Nou ja hoe rijd dat nou.. 500pk is the bomb in een e46 M3.. je verpulverd gewoon echt alles op de weg en in de weg.. Vanochtend werd mijn buurvrouw met de ambulance afgevoerd omdat ik de bakstenen uit de oprit trok.. Mijn buurvrouw die net de was stond op te hangen.. begon ze stuk voor stuk terug te koppen.. niet slim natuurlijk.. maar ondertussen kwam mijn andere buurman naar me toe en vroeg, heej Rico, fantastisch apparaat zeg.. ik wil toch een nieuwe oprit.. kun je vanavond ook mijn oude bakstenen er op deze manier uitrekken, scheelt me een hoop werk.. uiteraard zei ik ik ben de beroerdste niet.. Toen reed ik het dorp uit.. zoals vele weten woon ik op het platteland waar iedere bocht vol licht met uit karren gevlogen koeienstront.. nou 500pk even loslaten op natte plakaten koeienstront.. gvd.. dat heb ik geweten.. na 12 rondjes om mijn as..stront in alle in en uitgangen van de M3 ben ik verder gegaan.. 1 ding.. 500pk aan stront stinkt.. Maar het ook weer een voordeel want op de snelweg aangekomen trapte ik lekkker ff het gas in... ik denk droogrijden die stront.. met 320 km/h reed ik een motoragent voorbij die de hele lading plattelandsstront over zich heenkreeg.. had ie nog te goed.. mooi forum toch met al die droogrij tips.. ondertussen trapte ik nog eventjes vlot door naar 330 km/h.. en toen keek in mijn spiegel.. gvd het zal toch niet waar wezen ??!! op mijn bumper bij 330 km/h een 135i .. ik reed half gas dus had nog aardig wat over.. .zonder na te denken over de gevolgen.. het was namelijk redelijk druk.. veel mensen op de weg die iets tegen marketing hebben want niemand wilde wijken voor mijn M.. gemeen gewoon.. nouja doorjensen .. losrijden die 135i.. maar gvd.. 360 km/h en nog zat ie op mijn bumper.. met groot licht te seinen.. knipperlichten aan .. hoe kan dat?? hij wilde er langs ?!?!?! helemaal schijtziek ben ik naar rechts gegaan.. tussen de anti marketing goeroes door.. gaat die 135i.. me gewoon nog dik voorbij