5 mei is bevrijdings dag toch????
-
5 mei is bevrijdings dag toch????
Kom ik over de a32 net voor wolvega een hele active agent tegen. Ligt werkelijk languit over de vangrails met een lasergun te schieten op automobilisten die de bevrijdingsdag vieren. Ik zag de man liggen ik dacht mijn god op bevrijdingsdag hoe durft ie. De verrader anno 2008.
1 Woord werkelijk verschrikkelijk.
Elke keer rond deze tijd met alle beelden op tv krijg ik het kippevel op me lichaam wat er vroeger allemaal gebeurt is in 40-45.
Er was gisteren een film op tv colditz. Dus ik even op google zoeken wat er nog van over is. Hebben ze daar gewoon omdat er zoveel engelsen komen maar restaurant in gemaakt met een speise karte die op engeland is afgestemd. Ze willen er nu ook een jeugd herberg van maken. Tuurlijk ook nog maar geld verdienen aan al die ellende die daar plaats vondt.
Soms is het toch een vreemde wereld.
Ik wil en zal de oorlog niet vergeten en dat er dan dit soort mensen rondlopen verbaasd mij. Zo n diender is geen knip voor de neus waard.
1 Woord werkelijk verschrikkelijk.
Elke keer rond deze tijd met alle beelden op tv krijg ik het kippevel op me lichaam wat er vroeger allemaal gebeurt is in 40-45.
Er was gisteren een film op tv colditz. Dus ik even op google zoeken wat er nog van over is. Hebben ze daar gewoon omdat er zoveel engelsen komen maar restaurant in gemaakt met een speise karte die op engeland is afgestemd. Ze willen er nu ook een jeugd herberg van maken. Tuurlijk ook nog maar geld verdienen aan al die ellende die daar plaats vondt.
Soms is het toch een vreemde wereld.
Ik wil en zal de oorlog niet vergeten en dat er dan dit soort mensen rondlopen verbaasd mij. Zo n diender is geen knip voor de neus waard.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
Ha, die Andre;
Waren je smiley's op?
Waarom zou een pliesieman uitgerekend op 5 mei zijn werk (hoe oneens je het met sommige taken ook mag zijn) niet moeten doen en dan op 6 mei opeens weer wel?
Ook op bevrijdingsdag geldt de maximum snelheid (helaas) onverminderd. Als er op 5 mei bij je ingebroken wordt verwacht je toch ook gewoon dat ze langs komen?
Waren je smiley's op?

Waarom zou een pliesieman uitgerekend op 5 mei zijn werk (hoe oneens je het met sommige taken ook mag zijn) niet moeten doen en dan op 6 mei opeens weer wel?
Ook op bevrijdingsdag geldt de maximum snelheid (helaas) onverminderd. Als er op 5 mei bij je ingebroken wordt verwacht je toch ook gewoon dat ze langs komen?
- Macboy
-
Macboy schreef:Grappig altijd dat je met dit soort draadjes twee kampen hebt
Aan de ene kant de gevoelsmatige DF-er die moord en brand roept en aan de andere kant de redelijk denkende DF-er !
PS Beide categorieën kunnen ook door elkaar lopen, op verschillende momenten, maar ook gelijktijdig
En dan heb je nog nummer drie, dat is Macboy. Macboy laat altijd eerst iedereen zijn zegje doen en kiest dan heel berekenend de kant waarbij hij zo quasi intellectueel mogelijk overkomt.

- DownforceJan
Je vergeet de derde categorie: DE megalomane DF-er.Macboy schreef:Grappig altijd dat je met dit soort draadjes twee kampen hebt
Aan de ene kant de gevoelsmatige DF-er die moord en brand roept en aan de andere kant de redelijk denkende DF-er !
PS Beide categorieën kunnen ook door elkaar lopen, op verschillende momenten, maar ook gelijktijdig

- Peter Tunissen
- frank de jonge
- Downforce Hans
- DownforceJan