Echt bizar hoe gek mijn neefje op auto's is! Ik was in het winkelcentrum en er stond een e30 M3... Mijn neefje helemaal enthousiast erheen rennen en riep rennend "vette auto" "vette auto". Eigenaar zat nog in de auto... Meneer deed zijn raampje open en mijn neefje maakte motorgeluiden, waarop de eigenaar meteen begreep wat hij wilde

Meneer startte de auto en ging even op het gast staan! Heerlijk geluid natuurlijk, mijn neefje dolenthousiast
Hoeveel kinderen van 3 a 4 jaar hebben dat nou? Dat ze een E30 M3 eruit pikken als vette auto en enthousiast worden van een revving engine. Hij herkent ook alle auto's meteen als merk... Ik ben nu even aan het oppassen op hem. Meneertje was met autootjes aan het spelen en ik even aan het surfen... Ik vroeg of hij tekenfilm wilde kijken, nee zei hij... Ik wil auto's kijken, wijzend naar de banner van df!

Goed dacht ik, laten we maar Best motoring kijken

Echt supergaaf man, hij is niet van het scherm weg te slaan. Ik hoor hem niet meerr

Het enige wat ik hoor is... AAHHHH die wil ik en WOOOWWW VETTE AUTO! En af en toe, Ome Metin, kan jij dat ook?

Heb er fotootjes van geschoten.. geweldig man 8) 8) Hij is vorig jaar ook langsgeweest op zandvoort om te kijken en daar heeft hij het nog steeds over! 8) Deze jongen is een geboren df'er!
Nog mensen met autominnende kinderen?