Kan ik beter zelf een fles commandant 5 kopen en met een poetsmachine over de auto gaan?
waxoyl
-
Rupie
waxoyl
Hebben hier mensen persoonlijk ervaring met Waxoyl? Ik heb wat lichte wasstraatkrasjes op mijn auto zitten en ben dus bij een poetser langsgegaan en die wilde er dan ook meteen Wazoyl opgooien. Voor 119 euro kan ik niet echt een buil vallen, maar de meningen op internet zijn nogal sterk wisselend.
Kan ik beter zelf een fles commandant 5 kopen en met een poetsmachine over de auto gaan?
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2 & BMW 114i
Waxoyl is gewoon een waxlaagje dat ze aanbrengen. Ze smeren hem 's ochtends in en poetsen hem aan het einde van de middag uit en betaal je dan minimaal 100 euro voor
Ik wil best weleens langskomen om je wagen te poetsen. Je woont lekker dichtbij
. Behaalde resultaten van mijn producten en machine kun je zien in het topic "naast actief rijden ook poetsen".
Ik wil best weleens langskomen om je wagen te poetsen. Je woont lekker dichtbij
-
Rupie
- Peric
-
Rupie
Waxoyl schijnt inderdaad ook antiroestspul te hebben. Mij ging het om de lakverzegeling/wax. Ben benieuwd naar persoonlijke ervaringen van de levensduur omdat reacties op internet eigenlijk alleen negatief zijn of voorzichtig positief, maar nooit eens van, joh blij dat ik het gedaan heb. Het verhaal gaat dat als je niet goed oplet na behandeling dat de laag ongelijkmatig kan gaan slijten en dat levert dan lelijke plekken op. Niet je lak dus, maar puur de verzegeling.
-
NSXRS
Heb de Toyota Prius van mijn vrouw nieuw met Waxoil lakverzegeling laten behandelen.
In 2,5 jaar tijd maar 3x gewassen en aangebakken vuil ging er redelijk makkelijk af.
Ik was er dus best tevreden mee.
Weet uit ervaring (was de dagelijkse auto van mijn vrouw heel zelden heb zat te doen aan mijn eigen speeltjes) dat met een gewone waslaag zo lang aangedroogd vuil zeker niet zo gemakkelijk eraf was gegaan.
Heb daarom haar vervanger van de Prius, een Opel Tigra Twintop (ze wilde weer een leuke speelse auto) pas laten poetsen en heb er nu zelf een Waxoil behandeling op gesmeerd, op termijn kan ik vertellen of dat weer net zo goed werkt als op de Prius...
In 2,5 jaar tijd maar 3x gewassen en aangebakken vuil ging er redelijk makkelijk af.
Ik was er dus best tevreden mee.
Weet uit ervaring (was de dagelijkse auto van mijn vrouw heel zelden heb zat te doen aan mijn eigen speeltjes) dat met een gewone waslaag zo lang aangedroogd vuil zeker niet zo gemakkelijk eraf was gegaan.
Heb daarom haar vervanger van de Prius, een Opel Tigra Twintop (ze wilde weer een leuke speelse auto) pas laten poetsen en heb er nu zelf een Waxoil behandeling op gesmeerd, op termijn kan ik vertellen of dat weer net zo goed werkt als op de Prius...
- Dennis Cavallino