Dat!smiley schreef: 20 jun 2026, 16:53 Jazeker. Alles werd verslonden wat maar leuk was op Woensdagmiddag, ongeacht het land.
Gaf me een goede basis mijn Engels en Duits later, gezien er geen ondertiteling was.
Het algemene series draadje
-
Robin
- Berichten: 57859
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Het algemene series draadje
- Elise
- Berichten: 9826
- Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03
Re: Het algemene series draadje
Rockpalast
-
Kadett
- Berichten: 5644
- Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43
Re: Het algemene series draadje
Bij mij was het, omdat wij enkel sataliet TV hadden. De Amerikaanse Cartoon Network. Geen ondertiteling en zat in de weekenden aan de buis gekluisterd. Altijd vloeiend Engels kunnen spreken in mijn leven erdoor.
Op vrijdag avond WCW Nitro worstelen
Op vrijdag avond WCW Nitro worstelen
-
Rnd
- Berichten: 2364
- Lid geworden op: 06 jul 2006, 12:26
Re: Het algemene series draadje
Zeker herkenbaar. Vooral Die Maus:Robin schreef: 20 jun 2026, 16:04 Ergens 1978 ofzo kregen we een grotere kleuren TV, een Grundig met tiptoetsen(dat was wat met m'n kleine chips- en cassisvingertjes) én we hadden met de buren een extra grote antenne om niet alleen Ned 1 en 2 maar ook ARD, WDR en ZDF te ontvangen. Sendung mit der Maus, Mainzelmännchen uzw.
En ook deze.
Herkenbaar?
- 350 Z
- Berichten: 2304
- Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53
Re: Het algemene series draadje
Zo herkenbaar hier ook dus toen. Duits geleerd via de tv als kind, nu nog plezier van.
Haha die Sendung mit der maus, Karlson auf dem Dach, Pantau, Emil etc.
Haha die Sendung mit der maus, Karlson auf dem Dach, Pantau, Emil etc.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], RS-Ron en 15 gasten
