ANWB aanbieding
- Stéphane
ANWB aanbieding
Aanbieding van de ANWB nu. Een geheel half jaar dienstverlening voor de prijs van slechts een heel jaar!
Oftewel, net abonnement daar afgesloten en op de factuur staat "U kunt 366 dagen van onze dienstverlening gebruik maken" terwijl in de praktijk het lidmaatschap nu dus loopt tot 31-12-2008. Oftewel dokken voor het hele jaar terwijl je maar een half jaar er gebruik van kunt maken.
En dan een vriendelijke telefoniste aan de andere kant van de lijn die beweert dat het gewoon zo werkt en dat je maar moet dokken. Dan heb je aan mij dus een goeie :twisted:
Dit vind ik dus pas echt oplichting, want dat wordt pas duidelijk als je de factuur ontvangt.
Oftewel, net abonnement daar afgesloten en op de factuur staat "U kunt 366 dagen van onze dienstverlening gebruik maken" terwijl in de praktijk het lidmaatschap nu dus loopt tot 31-12-2008. Oftewel dokken voor het hele jaar terwijl je maar een half jaar er gebruik van kunt maken.
En dan een vriendelijke telefoniste aan de andere kant van de lijn die beweert dat het gewoon zo werkt en dat je maar moet dokken. Dan heb je aan mij dus een goeie :twisted:
Dit vind ik dus pas echt oplichting, want dat wordt pas duidelijk als je de factuur ontvangt.
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
En Stéphane, wist je niet dat je gewoon 1 bedrag betaalt, ongeacht wanneer je daar lid wordt? Staat volgens mij echt overal in de ANWB informatie. Je bent gewoon te laat, of te vroeg. Net hoe je het bekijkt. Je had beter kunnen wachten tot je met pech zou komen te staan en dan ter plekke lid worden.
- Stéphane
Uhm...ja, maar dan betaal je nog meer kosten. Het staat werkelijk nergens vermeld op de website als je je inschrijft. Probeer het zelf maar eens. Heb de pagina's al opgeslagen als bewijs.Dennis Cavallino schreef:En Stéphane, wist je niet dat je gewoon 1 bedrag betaalt, ongeacht wanneer je daar lid wordt? Staat volgens mij echt overal in de ANWB informatie. Je bent gewoon te laat, of te vroeg. Net hoe je het bekijkt. Je had beter kunnen wachten tot je met pech zou komen te staan en dan ter plekke lid worden.
Dat het bekend is als je 'lid' bent is een ander verhaal. Dat het bekend verondersteld wordt een tweede, maar serieus het staat echt alleen in een document waarin ze zelf notabene zeggen: "De kans is groot dat u er niet direct naar uitkijkt om de ‘kleine lettertjes’ tot in de details na te lezen." Oftewel in de Algemene Voorwaarden.
Vanmorgen de hele website nageplozen en zelfs een nieuwe fictieve inschrijving gedaan, maar je ziet het echt nergens.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Ar
- Auto: Prius
Je had nog kunnen wachten tot begin december, dan hoef je dit jaar(december) niet meer te betalen en betaal je voor 2009.
Aan de andere kant: Waar hebben we het over. Principeel zou je er moeite mee kunnen hebben, maar de ANWB biedt vaak goede service. Ik ben erg tevreden over de ANWB en dan zijn die twee tientjes te veel niet erg.
Aan de andere kant: Waar hebben we het over. Principeel zou je er moeite mee kunnen hebben, maar de ANWB biedt vaak goede service. Ik ben erg tevreden over de ANWB en dan zijn die twee tientjes te veel niet erg.
-
Ik al 3 keer dit jaarWouter81 schreef:Het schijnt dat een Nederlandse weggebruiker gemiddeld eens in de 12 jaar de pechdienst nodig heeft. Ik begreep ook dat als je ter plekke lid wordt het dan ongeveer 2 keer het normale tarief kost.

