Oh oh oh, Nederland op z'n smalst. Ze rijden niet te hard, ze doen niets wat verboden is, maar 'we' zullen wel even laten zien wie de langste adem heeft...
Actie Tegen Motorrijders Op A58
- MartijnGizmo
Actie Tegen Motorrijders Op A58
http://www.spitsnieuws.nl/archives/vide ... op_a5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh oh oh, Nederland op z'n smalst. Ze rijden niet te hard, ze doen niets wat verboden is, maar 'we' zullen wel even laten zien wie de langste adem heeft...
-
Dexter
Re: Actie Tegen Motorrijders Op A58
Heb daar zelf een jaar of 3 terug ook heel veel gereden.
Er zijn daar een aantal buurtbewoners die helemaal gefixeerd zijn op die jongens en ze met alle geweld weg willen hebben.
En de politie laat zich voor hun karretje spannen......diep triest dat ze hun middelen en mensen daar voor inzetten op deze schaal gedurende zoveel jaar.
Een samenscholingsverbod zou dan moeten gelden voor de Shell pomp, de Esso pomp en de Parkeerplaatsen aan de Noord- en Zuidkant van de A58.
Gaan ze toch gewoon ergens anders staan..... 8)
De motorrijder in het filmpje is trouwens een hele serieuze vent die netjes rijdt en daar toch plezier aan beleeft.
Ik weet dat want ik ken hem goed......
Er zijn daar een aantal buurtbewoners die helemaal gefixeerd zijn op die jongens en ze met alle geweld weg willen hebben.
En de politie laat zich voor hun karretje spannen......diep triest dat ze hun middelen en mensen daar voor inzetten op deze schaal gedurende zoveel jaar.
Een samenscholingsverbod zou dan moeten gelden voor de Shell pomp, de Esso pomp en de Parkeerplaatsen aan de Noord- en Zuidkant van de A58.
Gaan ze toch gewoon ergens anders staan..... 8)
De motorrijder in het filmpje is trouwens een hele serieuze vent die netjes rijdt en daar toch plezier aan beleeft.
Ik weet dat want ik ken hem goed......
- MartijnGizmo
Normaal doen dit soort berichten me niet zoveel, maar ik vind het toch wel tenenkrommend dat die agent gewoon toe staat te geven dat ze in principe niets verkeerd doen... 
- Casper
Wat een betutteling weer in Nederland! Beter maakt de politie zich druk om de echte problemen in de samenleving, zoals in een ander topic is getoond.
Volgens mij neemt die motorrijder die bocht trouwens niet helemaal goed. Naar links hangen in een bocht naar rechts?
Volgens mij neemt die motorrijder die bocht trouwens niet helemaal goed. Naar links hangen in een bocht naar rechts?
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Triest triest triest
En als ze niets kunnen bedenken kan men het altijd nog op Artikel 5 gooien. Op afslag Tjalleberd hier in de buurt, (wereldberoemd dankzij het godverdomme filmpje
) heb ik ook meegemaakt dat een motorrijder een artikel 5 aan de broek kreeg vanwege een kneedown in de bocht. Dus ja... ze bedenken vast wel weer wat om dit te ontmoedigen. Gebeurde in de tijd dat ik nog op de openbare weg reed ook regelmatig op klaverblad Heerenveen, dat er politie stond om motorrijders aan te houden cq. te ontmoedigen terwijl de feitelijk 0,0 fout doen.
En als ze niets kunnen bedenken kan men het altijd nog op Artikel 5 gooien. Op afslag Tjalleberd hier in de buurt, (wereldberoemd dankzij het godverdomme filmpje
- Niels
- Auto: Prius+
- wjn
Is toch des Nederlands?? Zij hebben lol en ik kan zo niet van mijn rust genieten, dus ik klaag over wegmisbruik.
Er staat toch ook straf op valse aangiftes?
En dan gisteren op netwerk het verhaal moeten zien, dat meldingen over drugsdealing niet opgevolgd worden/werden. Tot het te laat is en er doden zijn gevallen. Er vallen zolangzaam meer doden in de drugswereld dan in het verkeer (= aanname
).
Overigens wel typerend, een stille tocht tegen zinloos geweld voor iemand die zelf in drugs dealde.
Er staat toch ook straf op valse aangiftes?
En dan gisteren op netwerk het verhaal moeten zien, dat meldingen over drugsdealing niet opgevolgd worden/werden. Tot het te laat is en er doden zijn gevallen. Er vallen zolangzaam meer doden in de drugswereld dan in het verkeer (= aanname
Overigens wel typerend, een stille tocht tegen zinloos geweld voor iemand die zelf in drugs dealde.
