Nou ja hoe rijd dat nou.. 500pk is the bomb in een e46 M3.. je verpulverd gewoon echt alles op de weg en in de weg.. Vanochtend werd mijn buurvrouw met de ambulance afgevoerd omdat ik de bakstenen uit de oprit trok.. Mijn buurvrouw die net de was stond op te hangen.. begon ze stuk voor stuk terug te koppen.. niet slim natuurlijk.. maar ondertussen kwam mijn andere buurman naar me toe en vroeg, heej Rico, fantastisch apparaat zeg.. ik wil toch een nieuwe oprit.. kun je vanavond ook mijn oude bakstenen er op deze manier uitrekken, scheelt me een hoop werk.. uiteraard zei ik ik ben de beroerdste niet.. Toen reed ik het dorp uit.. zoals vele weten woon ik op het platteland waar iedere bocht vol licht met uit karren gevlogen koeienstront.. nou 500pk even loslaten op natte plakaten koeienstront.. gvd.. dat heb ik geweten.. na 12 rondjes om mijn as..stront in alle in en uitgangen van de M3 ben ik verder gegaan.. 1 ding.. 500pk aan stront stinkt.. Maar het ook weer een voordeel want op de snelweg aangekomen trapte ik lekkker ff het gas in... ik denk droogrijden die stront.. met 320 km/h reed ik een motoragent voorbij die de hele lading plattelandsstront over zich heenkreeg.. had ie nog te goed.. mooi forum toch met al die droogrij tips.. ondertussen trapte ik nog eventjes vlot door naar 330 km/h.. en toen keek in mijn spiegel.. gvd het zal toch niet waar wezen ??!! op mijn bumper bij 330 km/h een 135i .. ik reed half gas dus had nog aardig wat over.. .zonder na te denken over de gevolgen.. het was namelijk redelijk druk.. veel mensen op de weg die iets tegen marketing hebben want niemand wilde wijken voor mijn M.. gemeen gewoon.. nouja doorjensen .. losrijden die 135i.. maar gvd.. 360 km/h en nog zat ie op mijn bumper.. met groot licht te seinen.. knipperlichten aan .. hoe kan dat?? hij wilde er langs ?!?!?! helemaal schijtziek ben ik naar rechts gegaan.. tussen de anti marketing goeroes door.. gaat die 135i.. me gewoon nog dik voorbij
Compressor op de e46 M3 gezet..
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Compressor op de e46 M3 gezet..
Uiteraard ben ik helemaal zat van al die .35i is de snelste van de wereld verhalen..Ik kon het niet meer verkroppen en daarom zit er sinds vanochtend een DInan compressorkit op de M3.. nu 500 krukas peekaas.. (Dinan heeft nog geen uitdraai gemaild maar het schijnt allemaal te kloppen en heel betrouwbaar te zijn) ..
Nou ja hoe rijd dat nou.. 500pk is the bomb in een e46 M3.. je verpulverd gewoon echt alles op de weg en in de weg.. Vanochtend werd mijn buurvrouw met de ambulance afgevoerd omdat ik de bakstenen uit de oprit trok.. Mijn buurvrouw die net de was stond op te hangen.. begon ze stuk voor stuk terug te koppen.. niet slim natuurlijk.. maar ondertussen kwam mijn andere buurman naar me toe en vroeg, heej Rico, fantastisch apparaat zeg.. ik wil toch een nieuwe oprit.. kun je vanavond ook mijn oude bakstenen er op deze manier uitrekken, scheelt me een hoop werk.. uiteraard zei ik ik ben de beroerdste niet.. Toen reed ik het dorp uit.. zoals vele weten woon ik op het platteland waar iedere bocht vol licht met uit karren gevlogen koeienstront.. nou 500pk even loslaten op natte plakaten koeienstront.. gvd.. dat heb ik geweten.. na 12 rondjes om mijn as..stront in alle in en uitgangen van de M3 ben ik verder gegaan.. 1 ding.. 500pk aan stront stinkt.. Maar het ook weer een voordeel want op de snelweg aangekomen trapte ik lekkker ff het gas in... ik denk droogrijden die stront.. met 320 km/h reed ik een motoragent voorbij die de hele lading plattelandsstront over zich heenkreeg.. had ie nog te goed.. mooi forum toch met al die droogrij tips.. ondertussen trapte ik nog eventjes vlot door naar 330 km/h.. en toen keek in mijn spiegel.. gvd het zal toch niet waar wezen ??!! op mijn bumper bij 330 km/h een 135i .. ik reed half gas dus had nog aardig wat over.. .zonder na te denken over de gevolgen.. het was namelijk redelijk druk.. veel mensen op de weg die iets tegen marketing hebben want niemand wilde wijken voor mijn M.. gemeen gewoon.. nouja doorjensen .. losrijden die 135i.. maar gvd.. 360 km/h en nog zat ie op mijn bumper.. met groot licht te seinen.. knipperlichten aan .. hoe kan dat?? hij wilde er langs ?!?!?! helemaal schijtziek ben ik naar rechts gegaan.. tussen de anti marketing goeroes door.. gaat die 135i.. me gewoon nog dik voorbij
ik denk dit kan niet.. dit is onmogelijk... die 135i hangt naast me 360 km/h .. ik kijk naar links, betstuurder kijkt terug,..... steekt een bordje op... ik kom het niet goed lezen.. pak mijn leesbril kijk nog eens.. staat op het bord... "you 're on candid camera.".
