum waar men voor hun eigen mening uitkomt.
Als je het goed leest is het geen kritiek op jou maar meer de manier waarop BMW verheerlijkt wordt.
Ik kan alleen niet ontkennen dat ik de mini ook leuker vind, maar smaken(mogen) verschillen en dat mag je hier zeggen ook.

@metchu :fy: :beer:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 10 mar 2009, 23:16

Welkom Pimmy.....

Moet zeggen dat ik het een gewaagd ontwerp vind
( maar dat was de 5 serie ook toen Chris Bangle zich er mee ging bemoeien, en kijk eens hoe dat heeft uitgepakt... )

Ik vraag me echter af of er echt een markt is voor zulk soort wagens.....tijd zal het leren.
Ik heb ook nog steeds moeite met de Audi A3 cabrio......vind het net niet passen.....

Maar nogmaals veel DF en laat je niet afschrikken door de eerste de beste "bruller"
Hans valt wel mee.....af en toe
:wink:

pimmy

Bericht door pimmy » 10 mar 2009, 23:25

Downforce Hans schreef:
Sommige mensen hebben ook geen smaak en schreeuwen dat ook van de daken.
En ik merk al aan jou dat je als je ergens kritisch over bent dat het gelijk als ongezellig wordt gezien.
Dus liever een gezellig forum dan een forum waar men voor hun eigen mening uitkomt.
Als je het goed leest is het geen kritiek op jou maar meer de manier waarop BMW verheerlijkt wordt.
Ik kan alleen niet ontkennen dat ik de mini ook leuker vind, maar smaken(mogen) verschillen en dat mag je hier zeggen ook.

@metchu :fy: :beer:
Ben nieuw op het forum, en het eerste welkom is iig leuk.
Tja BMW's vindt jij dan geen smaak. En over smaak valt niet te twisten! Maar ergens kritisch over zijn houdt bij mijn weten in dat je het onderbouwt. Dit mis ik dan weer... (tja buiten de achterkant en dak dan).
Dus prima dat je het geen mooie cabrio vindt, en de rest van de BMW's ook niet...
Gelukkig zijn er genoeg die het wel een mooie cabrio vinden, of niet, maakt me niet veel uit eigenlijk...:P

Moet toegeven, de mini zal ik zeker wel gaan missen. Al zou de cabrio en hoop extra :df: geven bij mooi weer :D

pimmy

Bericht door pimmy » 10 mar 2009, 23:39

Eric H schreef:Welkom Pimmy.....

Moet zeggen dat ik het een gewaagd ontwerp vind
( maar dat was de 5 serie ook toen Chris Bangle zich er mee ging bemoeien, en kijk eens hoe dat heeft uitgepakt... )

Ik vraag me echter af of er echt een markt is voor zulk soort wagens.....tijd zal het leren.
Ik heb ook nog steeds moeite met de Audi A3 cabrio......vind het net niet passen.....

Maar nogmaals veel DF en laat je niet afschrikken door de eerste de beste "bruller"
Hans valt wel mee.....af en toe
:wink:
Heb eerst naar een 3-serie cabrio gekeken maar dat is toch niks. Cabrio is voor mij een stoffen dak. Extra bagage en de A-stijl loopt minder ver door.
Voor boodschappen zou je dan iedere keer het dak dicht moeten doen, boodschappen er in, en dak weer open. Tja niet echt handig. En vanuit bepaalde hoeken vind ik hem niet super.
Echt gewaagd ontwerp vind ik de 1-serie cabrio niet, maar moest er zelf wel even aan wennen.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 10 mar 2009, 23:43

Ik onderbouw mijn verhaal toch met wat ik niet mooi vind en ik heb het niet over smaak gehad.
Er zijn ook mooie bmw`s zoals de z4 m, vind ik een schitterend ding.
Jij bent blij dat er een hoop andere mensen zijn die hem wel mooi vinden.
Mij zou dat niks uitmaken wat andere er van zouden vinden want ik koop een auto voor mezelf en niet voor anderen.
Het gaat dus ook niet zozeer om jou cabrio waar van ik hoop dat je een hoop plezier van zal hebben maar om dat aureool wat om BMW heen hangt en waar door lelijke auto`s ineens als een soort kunst worden gezien.
En dan schiet ik wel eens in de lach wanneer er iemand de meest simpele 1 serie koopt er dan mensen reageren op een manier alsof er een lambo van 5 ton gekocht is.
En verder is het wel leuk om in zo`n bmw bolwerk als D-F een beetje te stoken. :mrgreen: :thumbup:

No hard feelings verder hoor...

Peter Tunissen

Re: Anti BMW topic

Bericht door Peter Tunissen » 11 mar 2009, 00:05

Mooi man, een anti-BMW topic en wie post er? Alleen maar BMW-rijders en een verdwaalde film-PvdA'er.
Ja, zo komt dit helemaal goed.... :mrgreen: :goodnight:

Moderator

Re: Anti BMW topic

Bericht door Moderator » 11 mar 2009, 00:08

Dan maar een slotje :mrgreen:

Gesloten