- wjn
Wees eerlijk, voor een kneedown moet je wel aardig vlot en op de rand gaan, of je dat op de openbare weg moet doen?Wouter81 schreef:Triest triest triest
En als ze niets kunnen bedenken kan men het altijd nog op Artikel 5 gooien. Op afslag Tjalleberd hier in de buurt, (wereldberoemd dankzij het godverdomme filmpje) heb ik ook meegemaakt dat een motorrijder een artikel 5 aan de broek kreeg vanwege een kneedown in de bocht. Dus ja... ze bedenken vast wel weer wat om dit te ontmoedigen. Gebeurde in de tijd dat ik nog op de openbare weg reed ook regelmatig op klaverblad Heerenveen, dat er politie stond om motorrijders aan te houden cq. te ontmoedigen terwijl de feitelijk 0,0 fout doen.
Was vast niet de eerste keer dat ie dat deed, in beroep kun je altijd claimen dat je de bocht verkeerd in had geschat en daardoor je bij VRO-3 geleerde kennis in praktijk had gebracht
Maar qua gelijkheid, een auto met piepende of spinnende banden zou ook meteen artikel 5 moeten krijgen, rijdt dan ook op de grens.
-
kamerplant
bij Delft,is ook zoiets wel is ter spraken geweest..ach laat toch.
dat gezeur motor/autootjes pesten. :jenna:
dat gezeur motor/autootjes pesten. :jenna:
- RVV
Politie moet die motorrijders gewoon doodschieten..probleem opgelost..
- Niels
- Auto: Prius+
Er komt een tijd dan lost NL dat op een dergelijk manier op......
- bartje325i
Eindelijk een goede oplossing van Rico
De
is toch je beste vriend.
De
-
Bort
Dit dacht ik ook te posten.Martijn Koevoets schreef:ik vind het toch wel tenenkrommend dat die agent gewoon toe staat te geven dat ze in principe niets verkeerd doen...
Echt diep diep diep triest...
- frank de jonge
Snap eigenlijk niet waarom een KD een artikeltje 5 is :S
- Tim Schuurman
Zielig weer, zowel die strevertjes die allemaal 49 rijden waar je 50 mag enz. als de politie die er lekker in mee gaat... :fy:
- RutgerK
Een KD is een uiting van een artikel 5. Gaat het om één geval dan is dat voor een rechter makkelijk van tafel te vegen. Is de situatie echter zo dat er 30 motorrijders op een middag gemiddeld 6 KDtje maken door dezelfde bocht ................ja dan kan je naar een Artikel 5 overtreding grijpen als wetsdienaar. 
- frank de jonge
Ja, maar waarom is een KD artikel 5, waar wordt dat op gebasseerd?
Tis een handeling op de motor, geen verkeersovertreding in mijn ogen.....
Je doet niets verkeerd alleen plat door de bocht. En het hoeft niet eens extreem hard te gaan ook.
Tis een handeling op de motor, geen verkeersovertreding in mijn ogen.....
Je doet niets verkeerd alleen plat door de bocht. En het hoeft niet eens extreem hard te gaan ook.
- Joost H.
Uit het archief
Dat was destijds op knooppunt De Baars bij Tilburg. Alle kentekens werden genoteerd en je kreeg deze brief op de mat.

Dat was destijds op knooppunt De Baars bij Tilburg. Alle kentekens werden genoteerd en je kreeg deze brief op de mat.
- Hans
Leuk zo'n driegbrief, hoe zit dat met de privacy?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Politiestaat........................niet meer, nietminder,....................................zorgwekkend 
-
Andre
De gemeente en politie waren vroeger in dienst van de burger. Het is echter de nieuwe eenarmige bandiet geworden van ali babba en de 40 rovers uit den haag.
Wanneer komt het volk gvd een keer in optand. We pikken alles als zoete koek.
- Geelhoed
Andre schreef:De gemeente en politie waren vroeger in dienst van de burger. Het is echter de nieuwe eenarmige bandiet geworden van ali babba en de 40 rovers uit den haag.

- RutgerK
De georganiseerde overheid is ontstaan omdat 'de bevolking' inzag dat het anders een chaos zou worden.Andre schreef:De gemeente en politie waren vroeger in dienst van de burger. Het is echter de nieuwe eenarmige bandiet geworden van ali babba en de 40 rovers uit den haag.
Tegenover iedere mening staan precies tegenovergestelde andere meningen. Als iedereen vindt dat zijn/haar mening het zwaarst moet tellen dan zitten we snel in een anarchie. In een anarchie zijn het al snel de machtigsten/slimsten/rijksten die door hebben dat door zich te organiseren zij de macht in handen kunnen nemen. Als ik dan nu kijk wie zich op dit moment in die cirkel bewegen (onder andere financieerders rond de LPF en TON) dan accepteer ik graag de eventuele huidige tekortkomingen.
-
Xave30
Zuch..
Just one of them days!
Just one of them days!
- jaydee
Jeetje, je mag bij de politie blijkbaar officiële brieven schrijven terwijl je niet eens de mavo hebt afgemaakt... Wat een beroerde brief, zeg!Joost Hermens schreef:Uit het archief![]()
afbeelding: http://www.familiehermens.nl/fotos/brief.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ja, generalisatie etc etc