Nou ja hoe rijd dat nou.. 500pk is the bomb in een e46 M3.. je verpulverd gewoon echt alles op de weg en in de weg.. Vanochtend werd mijn buurvrouw met de ambulance afgevoerd omdat ik de bakstenen uit de oprit trok.. Mijn buurvrouw die net de was stond op te hangen.. begon ze stuk voor stuk terug te koppen.. niet slim natuurlijk.. maar ondertussen kwam mijn andere buurman naar me toe en vroeg, heej Rico, fantastisch apparaat zeg.. ik wil toch een nieuwe oprit.. kun je vanavond ook mijn oude bakstenen er op deze manier uitrekken, scheelt me een hoop werk.. uiteraard zei ik ik ben de beroerdste niet.. Toen reed ik het dorp uit.. zoals vele weten woon ik op het platteland waar iedere bocht vol licht met uit karren gevlogen koeienstront.. nou 500pk even loslaten op natte plakaten koeienstront.. gvd.. dat heb ik geweten.. na 12 rondjes om mijn as..stront in alle in en uitgangen van de M3 ben ik verder gegaan.. 1 ding.. 500pk aan stront stinkt.. Maar het ook weer een voordeel want op de snelweg aangekomen trapte ik lekkker ff het gas in... ik denk droogrijden die stront.. met 320 km/h reed ik een motoragent voorbij die de hele lading plattelandsstront over zich heenkreeg.. had ie nog te goed.. mooi forum toch met al die droogrij tips.. ondertussen trapte ik nog eventjes vlot door naar 330 km/h.. en toen keek in mijn spiegel.. gvd het zal toch niet waar wezen ??!! op mijn bumper bij 330 km/h een 135i .. ik reed half gas dus had nog aardig wat over.. .zonder na te denken over de gevolgen.. het was namelijk redelijk druk.. veel mensen op de weg die iets tegen marketing hebben want niemand wilde wijken voor mijn M.. gemeen gewoon.. nouja doorjensen .. losrijden die 135i.. maar gvd.. 360 km/h en nog zat ie op mijn bumper.. met groot licht te seinen.. knipperlichten aan .. hoe kan dat?? hij wilde er langs ?!?!?! helemaal schijtziek ben ik naar rechts gegaan.. tussen de anti marketing goeroes door.. gaat die 135i.. me gewoon nog dik voorbij
Laatst gewijzigd door RVV op 24 apr 2008, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
500 pk? pfffffff
Ik heb 2 stuks van de laatste babyliss 2p84Fa serie aangesloten met een miele T540 aanzuigslang op mijn olievuldop. Dezenacht bij een bevriend fietsenmaker op de testbank geweest en de uitdraai bedroeg 696.96 pk en zo'n 8 miljoen Nm koppel.
Op de terugweg even blok warmgereden en dan gas erop. Blok begint pas te trekken wanneer de toerenteller 90 graden olietemperatuur aanwijst (dus ik schat zo'n 12000 toeren) heeft maar ooh my god. Wat een trekkracht.
toen ik bijna aan het toppen was moest ik van mijn gas af, hing een Daf XF105-410 achter me die grootlicht en pinker naar links aan het seinen was.
zo zie je maar, er is altijd baas boven baas
ROFLOL @ RICO!
Ik heb 2 stuks van de laatste babyliss 2p84Fa serie aangesloten met een miele T540 aanzuigslang op mijn olievuldop. Dezenacht bij een bevriend fietsenmaker op de testbank geweest en de uitdraai bedroeg 696.96 pk en zo'n 8 miljoen Nm koppel.
Op de terugweg even blok warmgereden en dan gas erop. Blok begint pas te trekken wanneer de toerenteller 90 graden olietemperatuur aanwijst (dus ik schat zo'n 12000 toeren) heeft maar ooh my god. Wat een trekkracht.
toen ik bijna aan het toppen was moest ik van mijn gas af, hing een Daf XF105-410 achter me die grootlicht en pinker naar links aan het seinen was.
zo zie je maar, er is altijd baas boven baas
ROFLOL @ RICO!
- Peter Tunissen
- Berichten: 8389
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Ja, ik vond het ook al weinig, maar toen Rico de eerste foto's van de ombouw liet zien snapte ik ook waarom.Robin schreef:![]()
500pk...niet méér? Een emotieloze M6 heeft al 507.
De kit is nog niet helemaal uitontwikkeld, dus hij rijdt nu nog gewoon met de compressor op het dak rond (zie ook de titel van dit draadje).
Zodra ze bij Dinan snappen hoe de motorkap van een BMW open moet zullen ze de compressor ook op de motor aansluiten en naar verwachting levert dat zo'n 400pk extra op waarmee het totaal op 900pk zal komen.
In afwachting daarop heeft Rico inmiddels al een flesje NOS bij de locale Grunninger Kees streetrace shop gehaald en een Veyron logo op de kofferbak geplakt: komt helemaal goed!
-
HSR
- Berichten: 5546
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Laatst ook met de C30. In duitsland voor 1.8 eu de liter Uber ARAL power hyper diesel getankt. Fuck me hell! bij het starten van de motor blies ik bijna mijn roetfilter door de einddempert heen. Allemaal duitser die stonden te kijken en scandeerden'' Affengeil, 'ne C30 mit uber diesel! Das ja gibt ziemlich mehr spass als ne reaalschule M135i mit rasenchip! Dus ik deed uitermate casual mijn rayban zonnefok, reed dociel weg bij de tankstelle. Betweterig schreeuwde ik nog ''Also, Rasen ist out!! Autobahn ist kein rennstrecke! Maar eenmaal op de oprit deed ik heerlijk hypocriet en pookte de C30 flink door de versnellingen. Hoppa, wielspin was het gevolg, koppelstuur tot in den hemele en voor ik het wist reed 185 in zijn 2. Koppeling deed nukkig maar daar bestede ik als echte racert geen aandacht aan. Respect voor techniek is voor poessies, vond ik en henkte de pook in zijn 5. 269km pro stunde. Verdammt nochmall, dacht ik hardop. Wat een geschwindigkeit voor zo'n C drie nul. Inmiddels droomde ik langzaam weg en besloot dat ARAL's oostduitse kraftstoffe voor de connaisseur en true spirited street racer is.
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
ach man! Mijn Corolloelalollie in z'n achteruit maakt aardbeientaart van dat blondjesstrijkijzer!hugo schreef:Laatst ook met de C30. In duitsland voor 1.8 eu de liter Uber ARAL power hyper diesel getankt. Fuck me hell! bij het starten van de motor blies ik bijna mijn roetfilter door de einddempert heen. Allemaal duitser die stonden te kijken en scandeerden'' Affengeil, 'ne C30 mit uber diesel! Das ja gibt ziemlich mehr spass als ne reaalschule M135i mit rasenchip! Dus ik deed uitermate casual mijn rayban zonnefok, reed dociel weg bij de tankstelle. Betweterig schreeuwde ik nog ''Also, Rasen ist out!! Autobahn ist kein rennstrecke! Maar eenmaal op de oprit deed ik heerlijk hypocriet en pookte de C30 flink door de versnellingen. Hoppa, wielspin was het gevolg, koppelstuur tot in den hemele en voor ik het wist reed 185 in zijn 2. Koppeling deed nukkig maar daar bestede ik als echte racert geen aandacht aan. Respect voor techniek is voor poessies, vond ik en henkte de pook in zijn 5. 269km pro stunde. Verdammt nochmall, dacht ik hardop. Wat een geschwindigkeit voor zo'n C drie nul. Inmiddels droomde ik langzaam weg en besloot dat ARAL's oostduitse kraftstoffe voor de connaisseur en true spirited street racer is.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
Tom
- Berichten: 22488
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
hugo schreef:Laatst ook met de C30. In duitsland voor 1.8 eu de liter Uber ARAL power hyper diesel getankt. Fuck me hell! bij het starten van de motor blies ik bijna mijn roetfilter door de einddempert heen. Allemaal duitser die stonden te kijken en scandeerden'' Affengeil, 'ne C30 mit uber diesel! Das ja gibt ziemlich mehr spass als ne reaalschule M135i mit rasenchip! Dus ik deed uitermate casual mijn rayban zonnefok, reed dociel weg bij de tankstelle. Betweterig schreeuwde ik nog ''Also, Rasen ist out!! Autobahn ist kein rennstrecke! Maar eenmaal op de oprit deed ik heerlijk hypocriet en pookte de C30 flink door de versnellingen. Hoppa, wielspin was het gevolg, koppelstuur tot in den hemele en voor ik het wist reed 185 in zijn 2. Koppeling deed nukkig maar daar bestede ik als echte racert geen aandacht aan. Respect voor techniek is voor poessies, vond ik en henkte de pook in zijn 5. 269km pro stunde. Verdammt nochmall, dacht ik hardop. Wat een geschwindigkeit voor zo'n C drie nul. Inmiddels droomde ik langzaam weg en besloot dat ARAL's oostduitse kraftstoffe voor de connaisseur en true spirited street racer is.
- Topfuel
- Berichten: 1916
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:29
[IMG:601:442]http://img356.imageshack.us/img356/3685 ... 3csak5.png[/img]
- Evert van der Linde
- Berichten: 171
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 19:55
- Auto: BMW M140i
- Locatie: zuid-holland
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: beske, Semrush [Bot] en 7 gasten
