Kom ik binnen tjonge jonge wat een drukte
Wist niet dat er zoveel apart volk in Almelo woonde
Ja ik kom voor men rijbewijs verlengen, op men vot had ik nog een foto met veel haar en een zorro snor
Maar gelukkig die was goed
Toen zegt die man, het is al een paar jaar zo dat wil je je groot rijbewijs behouden je een verplichte keuring moet ondergaan door een arbo arts en dat met kosten en papier enz echter data 11 januari kan dan niet meer en wat ik wilde anders zouden die zaken van het groot rijbewijs tijdelijk vervallen dus wordt niet meer opgenomen in men rijbewijs echter als ik het weer terug wil moet ik keuren...en aangezien ik erg nare herinneringen heb aan dat soort artsen heb ik besloten met groot rijbewijs maar vaarwel te zeggen, wat een klojo's zeg...waarom is dat nu, ja ik begrijp het wel maar je moet dan om de 5 jaar ge-herkeurd worden, als je binnen die tijd wat krijgt kan je ook zo rijden tis maar een moment opname grrr nahja dan maar alleen nog auto/aanhanger en brommer
Volgende week maandag kan ik het ophalen ja zegt die man, dan mag u Zondag en Maandag niet rijden of erg voorzichtig zijn...ik zeg wat? maar ik ben toch op tijd? ja maar je moet een geldig rijbewijs hebben...ja maar ik vraag het nu al aan, tis oke allemaal en dan ist toch goed? nee zeiden ze
Nog meer mensen met leuke ervaringen?