Nee, van KPN Internetplusbellen naar Telfort internet en vast bellen wordt je vrolijk...
Op een maandag zou ik overgaan. KPN besluit op de vrijdag daarvoor al internet over te zetten naar Telfort... Duurde ff voordat ik dat doorhad. Uiteraard eerst met de div. helpdesks aan de lijn gehangen. Leuk dat je dan internet via je nieuwe provider blijkt te hebben, maar bellen kun je dus pas weer op maandag. Zit je het hele weekend zonder telefoon...
Commentaar van de dame van de KPN helpdesk: "Ja meneer, dat was inderdaad niet zo slim van KPN, maar we kunnen er niks meer aan doen"...
Dus het hele weekend gebeld via de GSM (uiteraard ook de helpdesks) en volgens de KPN website heb ik dan recht op restitutie van die kosten.
Brief gestuurd hiervoor: Geen reactie. E-mail gestuurd met de brief als bijlage. Reactie: We kunnen de bijlage niet lezen (was gewoon gemaakt met Word 2003).
Brief als platte tekst in de mail geplakt. Mail terug van KPN: Stuur ons uw telefoonnummer, dan kunnen we u bellen.
Dit gedaan en kort daarop weer mail van KPN: We kunnen uw bijlage niet lezen. Weer de brief als platte tekst in een mail geplakt.
Dan weer een reactie: Onze afdeling kan hier niks mee, we sturen het door. Tenslotte een mail van de (hopenlijk) juiste afdeling: We gaan u bellen op 14 november tussen 14:00 en 16:00 uur.
Juist, dat is inderdaad vanmiddag. Ik ben benieuwd... :spin:
M.vr.gr.,
Sander.