Kan het zijn dat ik de auto gister terrein van De Beier op zag rijden?Andre schreef:yep ik heb weer een 130i gekocht met rollkooi racekuipen erin etc. Als basis is toch de 130i voor mij een van de leukste auto om fun mee te hebben.
Ha Andre, ik hoor het al. Het wordt tijd dat ik die M3 eens van je meeneem op een DF Trackday. Maak ik er gelijk een CSL van die tientonner (moet nog even nadenken hoe ik dat doe), Rij jij rustig rond in je 130i, of neem, voor de lol, mijn ACS1.35i maar mee. Je M3 schreeuwt om een ervaren rijder zoals ik...Andre schreef:nee dat moet ik nog regelen rico.
Tja de m3 v8 blijft motorisch een absolute parel. En de M goodies zijn gewoon heerlijk. Maar de m3 is voor mij een te dure auto om af te rossen op zowel de weg als op circuit.
Oke, want goede kennis van me heeft sinds kort ook een 130i cup auto maar kon er vrij moeilijk mee driften door de geringe stuuruitslag. Dus iets teveel hoek en kon niet ver genoeg corrigeren met sturen.Andre schreef:Ik drift nooit grote sliphoeken tristan.
hugo schreef:Ik zie een leuke business ontstaan. Alle goedkope 130i'tjes opkopen en deze ombouwen naar semiracers voor klanten. Een soort Prodrive maar dan lowbudget uit Nederland.