Ik hoor dat wel vaker, dat mensen het niet prettig vinden als ze niet fatsoenlijk passagiers mee kunnen nemen. Een collega van mij wil ook graag een wat grotere auto zodat ie passagiers mee kan nemen. Die collega is getrouwd maar heeft verder geen kinderen... hun zitten 95% van de tijd met z'n tweeën in de auto (heeft nu een 3drs Megane uit 95 ofzo).Rick schreef:Met mijn huidige auto (206) kom ik vrij vaak ruimte tekort, met name als er extra passagiers mee moeten.
Als je toch geen kinderen hebt, je niet dagelijks grote kasten koopt bij de Ikea en het verder voor je werk niet nodig hebt, waarom dan rekening houden met je passagiers.
Mij maakt het namelijk ECHT geen flikker uit hoe ze achterin zitten. Al zitten ze opgevouwen. Vorige week nog drie passagiers in de Alfa gehad (best een lange rit). Nu staat zo'n Alfa niet bekend als ruimtewonder en 3 deurs is ook niet handig, maar ik houd er echt geen rekening mee.
Ben ik zo'n aso of valt dat wel mee?

Ik moet ook altijd lachen (huilen) als ik in een showroom rondloop en zo'n iemand eerst voorin gaat zitten en daarna achter zichzelf... om tegen de verkoper te zeggen 'goh wat ruim'... terwijl z'n vrouw ernaast staat met een kindje dat net uit de kinderwagen komt

Zolang ik geen grote dingen mee hoef te nemen, en geen kinderbuggies zal het mij aan m'n reet roesten, en die passagiers die dan een keer meerijden hebben pech dat ze ff lastig zitten. Zo groot is Nederland niet dat je uren in de auto zit.
(Ik kom gefrustreerd over ofniet? :twisted: )