UPC , de oplichters gaan door.
- Tommy
UPC , de oplichters gaan door.
Ook mooi hoor dat digitale TV gedoe van UPC. Aanvraag: NEE IK WIL GEEN DIGITALE TV.
Maand later... hier heb je de mediabox.
Bellen: ja dan kunt u een retourbox aanvragen
Geen retourbox
Bellen: ja dan kan er een retourbox komen, maar u heeft er nooit eerder om gevraagd
Geen retourbox
Oh ja, toch maar de stekker erin, want ik blijk er dus voor te betalen, terwijl ik er NIET om gevraagd heb. Oh het werkt niet.
Inmiddels tijd verder, "ik kan nergens zien dat u heeft gebeld, dus crediteren kan ik niet meneer, u heeft het apparaat in uw bezit, en ook al heeft u er NIET om gevraagd, dan nog zal u moeten betalen ookal werkt de service niet."
Mooi hoor, 10 minuten ervoor vertelt een andere medewerker dat dat in heel nederland fout is gegaan met UPC en dat hij zelf ook slachtoffer was voordat hij bij UPC kwam werken. Bij hem is dat gelukkig voor hem wel teruggedraaid. Er zijn nog eerlijke mensen die dat toegeven.
hier kan je toch werkelijk niks mee, die lui van UPC. Niks noteren van je eerdere telefoontjes en dan beweren dat je nooit hebt gebeld.
pff just had to vent.
Of ik niet naar een andere provider kan? helaas wil m'n vriendin nou net een paar zenders hebben die de andere niet hebben en ik wil ook geen schotel op m'n dak.
Screwed for life by UPC, wat ben ik blij dat ik iig de telefonie en internet niet bij hun heb lopen.
Maand later... hier heb je de mediabox.
Bellen: ja dan kunt u een retourbox aanvragen
Geen retourbox
Bellen: ja dan kan er een retourbox komen, maar u heeft er nooit eerder om gevraagd
Geen retourbox
Oh ja, toch maar de stekker erin, want ik blijk er dus voor te betalen, terwijl ik er NIET om gevraagd heb. Oh het werkt niet.
Inmiddels tijd verder, "ik kan nergens zien dat u heeft gebeld, dus crediteren kan ik niet meneer, u heeft het apparaat in uw bezit, en ook al heeft u er NIET om gevraagd, dan nog zal u moeten betalen ookal werkt de service niet."
Mooi hoor, 10 minuten ervoor vertelt een andere medewerker dat dat in heel nederland fout is gegaan met UPC en dat hij zelf ook slachtoffer was voordat hij bij UPC kwam werken. Bij hem is dat gelukkig voor hem wel teruggedraaid. Er zijn nog eerlijke mensen die dat toegeven.
hier kan je toch werkelijk niks mee, die lui van UPC. Niks noteren van je eerdere telefoontjes en dan beweren dat je nooit hebt gebeld.
pff just had to vent.
Of ik niet naar een andere provider kan? helaas wil m'n vriendin nou net een paar zenders hebben die de andere niet hebben en ik wil ook geen schotel op m'n dak.
Screwed for life by UPC, wat ben ik blij dat ik iig de telefonie en internet niet bij hun heb lopen.
- gewse
Mjah dit is een bekend truukje van UPC. Maar dat doen ze gewoon al jaren.
Niemand vraagt erom, nee zeggen kan niet.... maar ze gaan wel moeilijk doen als je het wilt terugsturen.
Blij dat we verhuisd zijn naar niet UPC-grondgebied... maar ook het opzeggen van UPC kan gewoon niet zonder dat je van je gemeente uittreksel hebt opgestuurd ter bewijs dat je ergens woont waar geen UPC mag komen.
UPC Dictatuur... ze gijzelen gewoon iedereen
Niemand vraagt erom, nee zeggen kan niet.... maar ze gaan wel moeilijk doen als je het wilt terugsturen.
Blij dat we verhuisd zijn naar niet UPC-grondgebied... maar ook het opzeggen van UPC kan gewoon niet zonder dat je van je gemeente uittreksel hebt opgestuurd ter bewijs dat je ergens woont waar geen UPC mag komen.
UPC Dictatuur... ze gijzelen gewoon iedereen

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
- Jelmer850i
-
Gewoon gezegd dat ik die rommel niet moest en dat ze, of met een door mij ondertekend contract kwamen, of met een retourbox. Dat ze nog geluk hadden dat ik die doos niet had weggeflikkerd omdat ik niet eens voor ontvangst heb hoeven tekenen en het nu overwoog. Het zou in de weg staan. De retourbox was er dan ook binnen een week. Meneer gaat hem nog even aansluiten ook. Dat hij dan niet meer weg mag om een paar flutzenders is dan toch echt je eigen schuld. 

- Tom van H.
- Jan Visser
- Jelmer850i
- Desmond Prins
- Mack
Bij mij komt UPC er nooit meer in!!!
Toen ik over wilde stappen op digitale tv van KPN, stuurde ik mijn opzegging naar UPC. Hun reactie: snel nog even een jaar abonnementsgeld afschrijven en zeggen dat ze geen opzegging hebben gehad.
Opzeggen per mail: niets ontvangen
Opzeggen per email: beloven maar niet doen, later ontkennen
Opzeggen per telefoon: beloven maar niet doen, later ontkennen
Opzeggen per aangetekende post: wel getekend maar niets ontvangen
Na ruim een jaar brieven sturen etc. een bericht van UPC: "u schijnt geen gebruik te maken van uw kabel, en ook niet te betalen. Zonder tegenbericht gaan wij u afsluiten!"
Dat heb ik uiteraard maar gewoon laten doen. Zou me niet verbazen als die kabel nog steeds werkt. Maar ik krijg nog geld van ze.
Toen ik over wilde stappen op digitale tv van KPN, stuurde ik mijn opzegging naar UPC. Hun reactie: snel nog even een jaar abonnementsgeld afschrijven en zeggen dat ze geen opzegging hebben gehad.
Opzeggen per mail: niets ontvangen
Opzeggen per email: beloven maar niet doen, later ontkennen
Opzeggen per telefoon: beloven maar niet doen, later ontkennen
Opzeggen per aangetekende post: wel getekend maar niets ontvangen
Na ruim een jaar brieven sturen etc. een bericht van UPC: "u schijnt geen gebruik te maken van uw kabel, en ook niet te betalen. Zonder tegenbericht gaan wij u afsluiten!"
Dat heb ik uiteraard maar gewoon laten doen. Zou me niet verbazen als die kabel nog steeds werkt. Maar ik krijg nog geld van ze.
- Stéphane
Precies het omgekeerde bij mijn moeder juist met KPN/Planet, dus het is wat dat betreft overal hetzelfde. Die bleven ook geld afschrijven en dreigen met allerlei juridische rommel, omdat ik tegen mijn moeder had gezegd dat ze dat moest laten storneren. Omdat ik zelf mensen binnen KPN ken die wel wat te zeggen hebben daar is het uiteindelijk binnen een dag geregeld. En dat terwijl ik eerst via normale weg maanden ermee bezig was.
- Tom van H.