Het gaat er namelijk om dat er 2 getuigen glashard gelogen hebben over de afstand tussen mij en de veroorzaker van een verkeersongeluk. Ik kwam op 3 juli jongstleden uit de richting Nieuw Bergen op een voorrangsweg aan bij een kruispunt ter hoogte van de Kasteellaan in Well, en kreeg op het allerlaatste moment geen voorrang van iemand die dat wel had moeten geven en heb hierdoor schade aan mijn auto gekregen.
Het punt waar de onenigheid rond draait is dat er 2 getuigen zijn die menen dat ik nog meer dan voldoende ruimte had om te anticiperen op wat er ging gebeuren, wat een glasharde leugen is. Getuige 1 zat bovendien achter me en zou door mij heen moeten kunnen kijken om de werkelijke afstand in te schatten, die op dat moment nul was.
De andere was de inzittende die naast hem zat en heeft naar mijn inzicht net als de bestuurder onvoldoende achting gehad van de werkelijke afstand tussen mij en hen omdat op het punt van afslaan zijn collega en een gedeelte van de auto in zijn zichtsveld zaten.
Daarbij heeft de bestuurder mij eerst zowel verbaal als bijna ook fysiek bedreigd (als zijn collega hem niet tegen gehouden had) en heeft vervolgens toen meneer er genoeg van had de politie gebeld omdat IK ontzettend agressief zou zijn. Dit terwijl ik hem alleen aansprak op zijn volslagen idiootheden inclusief het ongeluk zelf, ik citeer letterlijk de verbale bedreiging die ik hierbij kreeg: "als je nu niet vlug je mond houd zal ik jou eens even naar de andere kant van de weg slaan".
Hij heeft mij bovendien slechts van een afstand aan zien komen en heeft toen hij de weg op draaide geen tweede keer gekeken of hij wel daadwerkelijk genoeg ruimte had, wat dientengevolge een zeer ernstige inschattingsfout bleek te zijn.
Gezien mijn ervaring van een tijd daarvoor met een ongeluk wat op exact dezelfde wijze gebeurde achtte ik de afstand te klein om nog te kunnen remmen en probeerde dit keer (aangezien er in tegenstelling tot toen nog wel ruimte voor was om het ongeluk te voorkomen) door mijn snelheid te verhogen voorbij hem te komen om nog net een gaatje tussen een vluchtheuvel door te nemen, aangezien mij altijd verteld is dat je een ongeluk zoveel mogelijk moet zien te voorkomen. Mijn ongeluk is daarbij absoluut niet het eerste wat op dat kruispunt gebeurd is, ik woon al enkele jaren in Wanssum en ben meerdere keren daar voorbij gereden toen mensen bezig waren de restanten van een ongeluk op te ruimen.
Mijn vader heeft zojuist een advocaat gebeld en hem de hele zaak uitgelegd maar die zegt dat er dan zoveel onderzoeken gaan komen en dat er dan zoveel geld besteed moet worden dat mij afgeraden word er aan te beginnen.
Lekker he zo'n R&B met oordopjes in zijn schotels die even je leven aan het verzieken is

[IMG:150:115]http://img56.imageshack.us/img56/3272/dsc0216gg1.th.jpg[/img]