Dennis Cavallino schreef:Rutte heeft veel vaker dit soort uitspraken gedaan, maar de kranten bleven maar schrijven over zijn jonge looks en zijn 'linkse' benadering en jullie lazen dat en niet de rest. Wees nou eerlijk, wie van jullie volgt de politiek op de voet en leest er alles over (niet alleen in de kranten). Als ik die mensen op 1 hand kan tellen hier, vind ik het al veel.
Ik ben geen VVD-er meer (geen enkele partij krijgt mijn stem, want niemand zegt wat ik denk op dit moment), maar Rutte zegt wel regelmatig wat ik denk, en weet me zelfs weleens te overtuigen in mijn eigen standpunten. En dat heeft 'ie altijd gedaan. Heb de beste man ooit eens 1 op 1 gesproken en ben erg onder de indruk van zijn toewijding voor de politiek, zijn manier van luisteren, vragen stellen en de discussie op een goede manier te voeren met iemand zoals ik, iemand die voor hem onbelangrijk is. En de tips die hij mij meegaf. Ook gaf hij toe dat ik een paar goeie punten had, waar ie in de politiek nog niets eerder over gehoord had.
Het valt jullie nu gewoon op, omdat 't in de krant staat.
De journalisten en redacteuren bepalen en bespelen de stemmen in NL (en overal ter wereld).
Ik volg het, al jaar en dag. Kan heel ver met je meegaan......................maar Rutte is niet de juiste man op de juiste plek. Sterker; hij is onzichtbaar. Te lief, te braaf, te veel deel uitmakend van het estabishment, geen killer, geen charisma ook, te opvoedend, te bedisserig, te veel de corrigerende leraar uithangen die van zijn levensdagen niet de klas ( lees; fractie) onder controle krijgt, kortom; geen AUTORITEIT. Laat staan een leidende rol in de oppositie kan spelen, danwel een toekomstig leider van dit land kan zijn. Een lijdensweg, dat is het en dat blijft het, sweet dreams..................................hoe toegewijd ook, maar daarmee alleen redden we het niet..................................reeds aangeschoten wild op het beruchte VVD congres, volgende verkiezing met deze man; een mision impossible..................