5 mei is bevrijdings dag toch????

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Andre

5 mei is bevrijdings dag toch????

Bericht door Andre » 06 mei 2008, 18:29

Kom ik over de a32 net voor wolvega een hele active agent tegen. Ligt werkelijk languit over de vangrails met een lasergun te schieten op automobilisten die de bevrijdingsdag vieren. Ik zag de man liggen ik dacht mijn god op bevrijdingsdag hoe durft ie. De verrader anno 2008.

1 Woord werkelijk verschrikkelijk.

Elke keer rond deze tijd met alle beelden op tv krijg ik het kippevel op me lichaam wat er vroeger allemaal gebeurt is in 40-45.

Er was gisteren een film op tv colditz. Dus ik even op google zoeken wat er nog van over is. Hebben ze daar gewoon omdat er zoveel engelsen komen maar restaurant in gemaakt met een speise karte die op engeland is afgestemd. Ze willen er nu ook een jeugd herberg van maken. Tuurlijk ook nog maar geld verdienen aan al die ellende die daar plaats vondt.

Soms is het toch een vreemde wereld.

Ik wil en zal de oorlog niet vergeten en dat er dan dit soort mensen rondlopen verbaasd mij. Zo n diender is geen knip voor de neus waard.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 06 mei 2008, 19:44

De laserstaarambtenaar..................................equivalent van de raamstaarambtenaar die dus vrij is op 5 mei, niet dat we het verschil merken met de andere dagen in het jaar..............................

Hansv (Hans van Velzen)

Bericht door Hansv (Hans van Velzen) » 06 mei 2008, 20:38

Ha, die Andre;

Waren je smiley's op? :roll:
Waarom zou een pliesieman uitgerekend op 5 mei zijn werk (hoe oneens je het met sommige taken ook mag zijn) niet moeten doen en dan op 6 mei opeens weer wel?
Ook op bevrijdingsdag geldt de maximum snelheid (helaas) onverminderd. Als er op 5 mei bij je ingebroken wordt verwacht je toch ook gewoon dat ze langs komen?

Luco

Bericht door Luco » 06 mei 2008, 20:40

Hansv (Hans van Velzen) schreef: Als er op 5 mei bij je ingebroken wordt verwacht je toch ook gewoon dat ze langs komen?
Helaas heeft een inbraak geen prio 1 en komen ze zowiezo niet of het nou 5 mei is of niet :shock:

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 06 mei 2008, 20:42

Ik word zolangzamerhand onpasselijk van alle NSB vergelijkingen, dan heb je toch je geschiedenisboekjes niet helemaal begrepen.
En al helemaal bevrijdingsdag niet....

Macboy

Bericht door Macboy » 06 mei 2008, 21:56

Grappig altijd dat je met dit soort draadjes twee kampen hebt :)

Aan de ene kant de gevoelsmatige DF-er die moord en brand roept en aan de andere kant de redelijk denkende DF-er !

PS Beide categorieën kunnen ook door elkaar lopen, op verschillende momenten, maar ook gelijktijdig ;)

HSR

Bericht door HSR » 06 mei 2008, 22:04

Macboy schreef:Grappig altijd dat je met dit soort draadjes twee kampen hebt :)

Aan de ene kant de gevoelsmatige DF-er die moord en brand roept en aan de andere kant de redelijk denkende DF-er !

PS Beide categorieën kunnen ook door elkaar lopen, op verschillende momenten, maar ook gelijktijdig ;)

En dan heb je nog nummer drie, dat is Macboy. Macboy laat altijd eerst iedereen zijn zegje doen en kiest dan heel berekenend de kant waarbij hij zo quasi intellectueel mogelijk overkomt. :)

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 06 mei 2008, 22:48

Macboy schreef:Grappig altijd dat je met dit soort draadjes twee kampen hebt :)

Je vergeet de derde categorie: DE megalomane DF-er. :wink:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 06 mei 2008, 22:51

Jan Ozephius schreef:Je vergeet de derde categorie: DE megalomane DF-er. :wink:
En dan heb je nog de vierde categorie: de groep die nu driftig op zoek is waar ze hun dikke van Dale gelaten hebben. :lol: ;)

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 06 mei 2008, 23:04

En nog een 5e die zich aan die andere 4 in zo'n draadje lekker hun gang laat gaan maar toch even wil posten :twisted:

RVV

Bericht door RVV » 06 mei 2008, 23:19

En de zesde catagorie.. trapt nog even diep het gas in en denkt fuck maar allemaal :lol:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 06 mei 2008, 23:48

En de 7e die door zijn overgewicht niet de juiste pk/kg verhouding haalt. :wink:

Grtz,Hanz06

was voor mij de reden om iets met 500 pk te gaan rijden :wink:

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 07 mei 2008, 00:57

HANZ06 schreef:En de 7e die door zijn overgewicht niet de juiste pk/kg verhouding haalt. :wink:

Grtz,Hanz06
Dit ken net voor de censuur langs , Hans.
:lol:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 07 mei 2008, 03:03

En de 8ste die nog maar eens naar Rico's avater kijkt :mrgreen:

Plaats reactie