Oh oh oh, Nederland op z'n smalst. Ze rijden niet te hard, ze doen niets wat verboden is, maar 'we' zullen wel even laten zien wie de langste adem heeft...

Wees eerlijk, voor een kneedown moet je wel aardig vlot en op de rand gaan, of je dat op de openbare weg moet doen?Wouter81 schreef:Triest triest triest
En als ze niets kunnen bedenken kan men het altijd nog op Artikel 5 gooien. Op afslag Tjalleberd hier in de buurt, (wereldberoemd dankzij het godverdomme filmpje) heb ik ook meegemaakt dat een motorrijder een artikel 5 aan de broek kreeg vanwege een kneedown in de bocht. Dus ja... ze bedenken vast wel weer wat om dit te ontmoedigen. Gebeurde in de tijd dat ik nog op de openbare weg reed ook regelmatig op klaverblad Heerenveen, dat er politie stond om motorrijders aan te houden cq. te ontmoedigen terwijl de feitelijk 0,0 fout doen.
Dit dacht ik ook te posten.Martijn Koevoets schreef:ik vind het toch wel tenenkrommend dat die agent gewoon toe staat te geven dat ze in principe niets verkeerd doen...
Andre schreef:De gemeente en politie waren vroeger in dienst van de burger. Het is echter de nieuwe eenarmige bandiet geworden van ali babba en de 40 rovers uit den haag.
Wanneer komt het volk gvd een keer in optand. We pikken alles als zoete koek.
De georganiseerde overheid is ontstaan omdat 'de bevolking' inzag dat het anders een chaos zou worden.Andre schreef:De gemeente en politie waren vroeger in dienst van de burger. Het is echter de nieuwe eenarmige bandiet geworden van ali babba en de 40 rovers uit den haag.
Wanneer komt het volk gvd een keer in optand. We pikken alles als zoete koek.
Jeetje, je mag bij de politie blijkbaar officiële brieven schrijven terwijl je niet eens de mavo hebt afgemaakt... Wat een beroerde brief, zeg!Joost Hermens schreef:Uit het archief![]()
Dat was destijds op knooppunt De Baars bij Tilburg. Alle kentekens werden genoteerd en je kreeg deze brief op de mat.
afbeelding: http://www.familiehermens.nl/fotos/brief.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten