Mijn neefje geboren DF'er!!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Metchu

Mijn neefje geboren DF'er!!

Bericht door Metchu » 28 jan 2009, 12:34

Echt bizar hoe gek mijn neefje op auto's is! Ik was in het winkelcentrum en er stond een e30 M3... Mijn neefje helemaal enthousiast erheen rennen en riep rennend "vette auto" "vette auto". Eigenaar zat nog in de auto... Meneer deed zijn raampje open en mijn neefje maakte motorgeluiden, waarop de eigenaar meteen begreep wat hij wilde :mrgreen: Meneer startte de auto en ging even op het gast staan! Heerlijk geluid natuurlijk, mijn neefje dolenthousiast :thumbup:

Hoeveel kinderen van 3 a 4 jaar hebben dat nou? Dat ze een E30 M3 eruit pikken als vette auto en enthousiast worden van een revving engine. Hij herkent ook alle auto's meteen als merk... Ik ben nu even aan het oppassen op hem. Meneertje was met autootjes aan het spelen en ik even aan het surfen... Ik vroeg of hij tekenfilm wilde kijken, nee zei hij... Ik wil auto's kijken, wijzend naar de banner van df! :mrgreen: Goed dacht ik, laten we maar Best motoring kijken :mrgreen: Echt supergaaf man, hij is niet van het scherm weg te slaan. Ik hoor hem niet meerr :mrgreen: Het enige wat ik hoor is... AAHHHH die wil ik en WOOOWWW VETTE AUTO! En af en toe, Ome Metin, kan jij dat ook? :lol: Heb er fotootjes van geschoten.. geweldig man 8) 8) Hij is vorig jaar ook langsgeweest op zandvoort om te kijken en daar heeft hij het nog steeds over! 8) Deze jongen is een geboren df'er!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog mensen met autominnende kinderen? :clap:
Laatst gewijzigd door Metchu op 28 jan 2009, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Jinx

Re: Mijn neefje geboren DF'er!!

Bericht door Jinx » 28 jan 2009, 12:37

haha te bruut, als ik een zoon krijg hoop ik dat hij zo word.

Alexander

Bericht door Alexander » 28 jan 2009, 13:21

moooi, zo hoort het :hosanna:

Tristan

Bericht door Tristan » 28 jan 2009, 13:29

Hoorde van vroeger dat ik alle automerken kende en ook als je een auto aanwees, ik exact het merk kon vertellen. Niet zo raar aangezien ik 5x in week bij mijn opa was die een autoschadebedrijf had waar ik doorheen scheurde met mijn skelter. :mrgreen:

Roy

Bericht door Roy » 28 jan 2009, 13:42

Gaaf he, zulke dingen? Jochie van 4 die dit al prachtig vind. Hopen dat hij dat ook zelf nog lekker mee kan maken en niet tegen de tijd in een elektrisch autootje aan het tuffen is.
Metchu schreef:En af en toe, Ome Metin, kan jij dat ook? :lol:
En wat heb je geantwoord? :df:

Metchu

Bericht door Metchu » 28 jan 2009, 13:51

Nee, Ome Keiichi kan dat veel beter :mrgreen:

Kevin20v

Bericht door Kevin20v » 28 jan 2009, 13:54

Metchu schreef:Nee, Ome Keiichi kan dat veel beter :mrgreen:

:clap:

Dat is inderdaad mooi, ik schijn zelf vroeger ook zo te zijn geweest.
Helaas heb ik geen neefjes die nu zo zijn :roll:

RVV

Bericht door RVV » 28 jan 2009, 14:03

Die meiden van mij vinden hard optrekken met de auto prachtig.. steevast racen roepen ze in koor, strak bochtjes pakken vinden ze ook erg leuk.. beetje kermisattractie achtig :mrgreen:

PeterB

Bericht door PeterB » 28 jan 2009, 14:09

Een van m'n neefjes was net iets ouder dan 3,5 jaar en ging ook mee naar het kinder-karten ( vanaf 6 jaar...) als kijker..

Lang verhaal kort maken : de kleine zei doodleuk dat hij 6 jaar oud was, broertje van 6 en neefje van 7 zei dat hij klein voor z'n leeftijd was en meneer kreeg ook een overall, helm en kart....

