Ga er maar even voor zitten :!:
Landrover NL: € 57.100
Landrover Belgie: € 27.500
Jeep NL: € 54.738
Jeep Belgie: € 33.700

Voor de Saab betaal ik 310 euro houderschapsbelasting per maand, ik vind 400 euro niet eens zo'n groot verschil, die auto's zijn toch veel zwaarder?EG schreef:Sjah straf BPM voor diesels in Nederland he.
Is al langer zo. Zo een auto kan je als gewone man toch niet betalen in NL, volgens mij betaal je 400+ euro per kwartaal alleen al aan wegenbelasting...
De rijke mensen lachen zich kapot. Die betalen alles toch lachend. Alleen de gewone man wordt meer en meer genaaid.
Dan lees je de topics hier niet goed door :banaan:EG schreef:De rijke mensen lachen zich kapot. Die betalen alles toch lachend.
Ehum, weegt die Saab meer dan 3 ton of zo? Volgens mij heb jij het over het bedrag per kwartaal. En als je dat nog teveel vindt had je maar een G3 of een klassieker moeten nemen.Dennis Cavallino schreef: Voor de Saab betaal ik 310 euro houderschapsbelasting per maand, ik vind 400 euro niet eens zo'n groot verschil, die auto's zijn toch veel zwaarder?
LPG rijders worden relatief 't meest genaaid man, buiten 't tanken om.
G3 is het toverwoord, belasting wordt dan bijna gehalveerd. Opel Vectra van 1200 kg ofzo betaal je maar 163 per kwartaal voor.Dennis Cavallino schreef:Macboy, stond je weer in een strontbult?
Wat moet jij anders met zo'n SUV?![]()
Voor de Saab betaal ik 310 euro houderschapsbelasting per maand, ik vind 400 euro niet eens zo'n groot verschil, die auto's zijn toch veel zwaarder?EG schreef:Sjah straf BPM voor diesels in Nederland he.
Is al langer zo. Zo een auto kan je als gewone man toch niet betalen in NL, volgens mij betaal je 400+ euro per kwartaal alleen al aan wegenbelasting...
De rijke mensen lachen zich kapot. Die betalen alles toch lachend. Alleen de gewone man wordt meer en meer genaaid.
LPG rijders worden relatief 't meest genaaid man, buiten 't tanken om.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten