Het leed dat verkeersongeluk heet... *29-08 JUSTICE SERVED!*

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
InjectTheVenom

Het leed dat verkeersongeluk heet... *29-08 JUSTICE SERVED!*

Bericht door InjectTheVenom » 12 aug 2008, 14:45

Ik ben nu al een godvergeten 2 maanden bezig met de afhandeling van een ongeluk :evil:
Het gaat er namelijk om dat er 2 getuigen glashard gelogen hebben over de afstand tussen mij en de veroorzaker van een verkeersongeluk. Ik kwam op 3 juli jongstleden uit de richting Nieuw Bergen op een voorrangsweg aan bij een kruispunt ter hoogte van de Kasteellaan in Well, en kreeg op het allerlaatste moment geen voorrang van iemand die dat wel had moeten geven en heb hierdoor schade aan mijn auto gekregen.
Het punt waar de onenigheid rond draait is dat er 2 getuigen zijn die menen dat ik nog meer dan voldoende ruimte had om te anticiperen op wat er ging gebeuren, wat een glasharde leugen is. Getuige 1 zat bovendien achter me en zou door mij heen moeten kunnen kijken om de werkelijke afstand in te schatten, die op dat moment nul was.
De andere was de inzittende die naast hem zat en heeft naar mijn inzicht net als de bestuurder onvoldoende achting gehad van de werkelijke afstand tussen mij en hen omdat op het punt van afslaan zijn collega en een gedeelte van de auto in zijn zichtsveld zaten.
Daarbij heeft de bestuurder mij eerst zowel verbaal als bijna ook fysiek bedreigd (als zijn collega hem niet tegen gehouden had) en heeft vervolgens toen meneer er genoeg van had de politie gebeld omdat IK ontzettend agressief zou zijn. Dit terwijl ik hem alleen aansprak op zijn volslagen idiootheden inclusief het ongeluk zelf, ik citeer letterlijk de verbale bedreiging die ik hierbij kreeg: "als je nu niet vlug je mond houd zal ik jou eens even naar de andere kant van de weg slaan".
Hij heeft mij bovendien slechts van een afstand aan zien komen en heeft toen hij de weg op draaide geen tweede keer gekeken of hij wel daadwerkelijk genoeg ruimte had, wat dientengevolge een zeer ernstige inschattingsfout bleek te zijn.
Gezien mijn ervaring van een tijd daarvoor met een ongeluk wat op exact dezelfde wijze gebeurde achtte ik de afstand te klein om nog te kunnen remmen en probeerde dit keer (aangezien er in tegenstelling tot toen nog wel ruimte voor was om het ongeluk te voorkomen) door mijn snelheid te verhogen voorbij hem te komen om nog net een gaatje tussen een vluchtheuvel door te nemen, aangezien mij altijd verteld is dat je een ongeluk zoveel mogelijk moet zien te voorkomen. Mijn ongeluk is daarbij absoluut niet het eerste wat op dat kruispunt gebeurd is, ik woon al enkele jaren in Wanssum en ben meerdere keren daar voorbij gereden toen mensen bezig waren de restanten van een ongeluk op te ruimen.
Mijn vader heeft zojuist een advocaat gebeld en hem de hele zaak uitgelegd maar die zegt dat er dan zoveel onderzoeken gaan komen en dat er dan zoveel geld besteed moet worden dat mij afgeraden word er aan te beginnen.

Lekker he zo'n R&B met oordopjes in zijn schotels die even je leven aan het verzieken is :evil: :evil: :evil: :evil:

[IMG:150:115]http://img56.imageshack.us/img56/3272/dsc0216gg1.th.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door InjectTheVenom op 29 aug 2008, 17:37, 3 keer totaal gewijzigd.

Paul

Bericht door Paul » 12 aug 2008, 14:52

K*T voor je.. maar tering man gebruik eens de enter toets.... word hier helemaal raar van....

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 12 aug 2008, 14:54

Sorry, ik ben er werkelijk te witheet van woede over...

*2e afgekoelde edit*
Laatst gewijzigd door InjectTheVenom op 12 aug 2008, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Casper

Bericht door Casper » 12 aug 2008, 15:04

Ik begrijp aan je manier van schrijven dat je erg boos bent, maar misschien als je straks afgekoeld bent even herschrijven? :)

2 ongelukken in korte tijd, het zit je niet echt mee....

Casper

Bericht door Casper » 12 aug 2008, 15:09

De afhandeling van een ongeluk is altijd erg vervelend inderdaad. Ik heb in november 2007 een redelijke klapper gemaakt waarvan ik nu nog steeds giga-rekeningen krijg(die door de verzekering al lang en breed betaald zijn, maar gemeente speelt die dingen gewoon door aan Interum Justitia), volledig verzonnen getuigenverklaringen en een niet funtionerend gemeentelijke apparaat. Gelukkig heb ik 2 ouders die advocaat zijn, en ben ik zelf ook redelijk op de hoogte. Maar wat een tijd heeft daar in gezeten zeg!

HSR

Bericht door HSR » 12 aug 2008, 17:06

met 4 bakstenen of een klauwhamer kan je een hoop fabrieken. Paultje weet wel waar ik op doel.

Paul

Bericht door Paul » 12 aug 2008, 18:17

Idd... Als er zon droplul mn auto in de prakt rijdt.. wat gebeuren kan.. en dan ook nog s met zon dreigement komt... dan gaan we los!

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 13 aug 2008, 06:47

Dit baart toch zorgen:
Gezien mijn ervaring van een tijd daarvoor met een ongeluk wat op exact dezelfde wijze gebeurde achtte ik de afstand te klein om nog te kunnen remmen en probeerde dit keer door mijn snelheid te verhogen voorbij hem te komen om nog net een gaatje tussen een vluchtheuvel door te nemen
Als er geen tijd is om te remmen, is er ook geen tijd om de snelheid te verhogen zal de redenatie zijn.

Koen

Bericht door Koen » 13 aug 2008, 08:59

Pak het nu niet verkeerd op maar... Heb je al gezien in welke staat je voertuig is?...

Geraak jij nog door de keuring zo?

Kan begrijpen dat je in je recht bent maar je kan nu toch niet verwachten dat de verzekering je roestprobleem gaat anpakken hé :?

Want ik zie ze jou al een "vergoeding" geven voor de geleden schade maar wat met de reeds aanwezige gebreken?

Ik zou idd niet verder gaan hiermee, gewoon even de woede van je afbijten... Onrecht maakt nu eenmaal deel van onze maatchappij. Ik begrijp dat je in je recht bent maar waarom geld gaan uitgeven als je niet zeker bent er ooit een cent van terug te zien...

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 13 aug 2008, 10:56

zooo lossen we dat op:

[img:448:336]http://i15.photobucket.com/albums/a373/ ... r/kop1.jpg[/img]

He Paul ? ;)

:mrgreen:

Casper

Bericht door Casper » 13 aug 2008, 12:03

Waar volgens mij aan voorbij gegaan wordt door de verzekering. Is dat de schuldvraag niet veroorzaakt wordt door het handelen van Willem na de foute actie van de tegenpartij. De tegenpartij was immers al fout en verleende geen voorrang. Dat jij in de ogen van andere mensen niet handig hebt gereageerd wordt veroorzaakt door de fout van de tegenpartij. Iemand die geen voorrang verleent is per definitie schuldig...Voor mijn gevoel is er de verkeerde oorzaak/gevolg plaatje gemaakt...

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 13 aug 2008, 12:10

Het gaat er mij niet om dat ik er nog geld aan ga uitgeven want dat doe ik inderdaad niet meer en nee ik verwacht ook niet dat ze mijn roestprobleem aan gaan pakken, het enigste wat ik wel van ze verwacht is dat ze fatsoenlijk naar de situatie kijken precies zoals Casper zegt en hoe ze dat momenteel doen zint mij totaal niet.
Bovendien zegt de getuige die achter me reed dat ik nog voldoende ruimte had, maar ondertussen geeft ze in de situatieschets weer dat ik die niet had. Tegenpartij reed daarbij in een bedrijfswagen van zijn werk, is verzekerd bij dezelfde maatschappij als ik zelf zit en het kenmerk van de brief is AMS - Verkeer Zakelijke Claims, kortom ik krijg een gigantische bult onredelijkheid vanwege lage marges.
Ik doe wat van me gevraagd word, probeer een ongeluk te voorkomen door niet vol in zijn achterkant te klappen met alle gevolgen vandien (ik heb trouwens een rug met scoliose en zag me in een flits al blijvend invalide worden) en dit is wat ik ervoor terug krijg?
De tegenpartij heeft trouwens alleen lichte oppervlakkige verfschade en voor de rest helemaal niets, plus dat er in beide verklaringen nergens staat dat er sprake was van een voorrangsweg.
Koen schreef:Pak het nu niet verkeerd op maar... Heb je al gezien in welke staat je voertuig is?...

Geraak jij nog door de keuring zo?

Kan begrijpen dat je in je recht bent maar je kan nu toch niet verwachten dat de verzekering je roestprobleem gaat anpakken hé :?

Want ik zie ze jou al een "vergoeding" geven voor de geleden schade maar wat met de reeds aanwezige gebreken?

Ik zou idd niet verder gaan hiermee, gewoon even de woede van je afbijten... Onrecht maakt nu eenmaal deel van onze maatchappij. Ik begrijp dat je in je recht bent maar waarom geld gaan uitgeven als je niet zeker bent er ooit een cent van terug te zien...

InjectTheVenom

Re: Het leed dat verkeersongeluk heet...

Bericht door InjectTheVenom » 29 aug 2008, 17:35

Casper, Ilja, jullie hebben minstens 1 biertje van me tegoed bij een D-F meeting waar ik bij aanwezig kan zijn :hosanna:

Ik kom thuis van een vermoeiende werkweek.. vraagt m'n pa eerst of hij de brief mag zien die ik opgestuurd heb omdat het wel een verdraaid goeie geweest moet zijn.. vervolgens laat hij me mijn rekeningoverzicht zien.. en toen stond er €1500 bijgeschreven :bignews:
Dit medegedeeld hebbende ga ik een superweekend vieren :shakeit: En een dikke :jenna: aan die lamlul die het veroorzaakt heeft en aan degene bij de verzekering die haar ogen in de zak had zitten en de 2 getuigenrapporten zonder te kijken klakkeloos geloofde.

RVV

Re: Het leed dat verkeersongeluk heet... *29-08 JUSTICE SERVED!*

Bericht door RVV » 29 aug 2008, 17:40

Mooi man..

Nu alleen even wachten op de rekening van Macboy .. zijn starttarief is dacht ik 1500 euro :whistle:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 29 aug 2008, 17:43

InjectTheVenom schreef:Casper, Ilja, jullie hebben minstens 1 biertje van me tegoed bij een D-F meeting waar ik bij aanwezig kan zijn :hosanna:

Ik kom thuis van een vermoeiende werkweek.. vraagt m'n pa eerst of hij de brief mag zien die ik opgestuurd heb omdat het wel een verdraaid goeie geweest moet zijn.. vervolgens laat hij me mijn rekeningoverzicht zien.. en toen stond er €1500 bijgeschreven :bignews:
Dit medegedeeld hebbende ga ik een superweekend vieren :shakeit: En een dikke :jenna: aan die lamlul die het veroorzaakt heeft en aan degene bij de verzekering die haar ogen in de zak had zitten en de 2 getuigenrapporten zonder te kijken klakkeloos geloofde.

Gefeli....en top natuurlijk.....

Maarruh.....wat moet jouw pa met jouw rekeningoverzicht ??? :?

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 29 aug 2008, 17:48

EHA schreef:Gefeli....en top natuurlijk.....

Maarruh.....wat moet jouw pa met jouw rekeningoverzicht ??? :?
Ik woon helaas nog even thuis tot ik een beter verdienende baan heb en mijn nummer staat derhalve bij hem erbij voor die ene enkele keer dat ik Girotel moet hebben voor een overschrijving, is net zo makkelijk :wink:

Casper

Bericht door Casper » 29 aug 2008, 18:29

Kijk, dat is goed nieuws :D Het was inderdaad een verdomd goede brief :lol:

Elmar

Bericht door Elmar » 29 aug 2008, 19:49

Kan je mooi een aanbetaling doen voor de nieuwe ACR. :bignews:

Metchu

Bericht door Metchu » 29 aug 2008, 20:13

nice! lekker he! :hosanna:

Macboy

Bericht door Macboy » 29 aug 2008, 20:24

Voordat er hier verkeerd gedacht wordt, maar volgens mij heb ik amper geholpen hoor en de brief is van hem zelf of Casper :)

Ere wie ere toekomt.

Maar geweldig nieuws man !

PS Als de brief wel van mij zou zijn geweest :forum: was hij die 1500 inderdaad kwijt geweest Rico ... ;)

E60 M5

Bericht door E60 M5 » 29 aug 2008, 20:27

PS Als de brief wel van mij zou zijn geweest :forum: was hij die 1500 inderdaad kwijt geweest Rico ... ;)
Dus hij heeft een beter brief geschreven dan wat jij zou kunnen?

Of bedoel je het niet zo? :P :)

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 29 aug 2008, 20:34

Elmar schreef:Kan je mooi een aanbetaling doen voor de nieuwe ACR. :bignews:
En dan een lening afsluiten voor het resterende bedrag :spin:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 29 aug 2008, 20:38

Macboy schreef:Voordat er hier verkeerd gedacht wordt, maar volgens mij heb ik amper geholpen hoor en de brief is van hem zelf of Casper :)

Ere wie ere toekomt.

Maar geweldig nieuws man !

Je hebt me in ieder geval advies gegeven mocht er een alternatief nodig geweest zijn dat telt ook hoor :wink: Inderdaad, ik heb eerst zelf een brief opgesteld die later aangepast is door Casper waarvoor mijn eeuwige dank :thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 30 aug 2008, 22:40

hey goed man :banaan: gefeliciteerd :beer:

Plaats reactie