En reed vervolgens weg met de kart, gelijk max.snelheid en hoeken door de bocht.

Leve de Playstation met race-spelletjes en stuur/pedaalcombo..

( en ja, ik berg m'n sleutels goed op..)

Metchu

Bericht door Metchu » 28 jan 2009, 14:10

oh ja, we spelen ook Forza 2 samen 8) :mrgreen: Maar daar is ie nog niet zo goed in :angel:

RVV

Bericht door RVV » 28 jan 2009, 14:29

Metchu schreef:oh ja, we spelen ook Forza 2 samen 8) :mrgreen: Maar daar is ie nog niet zo goed in :angel:

Laat je hem niet winnen dan ? :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 28 jan 2009, 14:31

Jawel, maar op de ring botst hij de hele tijd :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 28 jan 2009, 14:39

:hmmm: Volgens mij ram jij hem er gewoon steeds van af :jenna:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 28 jan 2009, 14:56

Klinkt allemaal zo herkenbaar. Ik ben al vanaf mijn geboorte gefascineerd door (rijdende/racende) auto's. Ik kende alle merken ook al uit mijn hoofd op mijn 2e. Vooral in het donker kon ik de auto's aan hun lichten herkennen. Via de diverse fora heb ik gehoord dat dat vrij normaal is bij autofielen, maar voor mijn familie was het toch wel bijzonder. En ik vind het supermooi als mijn neefjes of nichtjes dat ook hebben... maar ik heb er pas 1 echt op kunnen betrappen, al vinden mijn nichtjes driftfilmpjes wel mooi en gingen ze op hun fietsjes ook 'slippen'.

Ik heb er sinds maandag een neefje bij, Senna heet 'ie. Broertje van dat andere autominded neefje van mij. Hun ouders zijn allebei niet autominded, maar daarom vind ik die naam juist supergaaf. Ze zijn door ons en anderen al bedolven onder autospeelgoed, trapkarren (Pre War racers!) en dergelijke.

Zoontje van mijn racemaatje heeft een Dukes of Hazzard Charger. En het eerste wat ' ie altijd doet als je binnenkomt is: motorkap open en heel hard grommend roepen: HEMI !!!!

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 28 jan 2009, 18:26

Tristan schreef:Hoorde van vroeger dat ik alle automerken kende en ook als je een auto aanwees, ik exact het merk kon vertellen. Niet zo raar aangezien ik 5x in week bij mijn opa was die een autoschadebedrijf had waar ik doorheen scheurde met mijn skelter. :mrgreen:
Bij mij ging dat vrijwel exact het zelfde, behalve dat mijn opa achtereenvolgens bij een Chrysler fabriek in Rotterdam en toen bij Renault in de regio Utrecht gewerkt heeft :D Vroeg mijn moeder "ja maar hoe zie je dat dan?", "nou daar op die wieldop" was mijn antwoord :lol:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 28 jan 2009, 19:34

Mooi kereltje, koester die liefhebberij!

Ti-Tourist (Erik)

Bericht door Ti-Tourist (Erik) » 28 jan 2009, 20:33

Hoe herkenbaar :mrgreen: M'n oom vertelt af en toe nog dat ik in 1984 / 1985 bij hem op schoot zat tijdens een van de laatste F1 bandentests op Zandvoort en dat ik steeds riep wie er voorbij kwam. Schijn de kleuren van de helmen aan de namen die de speaker riep te koppelen en "wist" het daardoor. Toen 3-4 jaar oud.

M'n allereerste ansichtkaart kreeg ik vanuit Monaco. Was net een week oud. Stonden alleen F1's op. Een van m'n ooms ging naar de GP en stuurde daar vandaan een kaartje.

Ook stiekem op een asfaltweg door de polder bij hem staan op de stoel / zittend op m'n knieen en dan sturen met z'n 924 S op die leeftijd. Mooi sentiment. :D

Niels v D

Bericht door Niels v D » 28 jan 2009, 20:36

Dennis Cavallino schreef:Klinkt allemaal zo herkenbaar. Ik ben al vanaf mijn geboorte gefascineerd door (rijdende/racende) auto's. Ik kende alle merken ook al uit mijn hoofd op mijn 2e. Vooral in het donker kon ik de auto's aan hun lichten herkennen. Via de diverse fora heb ik gehoord dat dat vrij normaal is bij autofielen, maar voor mijn familie was het toch wel bijzonder. En ik vind het supermooi als mijn neefjes of nichtjes dat ook hebben... maar ik heb er pas 1 echt op kunnen betrappen, al vinden mijn nichtjes driftfilmpjes wel mooi en gingen ze op hun fietsjes ook 'slippen'.

Ik heb er sinds maandag een neefje bij, Senna heet 'ie. Broertje van dat andere autominded neefje van mij. Hun ouders zijn allebei niet autominded, maar daarom vind ik die naam juist supergaaf. Ze zijn door ons en anderen al bedolven onder autospeelgoed, trapkarren (Pre War racers!) en dergelijke.

Zoontje van mijn racemaatje heeft een Dukes of Hazzard Charger. En het eerste wat ' ie altijd doet als je binnenkomt is: motorkap open en heel hard grommend roepen: HEMI !!!!

Ik zal nog een keer een foto maken van mijn "Bugatti", waar ik vroeger in rondscheurde :P
Had m'n vader zelf gemaakt, buizenframe met aluminium carrosserie en natuurlijk bugattiblauw. :D

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 28 jan 2009, 20:37

Ti-Tourist (Erik) schreef:Ook stiekem op een asfaltweg door de polder bij hem staan op de stoel / zittend op m'n knieen en dan sturen met z'n 924 S op die leeftijd. Mooi sentiment. :D
Hond :hammer: Ik moest het met de Volvo 440GL van mijn pa doen, op schoot zitten en de carpoort binnen sturen :'( Life as a kid sucked for me!

Desmond Prins

Bericht door Desmond Prins » 28 jan 2009, 21:18

Een volvo das in ieder geval spannender als een Datsun Cherry, Die werd opgevolgd door een nissan Bluebird.....

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 28 jan 2009, 21:50

Op een driewieler is het begonnen, ik wist al snel natuurlijk dat FWD s.ks, vroeg rijp zeg maar :mrgreen: Daarna een skelter..................dat was eigenlijk mijn eerste BMW en gelijk het begin van het einde ............................... :df: :mrgreen:

Jinx

Bericht door Jinx » 28 jan 2009, 22:52

Wel komisch om deze reacties te lezen, ik ben kennelijk het exacte tegenovergestelde.

Ik had helemaal niets met auto's, werd zelfs boos toen ik mijn autorijbewijs kreeg voor mijn 18e verjaardag in de plaats van mijn motorrijbewijs. :mrgreen:

Daarna is het compleet omgeslagen. Het is mijn hobby, mijn werk (autoverkoper), en in mijn vrije tijd zit ik ook nog is op autofora en marktplaats, steeds meer willen weten van techniek, turbo's, etc, en meer willen weten over verschillende modellen auto's en bijbehorende specificaties enzo. Ik zal wel een laatbloeiertje zijn. :oops:

Maarten Godschalk

Bericht door Maarten Godschalk » 28 jan 2009, 23:44

Hehe leuk verhaal.
Ik wist als kind van 3 ook alle automerken van auto's die inhaalden op de snelweg of op een parkeerterrein stonden. Geen idee hoe ik dat geleerd had want m'n ouders hadden niets met auto's. En elke dag met autootjes spelen, het liefst allemaal in een lange file zetten.. Een Nederlander in hart en nieren zullen we maar zeggen :lol:

Metchu

Bericht door Metchu » 28 jan 2009, 23:47

Maarten Godschalk schreef:En elke dag met autootjes spelen, het liefst allemaal in een lange file zetten..

Dat is EXACT wat mijn neefje ook doet met zijn auto's... Allemaal op een rijtje en "genieten"

Roy

Bericht door Roy » 29 jan 2009, 14:05

Deed ik ook altijd op zo een autokleed. Dan pakte ik een ander autootje, dan ging ik naar de andere rijbaan en scheurde ik de hele file voorbij (dat was ik dus).. omdat ik snel ergens moest zijn, haha.

:df:

Plaats reactie