Het blijkt wel weer dat BMW adepten oogkleppen hebben, want zeg nou eerlijk je kan toch niet met droge ogen beweren dat een 1serie cabrio een mooie auto is...

Stefan,Stefan R schreef:Welkom 8)
Het blijkt wel weer dat BMW adepten oogkleppen hebben, want zeg nou eerlijk je kan toch niet met droge ogen beweren dat een 1serie cabrio een mooie auto is...
Dat doe ik toch ook want ik zeg nog dat ik niemand wil "dissen".frank de jonge schreef:Ieder in zn waarde laten Hans. Gaat tenslotte om de
Sommige mensen hebben ook geen smaak en schreeuwen dat ook van de daken.pimmy schreef:Goh....
Gezellig forum hier...
Maarja, gelukkig heeft iedereen een EIGEN smaak. En die hoef je niet van de daken te schreeuwen!
Ben nieuw op het forum, en het eerste welkom is iig leuk.Downforce Hans schreef:
Sommige mensen hebben ook geen smaak en schreeuwen dat ook van de daken.
En ik merk al aan jou dat je als je ergens kritisch over bent dat het gelijk als ongezellig wordt gezien.
Dus liever een gezellig forum dan een forum waar men voor hun eigen mening uitkomt.
Als je het goed leest is het geen kritiek op jou maar meer de manier waarop BMW verheerlijkt wordt.
Ik kan alleen niet ontkennen dat ik de mini ook leuker vind, maar smaken(mogen) verschillen en dat mag je hier zeggen ook.
Grtz,Hanz06![]()
@metchu :fy:
Heb eerst naar een 3-serie cabrio gekeken maar dat is toch niks. Cabrio is voor mij een stoffen dak. Extra bagage en de A-stijl loopt minder ver door.Eric H schreef:Welkom Pimmy.....
Moet zeggen dat ik het een gewaagd ontwerp vind
( maar dat was de 5 serie ook toen Chris Bangle zich er mee ging bemoeien, en kijk eens hoe dat heeft uitgepakt... )
Ik vraag me echter af of er echt een markt is voor zulk soort wagens.....tijd zal het leren.
Ik heb ook nog steeds moeite met de Audi A3 cabrio......vind het net niet passen.....
Maar nogmaals veel DF en laat je niet afschrikken door de eerste de beste "bruller"
Hans valt wel mee.....af en toe
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 21 gasten