Heb me contributie der wel weer uit voorlopig

Maar ik vind het overigens wel een vreemde gang van zaken...
- Ar
De vierde keer is betalen.Mark de Jager schreef:Ik al 3 keer dit jaarWouter81 schreef:Het schijnt dat een Nederlandse weggebruiker gemiddeld eens in de 12 jaar de pechdienst nodig heeft. Ik begreep ook dat als je ter plekke lid wordt het dan ongeveer 2 keer het normale tarief kost.![]()
![]()
Heb me contributie der wel weer uit voorlopig![]()
Maar ik vind het overigens wel een vreemde gang van zaken...
- Stéphane
@Ar: Gaat me inderdaad om principe, niet om het geld. Voornaamste principe punt is dat het gewoon helemaal nergens vermeld staat, althans ik heb het ook helemaal nergens zo kunnen ontdekken tijdens de 2e inschrijving (fake) die ik vandaag heb gedaan. Pas op de acceptgiro staat het letterlijk vermeld en inderdaad in de algemene voorwaarden, maar daar maken ze ook geen melding van tijdens de inschrijving.
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
Stéphane: Ergens snap ik je nog niet hoor. Staat er dan WEL ergens dat je de helft van het jaarbedrag na het begin van het 3e kwartaal moet betalen? Dat staat toch ook nergens?
Heb je erom gevraagd of dat mogelijk was?
Waarom heb je de algemene voorwaarden niet gelezen als je zo principieel bent?
Ik stel de vragen maar even omdat ik 't nogal makkelijk vind klinken als je zegt dat zij die verantwoording hebben om jou dat te laten weten. Als het NERGENS staat, dan kun je er toch logischerwijs vanuit gaan dat je gewoon de volle mep moet betalen? Of denk ik nou te makkelijk?
Heb je erom gevraagd of dat mogelijk was?
Waarom heb je de algemene voorwaarden niet gelezen als je zo principieel bent?
Ik stel de vragen maar even omdat ik 't nogal makkelijk vind klinken als je zegt dat zij die verantwoording hebben om jou dat te laten weten. Als het NERGENS staat, dan kun je er toch logischerwijs vanuit gaan dat je gewoon de volle mep moet betalen? Of denk ik nou te makkelijk?
- Ar
Per telefoon wordt het wel gemeld. Administratief is dit wel makkelijker en kunnen misschien de kosten laag gehouden worden. Verder heb je wel gelijk.Stéphane schreef:@Ar: Gaat me inderdaad om principe, niet om het geld. Voornaamste principe punt is dat het gewoon helemaal nergens vermeld staat, althans ik heb het ook helemaal nergens zo kunnen ontdekken tijdens de 2e inschrijving (fake) die ik vandaag heb gedaan. Pas op de acceptgiro staat het letterlijk vermeld en inderdaad in de algemene voorwaarden, maar daar maken ze ook geen melding van tijdens de inschrijving.
Volgens mij hebben ze ook wel eens aanbiedingen halverwege het jaar.
Eens in de 12 jaar? Ik heb eens een jaar gehad dat ze 10 keer zijn geweest. Vanaf dat moment is ook de 4 keer per jaar regeling geintroduceerd.

-
- Roel SpeedCars
Heb het geluk dat ik ze in 28 jaar nog nooit nodig heb gehadWouter81 schreef:Het schijnt dat een Nederlandse weggebruiker gemiddeld eens in de 12 jaar de pechdienst nodig heeft. Ik begreep ook dat als je ter plekke lid wordt het dan ongeveer 2 keer het normale tarief kost.
Simpel rekensommetje in dat geval. Gewoon lid worden als je ze nodig hebt.

@ markk - ik zou de herkansing in jan. 2009 doen

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Blij dat ik het abonnement heb opgezegd, alweer een aantal jaren geleden, ik ben zowiezo geen abonnementen man..................voor mij als het kan zo minimaal mogelijk lidmaatschappen van weet ik veel wat allemaal. Ik hou de boel graag overzichtelijk.
Als er al een keer pech voorkomt.........................1 belletje naar de dealer en het is opgelost, zelfs in het buitenland. Makkelijker en goedkoper gaat echt niet......................................
Als er al een keer pech voorkomt.........................1 belletje naar de dealer en het is opgelost, zelfs in het buitenland. Makkelijker en goedkoper gaat echt niet......................................
- Dennis Cavallino
- Macboy
- GTRene
ja en dan ook nog naar een tussenplek en dan gaat ie eraf om de volgende dag door een ander opgehaald te worden van die tussenplek...Mark de Jager schreef:Route mobiel repareert niks... Versleept je alleen maar...Ar schreef:Hoe zit het met route mobiel?
dus heb hen opgezegd en nu weer iets duurder? de oude terug, de ANWB met dat blad wat ik niet hoef maar wel betaal...maar hun brengen je auto wel naar huis of je garage. (tenminste zo was het)